Het zal sommige mensen misschien verbazen, maar meteen naar Facebook gaan en dingen posten is bij de meeste mensen niet het eerste wat in hen op komt als ze net te horen hebben gekregen dat hun dochter is overleden.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:42 schreef Studiotje het volgende:
Ik zie opa en oma het nog niet posten, uberhaupt is de directe familie stil. Wat te begrijpen valt.
Helemaal eens.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:43 schreef vencodark het volgende:
Mensen zullen het vast goed bedoelen maar kan men niet even wachten tot de familie zelf een bericht plaatst?
Een beetje respect met je timing.
Vooralsnog geen verband, maar het is wel verdomd toevallig....quote:Op zondag 4 juni 2017 23:44 schreef richolio het volgende:
Dus er loopt daar nog eigenlijk dus gewoon een gek rond (of meerdere)? Man man man..
Die moeten gelijk afgeschoten worden wat mij betreftquote:Op zondag 4 juni 2017 23:44 schreef richolio het volgende:
Dus er loopt daar nog eigenlijk dus gewoon een gek rond (of meerdere)? Man man man..
quote:Op zondag 4 juni 2017 23:42 schreef Momo... het volgende:
twitter:ZoekJeMee twitterde op zondag 04-06-2017 om 23:40:09Met pijn in het hart moeten we melden dat inmiddels in #BunschotenSpakenburg bekend is geworden dat #Savannah vanmo… https://t.co/1GdirsANJ6 reageer retweet
Walgelijktwitter:ZoekJeMee twitterde op zondag 04-06-2017 om 23:40:163/3 iedereen uit het dorp. We zijn verslagen en verdrietig. Helaas heeft de @PolitieUtrecht nog geen enkele mededel… https://t.co/npdPcWAo0K reageer retweet
Mocht men die dader levend weet oppakken, kan ze straks mooi ellende in gevangenis tegenkomen. In gevangenis moeten men niets van kinderen verkrachter of moordenaar hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die moeten gelijk afgeschoten worden wat mij betreft![]()
Ik erger me er ook groen en geel aan.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:45 schreef Momo... het volgende:
Mensen die dingen posten die ze ergens denken ergens gezien te hebben op FOK/twitter/feesboek
Geloof er geen zak van.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die hebben er ook mee te maken. Ze vonden Savannah en voldoen aan het signalement van de auto, goh toeval zeg
Jij denkt dat er geen verband is?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:45 schreef Kyran het volgende:
Sommige mensen hier hebben serieus te veel CSI en/of Criminal MInds gekeken. Niet te geloven.
Dit. Hoop snel dat ze m te pakken hebben. Of al hebben, iets zegt me dat ze een verdachte in beeld hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:44 schreef richolio het volgende:
'politie probeert identiteit slachtoffer bunschoten te achterhalen'quote:Op zondag 4 juni 2017 23:45 schreef CarltonBanks het volgende:
RTL nieuws begint nu, ben benieuwd waar ze mee openen (rtl4)
DIT!quote:Op zondag 4 juni 2017 23:41 schreef Momo... het volgende:
Ik snap zowiezo niet als een geliefde overlijdt meteen naar facebook te gaan en te updaten...
Nou? Vertel het ons!quote:Op zondag 4 juni 2017 23:45 schreef CarltonBanks het volgende:
RTL nieuws begint nu, ben benieuwd waar ze mee openen (rtl4)
Ach hier wordt je wel beschermd hoor. In andere landen ben je inderdaad de lul als je aan kinderen komt.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:46 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Mocht men die dader levend weet oppakken, kan ze straks mooi ellende in gevangenis tegenkomen. In gevangenis moeten men niets van kinderen verkrachter of moordenaar hebben.
Hopelijk echt levenslange celstraf
Er is helemaal niets wat jouw zegt dat ze een verdachte in beeld hebben en daar is ook geen enkele aanleiding toe om aan te nemen dat dat het geval is.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:46 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dit. Hoop snel dat ze m te pakken hebben. Of al hebben, iets zegt me dat ze een verdachte in beeld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |