Rot even op idioot.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen daarover liegen in een Whatsapp gesprek lol. Natuurlijk zaten die twee in die auto
Volgens eerdere berichten niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Het bericht dat ze het is kan veel onrust veroorzaken. Misschien komt er een persconferentie.
Zijn redelijk binair net als sommige lieden hier.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
NOS opende met dat de politie nog steeds niets wil bevestigen, ondanks de Facebookberichten van familieleden.
De site waar ze naar verwijzen voor nadere bevat nog geen nieuwe info, of kijk ik eroverheen?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:51 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 23:49:38Aangetroffen lichaam op de #Kronkels #Bunschoten is vermiste 14-jarige Savannah. Voor nadere info kijk op https://t.co/K6vPvPFgw5 reageer retweet
nee, maar het is wel getwitterd door de politie, dat heb ik net even gechcekdquote:Op zondag 4 juni 2017 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
De site waar ze naar verwijzen voor nadere bevat nog geen nieuwe info, of kijk ik eroverheen?
Maar jemig, wat gruwelijk. Arme meid. Arme ouders. Arme vrienden en familie.
Man, lazer op met dit soort gelul. Echt..quote:Op zondag 4 juni 2017 23:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen daarover liegen in een Whatsapp gesprek lol. Natuurlijk zaten die twee in die auto
Gewoon negeren.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, lazer op met dit soort gelul. Echt..
Nee, idd. Zag het.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
De site waar ze naar verwijzen voor nadere bevat nog geen nieuwe info, of kijk ik eroverheen?
Gast, ga ajb elders trollen met je misselijkmakende posts.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oké dus Mensen uit de buurt trollen in een Whatsapp gesprek. Laat jezelf nakijken ffsquote:Op zondag 4 juni 2017 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, lazer op met dit soort gelul. Echt..
'en zojuist heeft de politie bevestigd dat het gevonden lichaam van de vermiste 14 jarige is, ik wens u een goede nacht'quote:
Moest ook zoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
R&S, dit kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:54 schreef Momo... het volgende:
Mensen die meteen dingen in elkaar frutselen, het is lief bedoeld maar kom op
[ afbeelding ]
Nouja er gebeuren gekkere dingen toch...quote:Op zondag 4 juni 2017 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oké dus Mensen uit de buurt trollen in een Whatsapp gesprek. Laat jezelf nakijken ffs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |