doe een bron dan dat ze dood is, want dat is officieel nog helemaal niet zo.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:41 schreef Greys het volgende:
Ah, we zitten weer in ONZ.
Want ja, hoe serieus is zo'n dood meisje nou helemaal.
Mag een mens nog een beetje ontspannen?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:41 schreef Greys het volgende:
Doe even TR voor een modje? Ik zit mobiel maar vind dit ook echt te triest.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het wordt me een beetje te jolig hier....
Flikker toch op, troll.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
doe een bron dan dat ze dood is, want dat is officieel nog helemaal niet zo.
Nee, al kan ik niet ontkennen dat er af en toe ern hoog BNW-gehalte was. Al deden zeker niet alle users daar aan mee (ik iig al niet, en meerderen niet).quote:
Geschikt topic wel ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:43 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mag een mens nog een beetje ontspannen?
Ik zit maar te kuttenquote:Op zondag 4 juni 2017 20:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, je hebt wél iets te verbergen
Maargoed, dat is verder offtopic.
Ik zit ook mobiel, maar ook dan kan een TR gewoon hoor. Maar zal ik even doen idd.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doe even TR voor een modje? Ik zit mobiel maar vind dit ook echt te triest.
Nee. Ook nog geen updates overigens.quote:
Ja daaag. Zelf niet kunnen en een ander de shit laten doen. Netjes zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doe even TR voor een modje? Ik zit mobiel maar vind dit ook echt te triest.
dat Savannah Dekker dood is weet jij al ?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:41 schreef Greys het volgende:
Ach hou eens op zeg. Ga lekker de lolbroeken aanpakken ipv mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:45 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat Savannah Dekker dood is weet jij al ?
http://www.ad.nl/binnenla(...)ar-familie~a02eae0f/quote:Eerste Pinksterdag loopt ten einde en nog steeds houdt de bevolking van Bunschoten en Spakenburg de adem in. Niet eerder had de in het vissersdorp geëerbiedigde zondagsrust zo’n onheilspellend karakter als na de verdwijning van plaatsgenootje Savannah en de vondst van een nog niet geïndentificeerd lichaam op bedrijventerrein de Kronkels.
,,We kunnen alleen maar bidden voor het meisje en voor haar familie’’, zegt een jonge Bunschotenaar. Hij maakt als een van de weinigen een ommetje met vrouw en kind. Zelfs de dagjesmensen zijn deze overschaduwde zondag schaars rond de pittoreske oude haven.
Bij de gereformeerde Fonteinkerk stromen tussen vier uur en half vijf honderden gelovigen toe. Ze hebben vanochtend al gebeden voor Savannah, zegt een voorganger bij de toegangsdeur. Ze zullen de handen opnieuw voor haar vouwen. Vijfhonderd meter verderop heeft het plaatselijk jeugdwerk de deuren geopend van een ontmoetingsgebouw bij de Zuiderkerk. Leeftijdsgenoten van de vermiste Savannah kunnen er terecht om de angst en het verdriet van zich af te praten. In een bovenzaaltje gaat een handjevol tieners in gesprek met vertegenwoordigers van slachtofferhulp en van de kerken.
Dichtbij
Storm lopen doet het niet, maar toch is het belangrijk, zegt de vrouw van jeugdwerk. ,,Ik ben zelf moeder van een tienerdochter. Ik weet gewoon niet wat ik haar moet vertellen. Het komt zo afschuwelijk dichtbij voor deze meisjes, dat het ons een goed idee leek om ze deze uitlaapklep te geven.’’
Ik ben zelf moeder van een tienerdochter. Ik weet gewoon niet wat ik haar moet vertellen. Het komt zo afschuwelijk dichtbij
Twee meisjes in de middelbare schoolleeftijd lopen de kerk voorbij. Ze zijn niet van plan naar binnen te gaan, vertellen ze, maar vinden het ‘niet stom of zo’. ,,Wij praten erover met vriendinnen en met thuis. We kennen Savannah niet, maar het is zó erg. Of we hier daarom samen lopen? Een beetje wel ja. Het is best eng, want er is nog een meisje dood gevonden.’’
Over bedrijventerrein de Kronkel hangt aan het begin van de avond een bedrieglijke rust. De media en het toegestroomde publiek zijn vertrokken. Aan het oog onttrokken door zwarte schermen en goed bewaakte afzetlinten stellen rechercheurs en forensisch experts in het groen achter de handvelden stap voor stap de sporen veilig. Het lichaam dat in een sloot drijft, hebben ze volgens een woordvoerder nog niet bereikt. Een oudere Bunschotenaar die zijn hond uit laat, schudt verdrietig het hoofd. ,,Wat duurt het lang. Ik snap het hoor, maar wat moet dit een hel zijn voor de familie.’’
Hoe lang duurde het bij de broertjes? Kwam er toen ook niet pas tegen 23:00 een verklaring?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
Is het eigenlijk normaal dat het zo lang duurt voordat er duidelijkheid is wie de gevonden persoon is?
Niet abnormaal iig. Zeker niet gezien de omstandigheden.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
Is het eigenlijk normaal dat het zo lang duurt voordat er duidelijkheid is wie de gevonden persoon is?
broertjes?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het bij de broertjes? Kwam er toen ook niet pas tegen 23:00 een verklaring?
Familie en andere nabestaanden hebben wel wat anders aan hun hoofd.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach hou eens op zeg. Ga lekker de lolbroeken aanpakken ipv mij.
Er is een meisje vermist, een lichaam gevonden en kans dat ze het is. Vind je dat reden voor grappen? Echt ja?
FOK topics komen vaak hoog in Google, je zult als bekende of vriend of familie van dat meisje hier komen lezen. Ik schaam me plaatsvervangend echt kapot.
Ach rot heen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja daaag. Zelf niet kunnen en een ander de shit laten doen. Netjes zeg.
Je kunt dan ook een goed boek gaan lezen of een ommetje lopen, ipv er hier een ballenbak van te maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
Komt natuurlijk ook doordat er eigenlijk sinds 12.00 smiddag al geen nieuws meer is. Ik praat het niet goed wat sommige mensen in dit topic doen, maar ik denk dat veel users verwachtte dat het binnen een paar uur allemaal rond zou zijn (en daar hier op fok live verslag van te doen).
Ja. De broertjes die dood werden gevonden in een duiker.quote:
Snap ik ook ergens wel, maar zoek dan ff een SC om te gaan ouwehoeren over IS vlaggen en sportauto's.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
Komt natuurlijk ook doordat er eigenlijk sinds 12.00 smiddag al geen nieuws meer is. Ik praat het niet goed wat sommige mensen in dit topic doen, maar ik denk dat veel users verwachtte dat het binnen een paar uur allemaal rond zou zijn (en daar hier op fok live verslag van te doen).
Ze zijn blijkbaar rustig aan naar het overschot aan het werken, om onderweg eventueel bewijzen en sporen naar de (mogelijke) dader oid veilig te stellen (ipv meteen alles kapot te trappen).quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |