Bel ze anders ff.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Weten de ouders nog steeds van niets?
Zal IS worst wezenquote:Op zondag 4 juni 2017 18:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja. Blijkbaar hebben ze het dus niet alleen op meisjes gemunt.
Misschien heeft iemand in haar omgeving dezelfde of is ze gek op auto's?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Een van de voetballers, die anoniem wil blijven: ,,Ze vroeg of ze bij ons moest komen staan omdat ze bang was. Wij vroegen wat er aan de hand was en toen zei ze dat de twee mannen in de kleine zwarte Volkswagen Polo achter haar aan waren gereden. Ze had zich omgekeerd om weg te fietsen en toen keerde de auto ook om en reed met haar het doodlopende straatje in.”
Hoe weet een 12jarige zo'n merk ban auto te herkennen?
Je trok ze gisteren uit elkaar nadat de politie meldde dat er geen verband was.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt me wat voorbarig.
Ze zeggen toch enkel dat ze het niet uitsluiten?
"De politie laat weten rekening te houden met verschillende scenario's waaronder het verband tussen de twee zaken. "
Zijn wij heldeziend? Niemand weet ook welke ouders, want de identiteit vh stoffelijk overschot is niet bekend.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens Leandra doodnormaal dat kinderen merken kennen, ook type-aanduidingen van Volvo's bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Een van de voetballers, die anoniem wil blijven: ,,Ze vroeg of ze bij ons moest komen staan omdat ze bang was. Wij vroegen wat er aan de hand was en toen zei ze dat de twee mannen in de kleine zwarte Volkswagen Polo achter haar aan waren gereden. Ze had zich omgekeerd om weg te fietsen en toen keerde de auto ook om en reed met haar het doodlopende straatje in.”
Dit is inderdaad een goede vraag. Dat zou op het onmenselijke af zijn als ze nog steeds niet zien (aan kleding of zo) dat het om dat meisje zou kunnen gaan. Als ze sinds donderdag vermist is, moet je toch nog echt wat zien.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat deed ik niet hoor. Maar ik was het er wel mee eens ja ;-)quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je trok ze gisteren uit elkaar nadat de politie meldde dat er geen verband was.
Dat was wat voorbarig lijkt me.
Misschien heeft ze een pedofiele oom die van VW houdt?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Dat kunnen sommige ventjes al op 5 jarige leeftijd. Misschien rijdt zijn moeder of vader ook zo'n auto.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Dat is groep 8. Die kinderen zijn niet achterlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Een polo is nou eenmaal een bekende en opvallende auto. Daarnaast staat er met grote letters "Polo" achter op. Het is geen rocket science.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens Leandra doodnormaal dat kinderen merken kennen, ook type-aanduidingen van Volvo's bijvoorbeeld.
Oh, heb het nooit geweten.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens Leandra doodnormaal dat kinderen merken kennen, ook type-aanduidingen van Volvo's bijvoorbeeld.
Mijn neefje kon dat al toen hij 3 was. Verschilt van persoon tot persoon.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Heeft niks met achterlijkheid te maken als je zoiets niet herkend.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat is groep 8. Die kinderen zijn niet achterlijk.
Toen ik 8 jaar oud was kon ik alle automerken herkennen. Mijn moeder was ook altijd verbaasd hoe. Nu als volwassene allang niet meer.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Ah ja, is ook zo.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn neefje kon dat al toen hij 3 was. Verschilt van persoon tot persoon.
Ja bij ons niet en dat hoeft ook niet. Dat lichaam was aan het begin van de middag gevonden, het is nu 7 uur... lijkt me verschrikkelijk voor de ouders om zo lang te moeten wachten op uitsluitsel.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn wij heldeziend? Niemand weet ook welke ouders, want de identiteit vh stoffelijk overschot is niet bekend.
Ja klopt, ik herkende op mijn 8ste ook al heel veel auto's, maar toen waren er nog niet zoveel verschillende, mijn 6-jarige zoon weet al 4 jaar de meeste auto's bij merk te noemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lange autovakanties heb je toch van die tel als eerste 10 zwarte *insert merk auto* spelletjes voor onderweg?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:55 schreef Status het volgende:
[..]
Heeft niks met achterlijkheid te maken als je zoiets niet herkend.
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een pedofiele oom die van VW houdt?
Ik weet uit eigen ervaring dat hrt kan. Ik was ook ooit 8, 12, etc. En ik herinner mij wat uit mijn jeugd.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |