Dit. Echt.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een volk.
Het wachten is op het eerste volksgericht.
Of het is daderkennis....quote:Op zondag 4 juni 2017 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we hier te maken hebben met een échte agent die bij deze zaak betrokken is. Die heeft wel wat beters te doen dan op FOK! zitten. Dat eerste dus, lijkt me.
Het meest cringeworthy was wel dat op een gegeven moment de suggestie werd gewekt dat IS er iets mee te maken zou kunnen hebben ..quote:
Maar daarbij is het ook belangrijk dat de gegevens kloppen, anders wordt er ook nog vanalles door elkaar gehaald.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:11 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Was ook geen verwijt aan jou. Maar iemand moet tegengas bieden aan de complotdenkers
twitter:AnneHvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 21:15:51Rouwauto rijdt weg vanaf de plek waar lichaam is gevonden in Bunschoten @HartvNL https://t.co/LoM0Hxclm5 reageer retweet
Inderdaad, sinds 2002 niet meer in dienst. Maar wat ik net opsom is openbaar en niet vertrouwelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we hier te maken hebben met een échte agent die bij deze zaak betrokken is. Die heeft wel wat beters te doen dan op FOK! zitten. Dat eerste dus, lijkt me.
Dat gebeurt idd al heel snel. Het begint met feiten en voor je het weet is het onherkenbare fictie. Net als bij die doorvertelspelletjes/experimenten. Het beginverhaal is onherkenbaar aan het eind vd lijn met mensen..quote:Op zondag 4 juni 2017 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar daarbij is het ook belangrijk dat de gegevens kloppen, anders wordt er ook nog vanalles door elkaar gehaald.
Komt wel dichtbij nu hequote:Op zondag 4 juni 2017 21:19 schreef agter het volgende:
Meisje van Nulde heette ook Savannah.
En ik ken echt niemand met die naam.
Wat een toeval dat deze ook Savannah heet.
quote:
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/savannahquote:Op zondag 4 juni 2017 21:19 schreef agter het volgende:
Ja knap scenario is dat he... Maar ik ben Ootje en compleet geschift/achterlijk volgens velen, dus ik hou hier nog steeds sterk rekening mee.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:15 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Het meest cringeworthy was wel dat op een gegeven moment de suggestie werd gewekt dat IS er iets mee te maken zou kunnen hebben ..
Die heette Rowena.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:19 schreef agter het volgende:
Dat scenario is inderdaad compleet geschift en achterlijk. Kan ik ook niks aan doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja knap scenario is dat he... Maar ik ben Ootje en compleet geschift/achterlijk volgens velen, dus ik hou hier nog steeds sterk rekening mee.
Beter dan een locale boer of bewoner van een regionaal AZC of een oude pedo.
Zij heette Rowena.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:19 schreef agter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |