Yup. Het is niet eens bevestigd en het wordt al weer de wereld in geslingerd.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whut?!!![]()
Over die dochter vd collega van je zus?
Had je ook niet moeten doen dan zoals ik zei in het vorige topicquote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Infection het volgende:
Man man man. Je zet iets op FOK! en vervolgens staat het op een twitterpagina met 4.5k volgers.
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ben ik nou de enige die nog aan het slachtoffer denkt in plaats van auto's en Toeter en Feesboek?
Wellicht dat ik ze op het uiterlijk aan zou kunnen wijzen, maar van die namen heb ik nog nooit gehoord allemaal. Ik ken een volvo en een volvo stationwagen. Dat is alles wat ik hoef te weten.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet tav een oude V40 of V70. Lijken niet direct op andere auto's.
Mag je niet langer van je Hospita ?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:57 schreef DeParo het volgende:
Welterusten allemaal, wordt al laat, zie morgen wel of de identiteit bekend wordt gemaakt in de komende uren.
En wij ook. Klaar nu met dit onderwerp of maak een autotopic aan.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wellicht dat ik ze op het uiterlijk aan zou kunnen wijzen, maar van die namen heb ik nog nooit gehoord allemaal. Ik ken een volvo en een volvo stationwagen. Dat is alles wat ik hoef te weten.
Linkje?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Infection het volgende:
Man man man. Je zet iets op FOK! en vervolgens staat het op een twitterpagina met 4.5k volgers.
Die pedo woont nu in Twente geloof ikquote:
Godsallemachtig..quote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Yup. Het is niet eens bevestigd en het wordt al weer de wereld in geslingerd.
Wie? Ik snap de grap niet leg nou eens uit want het is al de tweede keer en ik wil lachen!quote:Op zondag 4 juni 2017 19:04 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Mag je niet langer van je Hospita ?
Nope.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ben ik nou de enige die nog aan het slachtoffer denkt in plaats van auto's en Toeter en Feesboek?
Al een eigen onderzoek gestart omdat de politiek de zaak niet serieus neemt en er verkeerde verdachten worden gearresteerd. Zit morgen al bij Pauw.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:04 schreef Ties02 het volgende:
Heeft Peter R De Vries al commentaar gegeven?
Hou op met zuigen, dat is niet stoer maar rete-irritant..quote:Op zondag 4 juni 2017 19:04 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Mag je niet langer van je Hospita ?
Door jou ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar ja, hoeveel broers en zussen heeft jouw zus? En tegen wie heeft ze het verteld?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Achja, ben blij dat ik in ieder geval niet mijn echte naam als FOK!naam gebruik.
Lijkt me maar een saai topicquote:Op zondag 4 juni 2017 19:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
En wij ook. Klaar nu met dit onderwerp of maak een autotopic aan.
Fake newsquote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Infection het volgende:
Die bus komt ook langs de Schans, waar die andere vrouw aangesproken was door die man die haar in zijn auto wilde trekken.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:02 schreef DeParo het volgende:
Voor het slapen gaan herhaal ik nog even bus 76, heeft een halte waar de fiets eerder is gevonden en bij het industriegebied, ik wil maar zeggen dat de politie misschien een aanwijzing had dat ze op de bus was gestapt en om deze reden ervanuit was gegaan dat er iets anders aan de hand was in haar situatie misschien dus nog wat dat betreft over wat eerder al is besproken en over beraadt.
Ja daar begin je toch zelf mee aapquote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |