14 jarige tegenwoordig al een vrouw?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:06 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het lijk is van een vrouw.
Een 14 jarige zwervermeisje?
Kan alleen langs de rand van het sportpark lopen en vanaf daar valt niet veel te zien vanwege bomen. Alle toegangswegen tot het sportpark zijn geblokkeerd en het direct aangrenzende industrieterrein is ook helemaal afgesloten.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
leen ff dat hondje en loop ook even een rondje om de sportpark
Ja. Bron?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:07 schreef Hdero het volgende:
[..]
Er werd verteld kortgeleden dat het een meisje is. Heb je dat gemist?
Die hond heeft allang zijn behoefte gedaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan pakt Infection de hondenpoep niet op, gelijk een boete. Alles voor de likes.
Dan is die wel in gesprek met de politie, kan die meteen vragen wie het is.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan pakt Infection de hondenpoep niet op, gelijk een boete. Alles voor de likes.
quote:Op zondag 4 juni 2017 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Dat staat nog niet vast idd.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:05 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Er lijkt me gezien de ontwikkelingen inderdaad dat er sprake is van een misdrijf. Echter staat nog niet vast natuurlijk dat het in dit geval ook om Savannah gaat.
Ze werken naar het slachtoffer toe, dat zegt dus nog helemaal niets, want ze hebben het stoffelijk overschot dus nog niet verplaatst, juist om geen sporen te vernietigen.quote:
Ondertussen heeft de hele buurt dat al gevraagd aan meneer agent en hij wilt er geen informatie over kwijt geven.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan is die wel in gesprek met de politie, kan die meteen vragen wie het is.
Alles is afgeschermd. En sowieso vind ik het niet kies en vooral getuigen van sensastiezucht.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
leen ff dat hondje en loop ook even een rondje om de sportpark
Ik heb het niet voorbij zien komen. Linkje?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:09 schreef Hdero het volgende:
[..]
Kwam in het tooic voorbij. Mogelijk het vorige deel.
Onzin en/of speculatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:09 schreef Hdero het volgende:
[..]
Kwam in het tooic voorbij. Mogelijk het vorige deel.
quote:Op zondag 4 juni 2017 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een 14 jarige is nog leerplichtig en moet met de ouders wonen. Dus hoezo zwerver?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
14 jarige tegenwoordig al een vrouw?
mijn buurvrouw werd ook zwerver, dus zo gek is dat niet.
Net of de politie dat gaat zeggenquote:Op zondag 4 juni 2017 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging dat ik niks gemist hebquote:
ja, zo kun je dat ook zien.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles is afgeschermd. En sowieso vind ik het niet kies en vooral getuigen van sensastiezucht.
Geef maar een linkje dan.quote:
Het hele dorp was ook uitgerukt vanmiddag. Overal stond volk achter de linten te filmen en foto's te maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ja, zo kun je dat ook zien.
Lijkt me toch redelijk normaal in zo'n durp dat je als omwonende wilt weten wat er aan de hand is.
Ook is de kans groot dat een van die kijkers mogelijk wat gezien heeft, dus je even melden is niet eens zo'n gek idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |