Moet je niet op je kleinkinderen passen ipv hier rond te hangen dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik reed 30 jaar geleden wel Volvo, maar dat was een 264 (een 6-cilinder dus). Daarna nooit meer.
Amen, dus!!quote:Op zondag 4 juni 2017 18:28 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
O wow. Ben zelf niet gelovig maar als zij er troost uithaalt.. Waar denken mensen zich mee te bemoeien als die vrouw zo een moeilijke tijd doormaakt. Beschamend...
En ik wel. Verschil moet er zijnquote:Op zondag 4 juni 2017 18:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou..... Ik zou het verschil niet weten tenzij het op de achterkant van de auto staat.
Vaste PI's zijn wat mij betreft dom en ik snap ook niet waarom dat kan.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In dit topic vind ik het ook ongepast en ook verwarrend.
Als rechercheur zul je toch ook iets verder moeten kunnen nadenken dan alleen de feiten.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:28 schreef Klummie het volgende:
[..]
Politie werkt met feiten. Dus eerst geen aanwijzing dat de 2 zaken verband houden en nu wel. Het is niet zo moeilijk.
ik zal het even aanpassen, is er ook al een emotion met een hoofddoek?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In dit topic vind ik het ook ongepast en ook verwarrend.
leg ff uit hoe die eraf kan dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaste PI's zijn wat mij betreft dom en ik snap ook niet waarom dat kan.
Er is wel een forum voor complottherorien, kan je misschien een topic over Jens openen, leef je uit zou ik zeggen denk dat je daar helemaal tot je recht kan komen dus wat dat betreft.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik zal het even aanpassen, is er ook al een emotion met een hoofddoek?
Dezelfde manier als toen je hem instelde.quote:
Dat was tig jaar geleden, maar het is geluktquote:Op zondag 4 juni 2017 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dezelfde manier als toen je hem instelde.
Ja, zit een mod in POL, die gebruikt als vaste PI dit:quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaste PI's zijn wat mij betreft dom en ik snap ook niet waarom dat kan.
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat was tig jaar geleden, maar het is gelukt
Ja, Infection kwam daarmee, vraag me af of hij meer info heeft inmiddels.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:34 schreef Guanabana het volgende:
Nog geen nieuwsbericht over dat meisje dat in het ziekenhuis ligt door poging tot ontvoering?
Nope...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Infection kwam daarmee, vraag me af of hij meer info heeft inmiddels.
twitter:deBunschoter twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:34:38Onderzoek politie kan nog uren duren. Zorgvuldigheid is van groot belang om geen sporen te missen of te wissen.… https://t.co/JDAC3YlvLJ reageer retweet
Okee.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Nope...
Dat is alles wat ik weet en mijn zus ook. Er werd gewaarschuwd dat zij haar kinderen binnen moet houden, dat is alles.
Wel met een sigaret, misschien kun je helderder denken?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik zal het even aanpassen, is er ook al een emotion met een hoofddoek?
Geen idee wat dat ermee te maken heeft of ik een halve kerel zou zijn of niet (niet dus), maar gefeliciteerd dat je je eerder hebt geregistreerdquote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
He Whiskers. Geinig. Want ik zie net dat mijn profiel een dag ouder is dan de jouwne hehe.
Wel mooi dat er dan net 700 man overheen zijn gedenderd.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef Infection het volgende:
twitter:deBunschoter twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:34:38Onderzoek politie kan nog uren duren. Zorgvuldigheid is van groot belang om geen sporen te missen of te wissen.… https://t.co/JDAC3YlvLJ reageer retweet
Het is helemaal niet in het belang van het onderzoek om dat te communiceren natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als rechercheur zul je toch ook iets verder moeten kunnen nadenken dan alleen de feiten.
Weet je zeker dat het niet gewoon ongeluk is ?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Nope...
Dat is alles wat ik weet en mijn zus ook. Er werd gewaarschuwd dat zij haar kinderen binnen moet houden, dat is alles.
Nee, dat was op een andere locatie, buiten het industrieterrein.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wel mooi dat er dan net 700 man overheen zijn gedenderd.
Ootjekatootje is een engerd maar blijft ten minste nog in de buurt van het onderwerp van dit topic, jij daarentegen, ga eens een ander forum vervuilen met je troep.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:37 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wel met een sigaret, misschien kun je helderder denken?
Plaats delict ligt niet in het zoekgebied.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wel mooi dat er dan net 700 man overheen zijn gedenderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |