abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 juni 2017 @ 15:56:42 #1
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_171448285
Binnenkort komt een deel van mijn schoonfamilie uit het buitenland hier naartoe. Zij zijn nogal van het shoppen en hebben het in hun hoofd dat je in Parijs, in de outlet stores, heel goedkope Louis Vuitton tassen kunt kopen. Nu denk ik dat het relatief gezien inderdaad misschien zal meevallen maar nog steeds best prijzig zal zijn.

Is iemand weleens in zo'n Louis Vuitton outlet geweest? En hoe liggen de prijzen daar ten opzichte van de normale prijzen?
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
  zondag 4 juni 2017 @ 16:03:03 #2
16715 Mylene
*schatje*
pi_171448409
De prijzen zullen lager zijn, maar de kwaliteit bedroevend aangezien het om nep-goederen gaat.
pi_171448466
Ga lekker naar Beverwijk.
pi_171449559
Heb je het over dingen zoals LaVallée Village (ie een Franse versie van Maasmechelen Village en die McArthurGlenn horrors in Roermond?) Of over hun flagship (ik geloof aan de Champs-Elysees)?
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_171449830
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 15:56 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Binnenkort komt een deel van mijn schoonfamilie uit het buitenland hier naartoe. Zij zijn nogal van het shoppen en hebben het in hun hoofd dat je in Parijs, in de outlet stores, heel goedkope Louis Vuitton tassen kunt kopen. Nu denk ik dat het relatief gezien inderdaad misschien zal meevallen maar nog steeds best prijzig zal zijn.

Is iemand weleens in zo'n Louis Vuitton outlet geweest? En hoe liggen de prijzen daar ten opzichte van de normale prijzen?
Ja, rondom Sacre Coeur vind je genoeg outlets. Zijn vaak popup shops die verdwijnen als de gendarme komt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_171591976
Volgens mij doet Vuitton niet aan outlets of uberhaupt sale.. Zou ook niet snappen waarom ze dat zouden willen doen, hun collectie is voor zover ik kan zien altijd hetzelfde (jaar of 10 geleden een aktetas gekocht en die hebben ze nog steeds) en het is in elke winkel stervensdruk, dus waarom zou je je spullen goedkoper willen aanbieden?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 11 juni 2017 @ 21:30:26 #7
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_171628152
Sowieso, als het gepeupel die shit ook kan betalen is de exclusiviteit er meteen af. Doen ze dus nooit.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_171629740
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso, als het gepeupel die shit ook kan betalen is de exclusiviteit er meteen af. Doen ze dus nooit.
Ik geloof dat Mulberry en Crockett &Jones bijvoorbeeld wel outlets hebben in Roermond. Dat zijn tochwel merken waar exclusiviteit een factor is? Ik meen zelfs dat m'n ex een tas had gekocht daar vorig jaar.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')