- - - - - -twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; 'De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.'Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
Nope.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:46 schreef Status het volgende:
Geen ipdates verder he. Tenminste ik zie niets op nos
We hadden het er gisteren over dat ze precies aangaven waar ze gingen zoeken, mogelijk is het er pas vannacht neergelegd.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:44 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang dat lichaam er al gelegen heeft. Het ligt pal naast een druk fietspad waar elke dag wel honderden al dan niet duizenden mensen overheen fietsen. En dan nog het bruggetje die direct over het slootje heen gaat die leidt naar een parkje waar 's avonds vaak jongeren zitten te chillen.
Misschien een stomme vraag, maar omdat je zo dichtbij woont zal de pliesie dan aan je deur komen of je eventueel wat gehoord en gezien zal hebben?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:44 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang dat lichaam er al gelegen heeft. Het ligt pal naast een druk fietspad waar elke dag wel honderden al dan niet duizenden mensen overheen fietsen. En dan nog het bruggetje die direct over het slootje heen gaat die leidt naar een parkje waar 's avonds vaak jongeren zitten te chillen.
zou je zo'n plek uitkiezen om te 'dumpen' dan? Zou toch meer voor een afgelegen plek kiezen dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:47 schreef houdjemond het volgende:
Als het echt zo'n druk fietspad is;
Dader(s) kregen het benauwd omdat het een landelijke bekendheid heeft geworven dus maar snel het lichaam gedumpt?
Lijkt me namelijk niet dat niemand het opvalt, al helemaal niet aangezien het weekend is en mooi weer dus extra veel mensen recreatief buiten?
Tijdens een persconferentie ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:47 schreef Infinitism het volgende:
in het 5 uur of 6 uur journaal zal het wel bekend gemaakt worden
Ik denk het welquote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar omdat je zo dichtbij woont zal de pliesie dan aan je deur komen of je eventueel wat gehoord en gezien zal hebben?
Zou kunnen. Nog niet gebeurd in ieder geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar omdat je zo dichtbij woont zal de pliesie dan aan je deur komen of je eventueel wat gehoord en gezien zal hebben?
naks ... ijzig stilquote:Op zondag 4 juni 2017 16:46 schreef Status het volgende:
Geen ipdates verder he. Tenminste ik zie niets op nos
wat bedoel je dan, 2x zelfmoord? lijkt me sterk..quote:Op zondag 4 juni 2017 16:49 schreef Status het volgende:
Iedereen gaat er vanuit dat er een dader in het spel is, maar kan het ook zijn dat dat niet zo is?
Dan loop je de kans dat ze nooit en pas laat gevonden wordt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zou je zo'n plek uitkiezen om te 'dumpen' dan? Zou toch meer voor een afgelegen plek kiezen dan.
Hoe bedoel je 2x?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:49 schreef Infinitism het volgende:
[..]
wat bedoel je dan, 2x zelfmoord? lijkt me sterk..
Waarom dan vlakbij waar al die mensen zoeken?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:47 schreef houdjemond het volgende:
Als het echt zo'n druk fietspad is;
Dader(s) kregen het benauwd omdat het een landelijke bekendheid heeft geworven dus maar snel het lichaam gedumpt?
Lijkt me namelijk niet dat niemand het opvalt, al helemaal niet aangezien het weekend is en mooi weer dus extra veel mensen recreatief buiten?
Het lijkt er in ieder geval op dat de dader wilt dat ze gevonden wordt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan loop je de kans dat ze nooit en pas laat gevonden wordt.
Staat toch los van de daad?
ok..quote:Op zondag 4 juni 2017 16:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou kunnen. Nog niet gebeurd in ieder geval.
ik denk dat de 2 zaken met elkaar te maken hebben.quote:
dan wordt ze ws gevonden en Infection woont daar maar kan niets zien in verband met de bomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom dan vlakbij waar al die mensen zoeken?
De dader wilde dat het lichaam werd gevonden? Stukje doorrijden en je had het lichaam als dader zijnde in het Eemmeer kunnen dumpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom dan vlakbij waar al die mensen zoeken?
Oh? Hoezo Dat?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef Infinitism het volgende:
[..]
ik denk dat de 2 zaken met elkaar te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |