Ja, zit een mod in POL, die gebruikt als vaste PI dit:quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaste PI's zijn wat mij betreft dom en ik snap ook niet waarom dat kan.
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat was tig jaar geleden, maar het is gelukt
Ja, Infection kwam daarmee, vraag me af of hij meer info heeft inmiddels.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:34 schreef Guanabana het volgende:
Nog geen nieuwsbericht over dat meisje dat in het ziekenhuis ligt door poging tot ontvoering?
Nope...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Infection kwam daarmee, vraag me af of hij meer info heeft inmiddels.
twitter:deBunschoter twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:34:38Onderzoek politie kan nog uren duren. Zorgvuldigheid is van groot belang om geen sporen te missen of te wissen.… https://t.co/JDAC3YlvLJ reageer retweet
Okee.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Nope...
Dat is alles wat ik weet en mijn zus ook. Er werd gewaarschuwd dat zij haar kinderen binnen moet houden, dat is alles.
Wel met een sigaret, misschien kun je helderder denken?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik zal het even aanpassen, is er ook al een emotion met een hoofddoek?
Geen idee wat dat ermee te maken heeft of ik een halve kerel zou zijn of niet (niet dus), maar gefeliciteerd dat je je eerder hebt geregistreerdquote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
He Whiskers. Geinig. Want ik zie net dat mijn profiel een dag ouder is dan de jouwne hehe.
Wel mooi dat er dan net 700 man overheen zijn gedenderd.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef Infection het volgende:
twitter:deBunschoter twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:34:38Onderzoek politie kan nog uren duren. Zorgvuldigheid is van groot belang om geen sporen te missen of te wissen.… https://t.co/JDAC3YlvLJ reageer retweet
Het is helemaal niet in het belang van het onderzoek om dat te communiceren natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als rechercheur zul je toch ook iets verder moeten kunnen nadenken dan alleen de feiten.
Weet je zeker dat het niet gewoon ongeluk is ?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Nope...
Dat is alles wat ik weet en mijn zus ook. Er werd gewaarschuwd dat zij haar kinderen binnen moet houden, dat is alles.
Nee, dat was op een andere locatie, buiten het industrieterrein.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wel mooi dat er dan net 700 man overheen zijn gedenderd.
Ootjekatootje is een engerd maar blijft ten minste nog in de buurt van het onderwerp van dit topic, jij daarentegen, ga eens een ander forum vervuilen met je troep.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:37 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wel met een sigaret, misschien kun je helderder denken?
Plaats delict ligt niet in het zoekgebied.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets. Ik zeg alleen wat ik gehoord heb, heb voor de rest geen bevestiging of iets dergelijks.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gewoon ongeluk is ?
Dit.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is helemaal niet in het belang van het onderzoek om dat te communiceren natuurlijk.
En als je deze reeks ziet heeft de politie groot gelijk.
Een dag he, in 2009, bespreken we later nog maar even eens in Pol.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat ermee te maken heeft of ik een halve kerel zou zijn of niet (niet dus), maar gefeliciteerd dat je je eerder hebt geregistreerd
Lekkere zoekactie danquote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Plaats delict ligt niet in het zoekgebied.
Dus dat lichaam ligt nog steeds in het water?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef Infection het volgende:
Hou nou eens op met op hem reageren. En vice versaquote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ootjekatootje is een engerd maar blijft ten minste nog in de buurt van het onderwerp van dit topic, jij daarentegen, ga eens een ander forum vervuilen met je troep.
Vooral mooi/treurig/spijtig dat de politie ervanuit overtuigd was dat er in dit gebied weinig te vinden zou zijn, behalve het lichaam dan, ach.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar wat ik bedoel is dat je de feiten hebt en daar moet jij verbanden mee vormen, dus je moet niet alleen afgaan van de feiten, want daar resulteert an sich de oplossing nog niet uit.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is helemaal niet in het belang van het onderzoek om dat te communiceren natuurlijk.
Absoluut. De politie heeft zeer zeker groot gelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |