Het ging al eerder over een zwarte Polo (dat is een model Volkswagen).quote:Op zondag 4 juni 2017 17:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Nu gaat het over een Volkswagen.
Zoals helaas ongeveer 95 procent van de topics en tweets.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die zich baseerde op een of ander worldpress blogje, geen enkele serieuze bron dus, gewoon gelul en het herhalen van gelul.
Ja,maar las eerder over een andere wagen (Volvo?). Probeer het een beetje te volgen,maar is niet echt gemakkelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging al eerder over een zwarte Polo (dat is een model Volkswagen).
Aan de zijkant van het bedrijf waarnaast het slootje ligt staan inderdaad containers. Maar lijkt me sterk dat een voorbijganger het lichaam aantreft als het in een container ligt.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
hij blijft maar aan de gang over die container...
Vraag dan gewoon aan Infection of daar uberhaupt containers staan, dan is het nog serieus te nemen.
Wie ben jij?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:15 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wordpress blogje en twitter dus? Hie moeten we je serieus nemrn? Ooit aan gedacht?
Kom mij nu niet beledigen.
Duidelijk zelfmoord, aldus de amateur-detectives in dit topic. In het water gesprongen en toen haar eigen polsen open gesneden.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. Ze lag in de sloot, is zelfs te zien op foto's dat de recherche de slootkant onderzoekt en de schermen staan ook precies om het slootje heen.
Volgens een andere bron had de politie het lichaam gevonden toch? Of is het inmiddels wél echt bevestigd dat een voorbijganger het lichaam vond?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Aan de zijkant van het bedrijf waarnaast het slootje ligt staan inderdaad containers. Maar lijkt me sterk dat een voorbijganger het lichaam aantreft als het in een container ligt.
En hij gaf antwoord op de vraag waar hij t vandaan had en postte de tweet, waarna jij een of andere domme vraag moest stellen. Niet uit interesse maar om te zieken en te zuigen op hem.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
tr omdat je constant op de persoon post. Ik stelde je een vraag over die container, ze was volgens jouw bronnen op eigen houtje vertrokken omdat ze van de zware kerk was en nu ligt ze weer in een container. Nou dat is raar dus vraag ik je ernaar.
Je post hier niet uit interesse in het topic maar om contant te komen zieken en zuigen op andere users.
Ja, volgens mij is dat inmiddels bevestigd door de politie.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens een andere bron had de politie het lichaam gevonden toch? Of is het inmiddels wél echt bevestigd dat een voorbijganger het lichaam vond?
Ja en het kunnen ook doelgerichte acties van IS in Nederland zijn. Alles kan. Angst zit er steeds meer in als het zo doorgaatquote:Op zondag 4 juni 2017 17:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er 'verdwijnen' elk jaar duizenden Nederlanders, voor een groot deel tieners, die na een paar dagen (vaak korter) weer vrolijk opduiken, dit is bovendien redelijk ver van Bunschoten en omgeving, zou nog geen verband zien direct maar voor de ouders extra eng.
Ben benieuwd, dat ze de slootkant onderzoeken kan ook omdat er misschien andere sporen zijn gevonden, hoeft niet per se het lichaam te zijn alhoewel de site van HvNL schijnbaar inmiddels zegt dat het wel om de sloot gaat.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:17 schreef Stupidisco het volgende:
Melding/gerucht van lichaam gevonden in container komt van verslaggever Hart van Nederland.
Te horen in dit filmpje:
https://www.facebook.com/hartvannederland/videos/1479413772080146/
Dankquote:Op zondag 4 juni 2017 17:17 schreef Stupidisco het volgende:
Melding/gerucht van lichaam gevonden in container komt van verslaggever Hart van Nederland.
Te horen in dit filmpje:
Nee johquote:Op zondag 4 juni 2017 17:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en het kunnen ook doelgerichte acties van IS in Nederland zijn. Alles kan. Angst zit er steeds meer in als het zo doorgaat
En dit zegt deze redacteur van Hart van Nederland:quote:Op zondag 4 juni 2017 17:17 schreef Stupidisco het volgende:
Te horen in dit filmpje:
twitter:mikemourits twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:17:47Lichaam in Bunschoten werd in een sloot gevonden (bron: ANP) https://t.co/gsMtNh4XBx reageer retweet
En vervolgens reageert hij op de man af zoals in elk deel van deze serie hier. Heeft totaal niet te maken met het topic. En niet alleen bij mij maar ook bij anderen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:17 schreef marsan het volgende:
[..]
En hij gaf antwoord op de vraag waar hij t vandaan had en postte de tweet, waarna jij een of andere domme vraag moest stellen. Niet uit interesse maar om te zieken en te zuigen op hem.
De ene zegt een voorbijganger, de ander de politie. Geen idee meer wat ik moet geloven.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens een andere bron had de politie het lichaam gevonden toch? Of is het inmiddels wél echt bevestigd dat een voorbijganger het lichaam vond?
Oké dank je, dat had ik gemist.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat inmiddels bevestigd door de politie.
Nou ja als op dit moment je dochter 'verdwijnt' dan is de kans niet veel minder groot dat ze met een geheim vriendje ergens naar toe probeert te gaan, of een concert, maar met al deze commottie is het natuurlijk wel extra eng als ouder, Zaltbommel en Bunschoten, dat ligt in ieder geval nog een eindje uit elkaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en het kunnen ook doelgerichte acties van IS in Nederland zijn. Alles kan. Angst zit er steeds meer in als het zo doorgaat
Er zou aangifte gedaan zijn als ik het goed onthouden heb. Wat nog niet zegt dat het waar is, maar de kans is wel grotero dan wanneewrr het slechts een gerucht zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:18 schreef Status het volgende:
Is dat van dat 17jafige meisje dat is achtervolgd door een zwarte auto met 2 mannen dan wel waar?
Ja dus? zeg ook niet dat het container verhaal waarheid is. Ik geef alleen aan waar het verhaal vandaan komt omdat iedereen aan het zeiken was op DeParo.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dit zegt deze redacteur van Hart van Nederland:twitter:mikemourits twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:17:47Lichaam in Bunschoten werd in een sloot gevonden (bron: ANP) https://t.co/gsMtNh4XBx reageer retweet
Die grote aanslagen maken me niet angstig, maar als ze dit soort praktijken uitvoeren denk ik toch even na..quote:Op zondag 4 juni 2017 17:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |