Hoe kan iemand er van weten als ik geen aangifte doe en het verder ook niet vertel?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Anno 2017 is de wereld veeel sneller dankzij FB, Twitter etc he. Kan mij voorstellen dat dat paar jaar terug veel minder was.
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Áls je dan iemand vermoord, dan kun je dat op een slimme manier doen of op een paniekerige manier, zo bedoel ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet snugger te zijn om een totale randdebiel te zijnSowieso is het al niet snugger om iemand te vermoorden,
wtf?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Betasten en vd fiets proberen te trekken. Daders (2 voorvallen) waren ook op de fiets overigens. Dus geen auto betrokken.
Als iemand dat nu zou zien op straat dan wordt dat direct gesnapchat, getweet etc. Dat was tot een paar jaar terug nooit geen sprake van.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand er van weten als ik geen aangifte doe?
Straaljagers vaak veel en high res luchtfoto's. Worden vaak bij dit soort onderzoeken ingezet.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Infection het volgende:
En nu hoor ik een straaljager in de verte?
Wauw dat kan 2 miljoen mensen zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar die van 23 wel.
http://destadamersfoort.n(...)ingweg-koppel-244660
SIGNALEMENT De verdachte is een blanke man van ongeveer 1,75 meter met een slank postuur. Hij is ongeveer 30 jaar, heeft kort zwart haar en droeg zwarte kleding met witte tekst op de borst.
Of niet, want als niemand het ziet weet niemand er van, en dus gaat je stellige bewering dat het ALTIJD gemeld wordt niet op.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als iemand dat nu zou zien op straat dan wordt dat direct gesnapchat, getweet etc. Dat was tot een paar jaar terug nooit geen sprake van.
Niet alleen de dubbele ontkenning is mooi in deze post.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef Poepz0r het volgende:
Als iemand dat nu zou zien op straat dan wordt dat direct gesnapchat, getweet etc. Dat was tot een paar jaar terug nooit geen sprake van.
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet alleen de dubbele ontkenning is mooi in deze post.
Dit kan op papier inderdaad mijn vriend zijn, mijn buurjongen en ongeveer 80% van de kinderen op mijn werk. Edit; de kinderen zijn alleen geen 30 natuurlijk.quote:
Ja zo van jullie dochters zijn niet veilig, ook niet overdag.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Random wat pubermeiden vermoorden vind ik persoonlijk best een effectieve manier om terreur te zaaien, bijv.
Daar had ik wel aangifte van gedaanquote:Op zondag 4 juni 2017 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Betasten en vd fiets proberen te trekken. Daders (2 voorvallen) waren ook op de fiets overigens. Dus geen auto betrokken.
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:47:30Er zijn momenteel geen(!) nieuwe ontwikkelingen rondom de vondst van het lichaam in #Bunschoten / de vermissing van… https://t.co/r01seIaRIX reageer retweet
Kinderen van 30 jaar oud? Dragen ze ook volwassenenluiers?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit kan op papier inderdaad mijn vriend zijn, mijn buurjongen en ongeveer 80% van de kinderen op mijn werk.
Ja, ok. Ik ga er van uit dat ze niet zo heel paniekerig zijn geweest.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Áls je dan iemand vermoord, dan kun je dat op een slimme manier doen of op een paniekerige manier, zo bedoel ik.
Al ge-edit. Maar je snapt mijn punt hoop ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:50 schreef Hdero het volgende:
[..]
Kinderen van 30 jaar oud? Dragen ze ook volwassenenluiers?
Ja dat is dus onduidelijk. Volgens het Twitter account van burgernet is ze aangetroffen, maar op de website van burgernet staat ze nog als vermist.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Wacht, is er ook een 17 jarig meisje vermist?
Ongetwijfeld, komt dagelijks voor.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ook goedemorgen...quote:Op zondag 4 juni 2017 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dank je, vreselijk!quote:Op zondag 4 juni 2017 15:50 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja dat is dus onduidelijk. Volgens het Twitter account van burgernet is ze aangetroffen, maar op de website van burgernet staat ze nog als vermist.
https://www.burgernet.nl/burgernet/220928
Uiteraard maar het speelt zich allemaal af in dezelfde regio in een paar dagen tijd. Dat is zeer opvallend.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:51 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, komt dagelijks voor.
Mensen hebben volgens mij totaal geen idee hoeveel vermissingen er dagelijks voorkomen.
Afloopbericht Burgernetactie de Bilt. Dame is in goede gezondheid teruggekeerd. Dank voor uw hulp.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:50 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja dat is dus onduidelijk. Volgens het Twitter account van burgernet is ze aangetroffen, maar op de website van burgernet staat ze nog als vermist.
https://www.burgernet.nl/burgernet/220928
Ja. En dat op klaarlichte dag, erg dicht bij het centrum.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:43 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het was meer dan iemand die naast je ging rijden en vunzige dingen ging roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |