En ik dacht dat je was afgereisd naar een buurplaats om een speciale reporter te worden voor dit topic.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:13 schreef Infection het volgende:
Wel ziek hoe dichtbij het wel niet is. Ben al de hele week aan het posten in het topic en dan blijkt ze (al is het nog niet zeker) bijna in je achtertuin te liggen.
De A1-seriemoordenaars. Toepasselijke naam wel.twitter:HisserT twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:15:40Kijk uit naar de A1-seriemoordenaar(s): eerst Hoevelaken en Bunschoten, nu melding uit Hilversum en Soest. #Savannah #Romy @PolitieUtrecht reageer retweet
Wat?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:16 schreef Hdero het volgende:
[..]
En ik dacht dat je was afgereisd naar een buurplaats om een speciale reporter te worden voor dit topic.
Ik zou juist vooral de oudere blanke mannen aahouden want minderjarige eh.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:14 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
de vrouwen en de blanken kunnen alvast weg. Blijft er niet veel meer over.
Oops.
Sociale media op z'n slechtst dit.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
De A1-seriemoordenaars. Toepasselijke naam wel.twitter:HisserT twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:15:40Kijk uit naar de A1-seriemoordenaar(s): eerst Hoevelaken en Bunschoten, nu melding uit Hilversum en Soest. #Savannah #Romy @PolitieUtrecht reageer retweet
Hilversum? Soest?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
In Hilversum is een meisje vermist van rond dezelfde leeftijd. In Soest hebben de mannen met baardjes in de zwarte auto een meisje achtervolgd, die dat eerder ook in Bunschoten gedaan hadden. Althans, ik ga er vanuit dat het dezelfde gasten zijn.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
Ik woon er zo'n 150 meter vandaan. Heb wel even achter het politielint staan kijken ja, maar weinig te zien dus ben maar weer terug naar huis gegaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:19 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik dacht hoe komt hij bij die crimescene? Daar hij staat te kieken. Maar nee dus.
hoeveel blanke oude kerels met een baard zitten ertussen?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:17 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik zou juist vooral de oudere blanke mannen aahouden want minderjarige eh.
De soundtrack is er ook al.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
Het was tig topics geleden al bekend dat hij in Bunschoten woont. En al sinds het stoffelijk overschot gevonden is dat hij vlak bij de vindplaats woont.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:19 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik dacht hoe komt hij bij die crimescene? Daar hij staat te kieken. Maar nee dus.
Wie weet hoeveel dode pubermeiden wat oplettendheid kan schelen.quote:
Nu nog het detail van een kaal hoofd afwachten eh.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
hoeveel blanke oude kerels met een baard zitten ertussen?
oude kerels in een kleine wagen met een baardje.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
hoeveel blanke oude kerels met een baard zitten ertussen?
quote:Op zondag 4 juni 2017 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was tig topics geleden al bekend dat hij in Bunschoten woont. En al sinds het stoffelijk overschot gevonden is dat hij vlak bij de vindplaats woont.
En het is je tot nu toe gelukt dat volledig te missen?!![]()
En lichtgetint.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
oude kerels in een kleine wagen met een baardje.
Ik ben alleen de laatste 3 of 4 delen actief in het topic ehquote:Op zondag 4 juni 2017 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was tig topics geleden al bekend dat hij in Bunschoten woont. En al sinds het stoffelijk overschot gevonden is dat hij vlak bij de vindplaats woont.
Ja, stond ook al in het vorige topic, daar kan ik zo wel een stuk of wat linkjes van vinden, maar nog steeds niet van de bewering dat het stoffelijk overschot een vrouw zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergeet de Volvo niet!quote:Op zondag 4 juni 2017 16:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
oude kerels in een kleine wagen met een baardje.
Er is nog helemaal niets bekend over het stoffelijke overschot. Onderzoek is ook nog steeds in volle gang aangezien alles nog steeds afgesloten is. Al sinds een uur of 12.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, stond ook al in het vorige topic, daar kan ik zo wel een stuk of wat linkjes van vinden, maar nog steeds niet van de bewering dat het stoffelijk overschot een vrouw zou zijn.
Hilversum was meisje toch al lang terecht of gaat het nu weer om een ander meisje uit die regio?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:18 schreef Infection het volgende:
[..]
In Hilversum is een meisje vermist van rond dezelfde leeftijd. In Soest hebben de mannen met baardjes in de zwarte auto een meisje achtervolgd, die dat eerder ook in Bunschoten gedaan hadden. Althans, ik ga er vanuit dat het dezelfde gasten zijn.
Bij zus van vriend van me ook gebeurd... niemand wat gezien... maar 1 van de buren wel gehoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja. En dat op klaarlichte dag, erg dicht bij het centrum.
Kan ik ajb nog één keer een linkje krijgen naar een goede bron dat er in Hilversum een jong meisje vermist is?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:18 schreef Infection het volgende:
[..]
In Hilversum is een meisje vermist van rond dezelfde leeftijd. In Soest hebben de mannen met baardjes in de zwarte auto een meisje achtervolgd, die dat eerder ook in Bunschoten gedaan hadden. Althans, ik ga er vanuit dat het dezelfde gasten zijn.
Je zat al in de topics voor het stoffelijk overschot gevonden was vandaag, dus dat is kul..quote:Op zondag 4 juni 2017 16:22 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben alleen de laatste 3 of 4 delen actief in het topic eh
Nee, dat weet jij, dat weet ik, maar Hdero weet kennelijk meer over het stoffelijk overschot, maar komt bij de vraag naar een linkje niet verder dan "stond ergens in het vorige topic".quote:Op zondag 4 juni 2017 16:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niets bekend over het stoffelijke overschot. Onderzoek is ook nog steeds in volle gang aangezien alles nog steeds afgesloten is. Al sinds een uur of 12.
Dat haar id-kaart gevonden zou zijn is wel uiterst verdacht en doet mij toch het ergste vermoeden.
Dat komt omdat daar ook nog helemaal niks over bekend is itt wat Hdero beweertquote:Op zondag 4 juni 2017 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, stond ook al in het vorige topic, daar kan ik zo wel een stuk of wat linkjes van vinden, maar nog steeds niet van de bewering dat het stoffelijk overschot een vrouw zou zijn.
Geen idee, ik heb dat niet zo gevolgd. Heb het een paar keer voorbij zien komen op facebook en twitter, dus geen idee hoe dat afgelopen is. Zou inderdaad kunnen dat ze al weer terecht is.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik ajb nog één keer een linkje krijgen naar een goede bron dat er in Hilversum een jong meisje vermist is?
Of is dat die na een uur alweer terecht was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |