Dit dusquote:Op zondag 4 juni 2017 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had bij het vinden van de fiets nabij de halte nog wel 'goede hoop'. Juist idd door wat jij zegt, de meesten duiken wel weer op. Onvoorstelbaar dit. Die arme jonge onschuldige meisjes.
Die waren hier grotendeels al eerder. Helaasquote:Op zondag 4 juni 2017 23:59 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nu komen alle sensatiezoekers naar dit topic toe.
Dat was gisteren op tv ja. Dat een woordvoerder van de politie dat zei.quote:
Link?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:01 schreef Geralt het volgende:
Die annemarie Spierenburg gaat ook lekker op die FB pagina. Mijn god.
Ja, dat was echt the horror...quote:Op maandag 5 juni 2017 00:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat was echt bizar. Wat een zieke mongool, bizar
RookgordijnGenot. Politie weet meer, maar zeggen gewoon niks.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:56 schreef sbonestake het volgende:
Er is 100% geen link tussen de twee dode meisjes, eenieder die dat denkt slaat de plank helemaal mis, zo heeft de politie eerder al verklaard.
Ja. Snap ik helemaal.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:01 schreef Guanabana het volgende:
Vind het maar eng. Ik woon ook in die regio. Ik ben dan wel geen 14, maar toch.
Geen paniekquote:Op maandag 5 juni 2017 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RookgordijnGenot. Politie weet meer, maar zeggen gewoon niks.
Ze droegen het een warm hart toe. Hielden het zelf op weglopen. Oen.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
jezus, wat ben jij een ontzettend dom persoon zeg, heb je zo'n dikke plaat voor je harsses???? !!!
Voor de driehonderdertigste keer. De politie heeft niet mee gedaan met de zoektocht, dat klopt, maar de zoektocht was NIET in het gebied waar het meisje gevonden is.
Dan ben je ver heen.twitter:MamaTrijna twitterde op zondag 04-06-2017 om 23:06:17Kan niet slapen. #Savannah #Bunschoten reageer retweet
Ja...dat duurde alleen veel langer voordat ze gevonden werdenquote:Op maandag 5 juni 2017 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, beetje hetzelfde gevoel als toen die twee jongetjes werden gevonden, die door hun vader waren vermoord waarna hij zelfmoord pleegde...
Wat was de reden dan om dit in zo'n vroeg stadium al helemaal uit te sluiten?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat was gisteren op tv ja. Dat een woordvoerder van de politie dat zei.
Je houdt je gevoel voor humor, knapquote:
Ja heb al weggeklikt. Die FB van de moeder. Helemaal hysterisch en met caps gillen stoppen stop ermee er is niets bevestigd hallo hallo doe normaal etc etc allemaal in caps.quote:
Wie is datquote:Op maandag 5 juni 2017 00:03 schreef Zipportal het volgende:
Dan ben je ver heen.twitter:MamaTrijna twitterde op zondag 04-06-2017 om 23:06:17Kan niet slapen. #Savannah #Bunschoten reageer retweet
Het werd niet helemaal uitgesloten.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:03 schreef eight het volgende:
[..]
Wat was de reden dan om dit in zo'n vroeg stadium al helemaal uit te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |