abonnement Unibet Coolblue
pi_171465413
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 01:51 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Het is dus al erger dan gedacht :'(
We gaan allemaal dood hey. Dus Ad ook. Alleen weten we niet wanneer.
  maandag 5 juni 2017 @ 07:43:00 #77
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_171466418
Ongelofelijk hoe Ad een steak eet. Eerst de frieten en de rauwkost en dan pas de al onderkoelde steak natuurlijk. Ik doe het dus al die jaren al verkeerd. :@

Edit: Ohja, Goeiemorregeeeee..
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_171466776
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Ongelofelijk hoe Ad een steak eet. Eerst de frieten en de rauwkost en dan pas de al onderkoelde steak natuurlijk. Ik doe het dus al die jaren al verkeerd. :@

Edit: Ohja, Goeiemorregeeeee..
Nu niet zo zagen hey. Ik vind het al leuk dat Ad sommige tips die hier geschreven worden ter harte neemt.
Zijn laatste vlog vond ik ook best positief. En hij doet wat meer aan beweging. Pijn in de rug van het staan, dan loopt hij even de kamer op en neer. En hij denkt er al aan om eens een rondje rond de blok te maken. Echt, dat vind ik echt leuk en ik hoop echt dat hij er baat bij heeft.
  maandag 5 juni 2017 @ 09:40:17 #79
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_171467343
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 08:58 schreef praadje het volgende:

[..]

Nu niet zo zagen hey. Ik vind het al leuk dat Ad sommige tips die hier geschreven worden ter harte neemt.
Zijn laatste vlog vond ik ook best positief. En hij doet wat meer aan beweging. Pijn in de rug van het staan, dan loopt hij even de kamer op en neer. En hij denkt er al aan om eens een rondje rond de blok te maken. Echt, dat vind ik echt leuk en ik hoop echt dat hij er baat bij heeft.
Het was ook niet om af te zeiken hoor, maar het lijkt mij zo zonde van een lekkere steak om hem zo lang te laten liggen. En inderdaad mooi om te zien hoe Ad toch tips aan lijkt te nemen. ^O^