Bron?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef Hdero het volgende:
Daderprofiel
-blanke man tussen de 50-60 jaar oud met grijzend haar
- 1,80-1,85 m lang
- rijdt rond in een zwart 4-deurs volvo of peugeot van ong 10 jaar oud
-getrouwd en heeft kinderen
- hoogopgeleid en werkt in een kantoor of soortgelijke werkomgeving
Niet waar. De woorden die ik postte werden letterlijk gezegd. Zoek het bericht wel even op.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het werd niet uitgesloten. De politie zei alleen dat er 'vooralsnog geen verband is'. Mensen kunnen niet lezen
Die zit momenteel in de gevangenisquote:Op maandag 5 juni 2017 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of Utrechtse serieverkrachter weer?
Zoek het meest recente bericht dan wel opquote:Op maandag 5 juni 2017 00:06 schreef sbonestake het volgende:
[..]
Niet waar. De woorden die ik postte werden letterlijk gezegd. Zoek het bericht wel even op.
Ik vind dit 10x enger dan terrorisme!quote:Op maandag 5 juni 2017 00:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja. Onrust zal er hoe dan ook zeker komen. Dit is ongekend. En ik hoop dat dit geen voorbode gaat zijn voor meer jonge meisjes.
Wat een wereld..
Gezocht?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:06 schreef blanket het volgende:
[..]
Uhhu...ik was erbij...erg heftig vond ik dat
Drie weken meen ikquote:Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk een week of zo? We hebben hier op FOK! ook een hele topicserie gehad iig. Maar dat was natuurlijk ook echt niet normaal meer.
Zo'n zoektocht kan alleen maar duidelijkheid geven. Ook al kun je niet overal zoeken. Is er iemand het hier niet mee eens?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Ze hadden kennelijk andere aanwijzingen. En ze is niet gevonden in het zoekgebied.
Wie is dat mens dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel gewoon een dikke lijn dr neus in gejast.
ahja, er was ook een zoektocht voor haar in oost Groningen, die was net zoals die andere zoektocht in bunschoten op geen enkele aanwijzing gebaseerd.... Heel raar dat ze ook bij die zoektocht in oost Groningen niet aanwezig waren.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze droegen het een warm hart toe. Hielden het zelf op weglopen. Oen.
Lijkt me sterk. Daar hebben ze ruime ervaring meequote:Op maandag 5 juni 2017 00:05 schreef Bengelino het volgende:
Telegraaf is bijzonder terughoudend na hun megablunder van afgelopen vrijdag.
Dingen veranderen.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:09 schreef TheArt het volgende:
Wat ik totaal niet snap is dat de politie eerst wist te melden dat er zeker geen verband was tussen de twee zaken, maar nu is er opeens wel weer een mogelijkheid dat ze verband houden
Nee in het lang lopende topic hier op fok.quote:
Daar moeten koppen gaan rollenquote:Op maandag 5 juni 2017 00:09 schreef TheArt het volgende:
Wat ik totaal niet snap is dat de politie eerst wist te melden dat er zeker geen verband was tussen de twee zaken, maar nu is er opeens wel weer een mogelijkheid dat ze verband houden
quote:
Publiekelijk misschien, maar 'journalist' van de Telegraaf had vanmiddag rond 14:00 uur al tweet geplaatst dat het Savannah was die gevonden was. En na hevige kritiek snel weer verwijderd.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:05 schreef Bengelino het volgende:
Telegraaf is bijzonder terughoudend na hun megablunder van afgelopen vrijdag.
Oh, ja, okee, ja ik ook...quote:Op maandag 5 juni 2017 00:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee in het lang lopende topic hier op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |