quote:Op zondag 4 juni 2017 19:13 schreef myShizzle het volgende:
Ik hoor zojuist dat de dochter van de vriend van een kennis van de nicht van een meisje uit de klas van de neef van een kennis uit die buurt, óf er iig vlakbij, dat de nicht van de dochter van die vriend zijn oom ook een zwarte auto heeft!!!
Zul je eerst wel moeten weten hoelang die fiets daar al stond, daarbij is het de vraag nog maar of de bussen ook buiten de bus filmen.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:12 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Als je idd dan wel de camerabeelden zou kunnen opvragen uit de bus, misschien kun je er dan wel achterkomen wie die fiets daar dan wel heeft neergezet...
Dinsdag is de politie weer op volle sterkte.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:12 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Als je idd dan wel de camerabeelden zou kunnen opvragen uit de bus, misschien kun je er dan wel achterkomen wie die fiets daar dan wel heeft neergezet...
Zojuist van een onbetrouwbare bron te horen gekregen dat dit waarschijnlijk niet klopt.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:13 schreef myShizzle het volgende:
Ik hoor zojuist dat de dochter van de vriend van een kennis van de nicht van een meisje uit de klas van de neef van een kennis uit die buurt, óf er iig vlakbij, dat de nicht van de dochter van die vriend zijn oom ook een zwarte auto heeft!!!
Aangezien haar fiets niet bij het industriegebied stond is het misschien niet zo heel raar als ze de bus heeft genomen voor dat stuk om wat voor reden dan ook he, of in een Volve S300 gestapt, maar ik heb de remsporen op de Bunschotenseweg nog niet nader kunnen bestuderen verder.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja logisch, het is aan de weg die naar het industrieterrein leidt, het industrieterrein aan het begin van Bunschoten, het is ook de bus van Amersfoort naar Bunschoten.
Het is als je verwonderen dat de trein van Amersfoort naar Amsterdam in Amsterdam stopt.
Volgensmij filmen bussen alleen in de bus. Althans, nooits iets van een dashcam of dergelijke gezien en ik reis regelmatig met de bus.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zul je eerst wel moeten weten hoelang die fiets daar al stond, daarbij is het de vraag nog maar of de bussen ook buiten de bus filmen.
Staat er wel een op de chauffeur/instapdeur gericht dus je zou een stukje van de omgeving kunnen zien.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgensmij filmen bussen alleen in de bus. Althans, nooits iets van een dashcam of dergelijke gezien en ik reis regelmatig met de bus.
In de bussen waar ik mee reis wel, maar aangezien jij in de buurt woont..quote:Op zondag 4 juni 2017 19:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgensmij filmen bussen alleen in de bus. Althans, nooits iets van een dashcam of dergelijke gezien en ik reis regelmatig met de bus.
Dan zou dat geriicht op de openbare weg staan en dat is illegaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Bunschoterstraat.... misschien niet doen alsof je weet waar je het over hebt terwijl dat duidelijk niet het geval is.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aangezien haar fiets niet bij het industriegebied stond is het misschien niet zo heel raar als ze de bus heeft genomen voor dat stuk om wat voor reden dan ook he, of in een Volve S300 gestapt, maar ik heb de remsporen op de Bunschotenseweg nog niet nader kunnen bestuderen verder.
Hier is gewoon het buurmeisje ontvoerd door een zwarte auto! Zo simpel kan het zijn..quote:Op zondag 4 juni 2017 19:13 schreef myShizzle het volgende:
Welk merk bussen? De bussen van Syntus hebben zo ver ik weet alleen een camera in de chauffeurs-cabine en eentje halverwege in de bus. Op de camera van de chauffeurs-cabine zou je nog wel een stukje van de buitenkant van de bus kunnen zien, maar dat zal niet veel zijn. Voorheen hadden wij Connexxion en voor die bussen gold hetzelfde.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:17 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
In de bussen waar ik mee reis wel, maar aangezien jij in de buurt woont..
Volvoquote:Op zondag 4 juni 2017 19:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Welk merk bussen? De bussen van Syntus hebben zo ver ik weet alleen een camera in de chauffeurs-cabine en eentje halverwege in de bus. Op de camera van de chauffeurs-cabine zou je nog wel een stukje van de buitenkant van de bus kunnen zien, maar dat zal niet veel zijn. Voorheen hadden wij Connexxion en voor die bussen gold hetzelfde.
Het wordt nu wel lastig om nog te zien wie er trollt en wie niet...quote:Op zondag 4 juni 2017 19:17 schreef Illuminazi het volgende:
Wow, moeder belde net. Dochter van een vriendin van haar is in Soest ook aangesproken door een gast in een donkere auto
Jouw probleem is dat je gewoon een enorme bezem in je hol hebt of anders de versnellingspook van een Volvo S20.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bunschoterstraat.... misschien niet doen alsof je weet waar je het over hebt terwijl dat duidelijk niet het geval is.
Er is een landelijke storing bij de providers. Dus dat kan heul niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:17 schreef Illuminazi het volgende:
Wow, moeder belde net. Dochter van een vriendin van haar is in Soest ook aangesproken door een gast in een donkere auto
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er is een landelijke storing bij de providers. Dus dat kan heul niet.
Had de auto een vroegere strafblad, hij is wel zwart eh?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hier is gewoon het buurmeisje ontvoerd door een zwarte auto! Zo simpel kan het zijn..
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 19:19:55Brandweer met spoed naar de binnenstad van #Amersfoort voor assistentie van de politie. https://t.co/GIqiHK8VXN reageer retweet
Waar haal je dit nou weer vandaan? Alles werkt gewoon hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er is een landelijke storing bij de providers. Dus dat kan heul niet.
En dat valt allemaal in het niet bij jouw problemen, lucky me.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je gewoon een enorme bezem in je hol hebt of anders de versnellingspook van een Volvo S20.
brandje? ongelukje?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:21 schreef KoningJesper het volgende:
Brandweer met spoed naar de binnenstad van #Amersfoort voor assistentie van de politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |