Okéquote:Op zondag 4 juni 2017 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, ik had het over hoe de politie langzaam, al sporen veilig stellend naar het stoffelijk overschot toewerkte.. Wat heeft dit ermee te maken?
Verder heb ik het niet zo op die initiatiefnemers. Ik vind het een slecht initiatief + ze spreken zichzelf tegen. Eerst hadden ze niks te maken met de vondst vh stoffelijk overschot, later ineens wel..
quote:Op zondag 4 juni 2017 22:06 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Kind ontvoerd in Elst; politie zoekt getuigen
Gemacht.
FakeNews.twitter:Burgernet_GE twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:07:19OVERBETUWE: Elst Dorpsstraat. Afloopbericht. De ontvoering bleek geen ontvoering maar iets anders. U heeft met 1 https://t.co/j71UkSV6aW reageer retweet
twitter:Burgernet_GE twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:07:19OVERBETUWE: Elst Dorpsstraat. Afloopbericht. De ontvoering bleek geen ontvoering maar iets anders. U heeft met 1 https://t.co/j71UkSV6aW reageer retweet
twitter:silke15 twitterde op zondag 04-06-2017 om 21:58:05Vreemd te lezen op de LED-wall van #pinkpop dat Savannah Dekker zich moet melden bij de infoballie.Is het een algemene oproep?Of is ze hier? reageer retweet
Alles ligt onder een vergrootglas. Dit soort meldingen komen echt veel vaker voor.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:09 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Huh. Dit komt normaal toch niet zo vaak voor of is het omdat nu op alles een vergrootglas ligt en alles met elkaar ik verband wordt gebracht?
Wtfquote:Op zondag 4 juni 2017 22:10 schreef StaceySinger het volgende:
geen idee wat dit is ? 11 minuten geledentwitter:silke15 twitterde op zondag 04-06-2017 om 21:58:05Vreemd te lezen op de LED-wall van #pinkpop dat Savannah Dekker zich moet melden bij de infoballie.Is het een algemene oproep?Of is ze hier? reageer retweet
Juist. Blijkt dus niet te kloppen. Had niet anders verwacht.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]FakeNews.twitter:Burgernet_GE twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:07:19OVERBETUWE: Elst Dorpsstraat. Afloopbericht. De ontvoering bleek geen ontvoering maar iets anders. U heeft met 1 https://t.co/j71UkSV6aW reageer retweet
Hoop het niet maar nu alle ogen gericht zijn op Bunschoten en omgeving vind ik het niet gek. Dit is een klein landquote:Op zondag 4 juni 2017 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, eerst maar erns afwachten of dit blijkt te kloppen...
Iemand loopt daar te trollen denk ikquote:Op zondag 4 juni 2017 22:10 schreef StaceySinger het volgende:
geen idee wat dit is ? 11 minuten geledentwitter:silke15 twitterde op zondag 04-06-2017 om 21:58:05Vreemd te lezen op de LED-wall van #pinkpop dat Savannah Dekker zich moet melden bij de infoballie.Is het een algemene oproep?Of is ze hier? reageer retweet
Hoeveel Savannah Dekkers zijn er? Grapje van een dronken bezoeker en een muts achter de LED-intype balk??quote:Op zondag 4 juni 2017 22:10 schreef StaceySinger het volgende:
Die Aziaten weerquote:Op zondag 4 juni 2017 22:10 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ditmaal was het een chinese auto want geel.
Algemene oproep.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:10 schreef StaceySinger het volgende:
o nee?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:12 schreef myShizzle het volgende:
Je eigen kind zou je niet in de kofferbak stoppen
Als mijn kind irritant is en niet wilt luisteren. Hoppa, kofferbak in en z'n lesje leren door hard door de bochten te gaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:12 schreef myShizzle het volgende:
Je eigen kind zou je niet in de kofferbak stoppen
Ja bizar hoe snel dat allemaal gaat. De wildste theorieën. Waar ik zelf ook een beetje aan mee doe. Ik leg ook verbanden die er wellicht helemaal niet zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:11 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Alles ligt onder een vergrootglas. Dit soort meldingen komen echt veel vaker voor.
Haha, dat is wel wat ik gisteren nog dacht: die za wel stiekem naar Justin Bieber zijn ofzo. Maar dan zou ze vandaag wel weer zijn opgedoken.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:10 schreef StaceySinger het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 22:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me in een ander topic ook al af. Werd me niet in dank afgenomen.
Ja ook dat.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vergeet afgelopen nacht niet.
We leven in een ziek wereld..
Wij zaten vroeger regelmatig in de "kattebak" bij kinderfeestjes. Vinden we nu onverantwoord, maar het gebeurde gewoon..quote:Op zondag 4 juni 2017 22:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als mijn kind irritant is en niet wilt luisteren. Hoppa, kofferbak in en z'n lesje leren door hard door de bochten te gaan.
Nee, als je dat doet ben je niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |