Ga het nou niet sensionaliseren...quote:Op zondag 4 juni 2017 20:34 schreef superworm het volgende:
Welke plaatsne zijn er nu precies verbonden aan de bijna-verkrachtingen en de twee verdwijningen/moorden? Soest, Baarn ,Bunschoten, Amersfoort, Hoogland, Spakenburg... Omdat politie oproept je te melden met zwarteautootjesgedoe, pas ik het bericht even aan op FOK!.
Zo dom dat het grappig is.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, dat is onvoorstelbaar dom
Serieus? Is dat zoiets als Den Bosch en 's Hertogenbosch of wat????quote:
#klapjostikillingsquote:Op zondag 4 juni 2017 20:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Silvester heeft ze niet allemaal op een rijtje geloof ik.![]()
![]()
Nog niet misschien dat ik mijn DNA af ga staan omdat een of andere klapjosti daar een paar meiden verkracht en/of vermoord. Doe ff lekker normaal piet.
Als de politie expliciet vraagt je te melden dan meld ik graag wáár de actieradius van die mensen volgens de berichten is. Vooral omdat ik tegen die radius aan woon.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga het nou niet sensionaliseren...
Het zijn twee dorpen die aan elkaar gegroeid zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Serieus? Is dat zoiets als Den Bosch en 's Hertogenbosch of wat????
Ja ok, maar dan tel je het toch niet als 1 plek? Ede en Wageningen zijn toch ook gewoon 2 plekken?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:36 schreef Eenskijken het volgende:
@geralt, het zijn twee plekken die tegen elkaar liggen. net zoiets als ede-wageningen.
Waren vroeger 2 gedeeltes. Tegenwoordig is het gewoon 1 geheel genaamd Bunschoten-Spakenburg. Het valt onder de gemeente Bunschoten.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Serieus? Is dat zoiets als Den Bosch en 's Hertogenbosch of wat????
Hij valt iig niet op!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:36 schreef Hdero het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Is hij klein genoeg?
[ afbeelding ]
Heb je iets te verbergen ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Silvester heeft ze niet allemaal op een rijtje geloof ik.![]()
![]()
Nog niet misschien dat ik mijn DNA af ga staan omdat een of andere klapjosti daar een paar meiden verkracht en/of vermoord. Doe ff lekker normaal piet.
Heeft geen kenteken, dus kan inderdaad overeenkomen met de kleine zwarte auto.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:36 schreef Hdero het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die stellen niets te verbergen te hebben zijn volslagen achterlijk. Iedereen heeft iets te verbergen.quote:
Ik mis de IS vlagquote:Op zondag 4 juni 2017 20:36 schreef Hdero het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik niet hoor...quote:Op zondag 4 juni 2017 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mensen die stellen niets te verbergen te hebben zijn volslagen achterlijk. Iedereen heeft iets te verbergen.
Getinte vrouwen wel1!!1!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |