Wowquote:Op maandag 5 juni 2017 00:03 schreef Jano9 het volgende:
Journalist van het AD op Twitter:
Chris Klomp @chrisklomp
Mensen die op de Facebookpagina van de moeder van de vermiste Savannah ruzie gaan maken. Treuriger gaat het niet worden vandaag
De moeder mag niet hysterisch reageren op de moord van haar dochter?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja heb al weggeklikt. Die FB van de moeder. Helemaal hysterisch en met caps gillen stoppen stop ermee er is niets bevestigd hallo hallo doe normaal etc etc allemaal in caps.
Compleet de weg kwijt. Gaar wijf. Ik gok dat ze ook in dit topic meepost overigens
Ja, uiteindelijk een week of zo? We hebben hier op FOK! ook een hele topicserie gehad iig. Maar dat was natuurlijk ook echt niet normaal meer.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:03 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja...dat duurde alleen veel langer voordat ze gevonden werden
Sowieso NLse Gary Ridgway actiefquote:Op maandag 5 juni 2017 00:00 schreef Studiotje het volgende:
2 meisjes, zo dicht bij elkaar in de buurt, dood. Meisjes die melding maken van gastjes die hun achtervolgen. Hier moet een verband tussen zitten. Maar hopelijk duikt de politie hier goed in.
bedankt voor deze profiel nu kunnen we hem samen zoeken!!quote:Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef Hdero het volgende:
Daderprofiel
-blanke man tussen de 50-60 jaar oud met grijzend haar
- 1,80-1,85 m lang
- rijdt rond in een zwart 4-deurs volvo of peugeot van ong 10 jaar oud
-getrouwd en heeft kinderen
- hoogopgeleid en werkt in een kantoor of soortgelijke werkomgeving
De moeder van dat meisje? Logisch dat die compleet hysterisch is zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja heb al weggeklikt. Die FB van de moeder. Helemaal hysterisch en met caps gillen stoppen stop ermee er is niets bevestigd hallo hallo doe normaal etc etc allemaal in caps.
Compleet de weg kwijt. Gaar wijf. Ik gok dat ze ook in dit topic meepost overigens
Die zijn er al geweest. Koos Hertogs en Michel Stockx. Ook al waren dat meer kindermoordenaars waar Bundy het vooral voorzien had op jonge vrouwen.quote:
Hou toch op zegquote:Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef Hdero het volgende:
Daderprofiel
- 1,80-1,85 m lang
Niet helemaal uitsluiten is idd iets heel anders dan '100 procent zeker weten dat deze twee de daders zijn' zoals Poepz0r zei puur op basis van een screenshot van een whatsappje waarin vaker de wildste verhalen rondgaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik kan het ook bijna niet geloven maar helemaal uitsluiten kan ik het ook niet. Mensen die tot dergelijke dingen in staat zijn denken niet zoals een gezond persoon. Die zijn misschien wel weer raar genoeg om er gewoon te gaan staan. Lijkt me wel onwaarschijnlijk....
Kom op zeg.. Ze hadden kennelijk andere aanwijzingen. En ze is niet gevonden in het zoekgebied.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze droegen het een warm hart toe. Hielden het zelf op weglopen. Oen.
Bedenk je dat net?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef Hdero het volgende:
Daderprofiel
- 1,80-1,85 m lang
Wat nou weer, waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef Hdero het volgende:
Daderprofiel
- 1,80-1,85 m lang
Ik heb het idee dat de vondst vandaag ook onverwachts kwam voor de Politie. Die zaten toch sterk op het 'spoor' van een wegloop-actie en hebben diverse keren aangegeven dat ze verwachtte dat ze weer veilig thuis zou komen 'maar' dat men een misdrijf ook nog niet helemaal kon uitsluiten.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had bij het vinden van de fiets nabij de halte nog wel 'goede hoop'. Juist idd door wat jij zegt, de meesten duiken wel weer op. Onvoorstelbaar dit. Die arme jonge onschuldige meisjes.
Geen idee. Ze zullen zich wel kut voelen bij de politie nu daarquote:Op maandag 5 juni 2017 00:03 schreef eight het volgende:
[..]
Wat was de reden dan om dit in zo'n vroeg stadium al helemaal uit te sluiten?
Waar slaat dit opquote:Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef Hdero het volgende:
Daderprofiel
- 1,80-1,85 m lang
Misschien heeft ze wel gewoon een dikke lijn dr neus in gejast.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:03 schreef Zipportal het volgende:
Dan ben je ver heen.twitter:MamaTrijna twitterde op zondag 04-06-2017 om 23:06:17Kan niet slapen. #Savannah #Bunschoten reageer retweet
Dat was de moeder niet!!! Dat was een mens wat geen enkele band met die familie had voor zover ik kan beoordelen die compleet uit haar plaat ging omdat mensen condoleerde terwijl de politie nog niets bekend had gemaakt.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De moeder mag niet hysterisch reageren op de moord van haar dochter?
Ja. Onrust zal er hoe dan ook zeker komen. Dit is ongekend. En ik hoop dat dit geen voorbode gaat zijn voor meer jonge meisjes.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Het bericht dat ze het is kan veel onrust veroorzaken. Misschien komt er een persconferentie.
Hoe kunnen ze nu weten of hij in een kantoor werkt? Of had hij een pak aan?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef Hdero het volgende:
Daderprofiel
- 1,80-1,85 m lang
Uhhu...ik was erbij...erg heftig vond ik datquote:Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk een week of zo? We hebben hier op FOK! ook een hele topicserie gehad iig. Maar dat was natuurlijk ook echt niet normaal meer.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef Hdero het volgende:
Daderprofiel
- 1,80-1,85 m lang
Het werd niet uitgesloten. De politie zei alleen dat er 'vooralsnog geen verband is'. Mensen kunnen niet lezenquote:Op maandag 5 juni 2017 00:03 schreef eight het volgende:
[..]
Wat was de reden dan om dit in zo'n vroeg stadium al helemaal uit te sluiten?
Nee iemand die op de FB pagina van de moeder tekeer gaat. Tenminste zo lees ik het. Sowieso klikte ik die pagina heel snel weg nadat ik zag dat er lui zijn die daar ellenlange ruzies schoppen op de pagina van die moeder.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
De moeder van dat meisje? Logisch dat die compleet hysterisch is zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |