En er is nu bewezen wel een link?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:56 schreef sbonestake het volgende:
Er is 100% geen link tussen de twee dode meisjes, eenieder die dat denkt slaat de plank helemaal mis, zo heeft de politie eerder al verklaard.
De politie heeft al verklaard dat dat wordt onderzochtquote:Op zondag 4 juni 2017 23:56 schreef sbonestake het volgende:
Er is 100% geen link tussen de twee dode meisjes, eenieder die dat denkt slaat de plank helemaal mis, zo heeft de politie eerder al verklaard.
Zijn er wel bevestigingsgaten voorzien?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:56 schreef Geralt het volgende:
Ik hoor net GGMM bevestigen dat klaasweetalles bevestigt dat op RTL-Nieuws wordt bevestigd dat er door de politie bevestigd is dat het om Savannah gaat.
Geen 100% link (bewezen) is iets anders dan de plank HELEMAAL mis slaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:56 schreef sbonestake het volgende:
Ik herhaal enkel wat onze politiemensen hebben verklaard om speculatie te voorkomen. Zij weten het immers het beste.quote:
joh, natuurlijk doen ze datquote:Op zondag 4 juni 2017 23:58 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De politie heeft al verklaard dat dat wordt onderzocht
De politie vond een zoektocht ook niet nodig.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:56 schreef sbonestake het volgende:
Opzichter niet raar hoor. Je hoort vaker dat pyromanen en ook moordenaars blijven kijken etc etc. En miss interesseert ze het niet dat ze gepakt wordenquote:Op zondag 4 juni 2017 23:57 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Nou niet bewust. Ik denk dat ze daadwerkelijk denken dat het de daders zijn. Maar dat zouden dan echt de domste 2 ooit zijn. Ik geloof het gewoon niet.
je kan ze beter gewoon dood knallenquote:Op zondag 4 juni 2017 23:58 schreef koekoe het volgende:
RIp.
Dat ze de schoften voor altijd de lik in gooien.
Ik had bij het vinden van de fiets nabij de halte nog wel 'goede hoop'. Juist idd door wat jij zegt, de meesten duiken wel weer op. Onvoorstelbaar dit. Die arme jonge onschuldige meisjes.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vaak komen die meisjes wel terecht van 14, 15, 16 die vermist zijn. Maar ja, toen ik hoorde dat een ander kind van dezelfde leeftijd vermoord was aangetroffen, had ik toch al een vaag vermoeden ergens. Mocht je niet zeggen. Nog steeds is het niet bewezen dat de 2 zaken wat met elkaar hebben te maken, maar ik vrees met grote vreze dat het toch zo is.
De vraag staat nog steeds: is er nu bewezen wel een link?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:58 schreef sbonestake het volgende:
[..]
Ik herhaal enkel wat onze politiemensen hebben verklaard om speculatie te voorkomen. Zij weten het immers het beste.
jezus, wat ben jij een ontzettend dom persoon zeg, heb je zo'n dikke plaat voor je harsses???? !!!quote:Op zondag 4 juni 2017 23:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De politie vond een zoektocht ook niet nodig.
Daarnaast willen ze niet die hele regio de gordijnen injagen met een moordenaar die het op jonge meisjes heeft voorzien.
Afgrijselijk is het gewoon...quote:Op zondag 4 juni 2017 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had bij het vinden van de fiets nabij de halte nog wel 'goede hoop'. Juist idd door wat jij zegt, de meesten duiken wel weer op. Onvoorstelbaar dit. Die arme jonge onschuldige meisjes.
Ik kan het ook bijna niet geloven maar helemaal uitsluiten kan ik het ook niet. Mensen die tot dergelijke dingen in staat zijn denken niet zoals een gezond persoon. Die zijn misschien wel weer raar genoeg om er gewoon te gaan staan. Lijkt me wel onwaarschijnlijk....quote:Op zondag 4 juni 2017 23:57 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Nou niet bewust. Ik denk dat ze daadwerkelijk denken dat het de daders zijn. Maar dat zouden dan echt de domste 2 ooit zijn. Ik geloof het gewoon niet.
Link verklaring politie?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:56 schreef sbonestake het volgende:
Dat was echt bizar. Wat een zieke mongool, bizarquote:Op maandag 5 juni 2017 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, beetje hetzelfde gevoel als toen die twee jongetjes werden gevonden, die door hun vader waren vermoord waarna hij zelfmoord pleegde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |