https://twitter.com/r0eland/status/871350779013210112quote:Op zondag 4 juni 2017 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmja, aan de jas trekken, kapot trekken, ding valt er uit, ofzo, genoeg scenario's denkbaar inderdaad. Maar ik lees nu dat er in die regio iets gaande is met pogingen tot ontvoering van jonge meisjes/vrouwen? Heeft dat ook een betrouwbare bron?
Ik weet het, het gaat als een lopend vuurtje. Dat bedoelde ik ook met sensatieverhaal dat opgeklopt is.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Veel mensen op mijn tijdlijn delen daar een bericht over. Oproep tot aanhouden. Zwarte kleine auto en 2 lichtgetintiërs.
Mensen zien ineens overal een verband in.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:r0eland twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:59:49In Soest eveneens poging ontvoering tienermeisje, dat maakt inmiddels VIER inclusief vermiste en vermoorde meisje… https://t.co/uA2cI55pD9 reageer retweet
Nee, hij heeft gezegd dat de zaken van Savannah en Romy vooralsnog niets met elkaar te maken hadden.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jens heeft gezegd dat het allemaal niets met elkaar te maken heeft.
Ik laatst ook in een EHBO-trommel.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Mensen zien ineens overal een verband in.
Dat van die 23 jarige was op rtv Utrecht dus ja dat is een betrouwbare bron.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmja, aan de jas trekken, kapot trekken, ding valt er uit, ofzo, genoeg scenario's denkbaar inderdaad. Maar ik lees nu dat er in die regio iets gaande is met pogingen tot ontvoering van jonge meisjes/vrouwen? Heeft dat ook een betrouwbare bron?
Het is wel allemaal in hetzelfde gebied. Vrij opvallendquote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar die van 23 wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:35 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Bij die 17 jarige toch niet? Was alleen bekend dat ze baardjes hadden en een kleine zwarte auto.
Dat kun je leren op de Bassie en Adriaan University.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"Als je bij het verband bent, vind je het pakje."quote:Op zondag 4 juni 2017 15:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kun je leren op de Bassie en Adriaan University.
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:r0eland twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:59:49In Soest eveneens poging ontvoering tienermeisje, dat maakt inmiddels VIER inclusief vermiste en vermoorde meisje… https://t.co/uA2cI55pD9 reageer retweet
Niet zo gek als er meerdere meldingen komen uit verschillende omringende plaatsen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Id en geld in hoesje van mobiel? Mobiel zullen ze wel meegejat hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet snap. Dus je hebt je sleutels en je IDbewijs/whateverwatvoorpasje bij je. Die kaart heb je toch normaal in je portomonnee ofzo lijkt me. Waar is haar portomonnee dan (of lag die er ook?)?
En dan heb je dus als dader zijnde net iemand vermoord, ga je dan niet terug naar de plek waar je d'r gepakt hebt om te kijken of daar sporen zijn die je moet opruimen? Ik vind dat zo apart, maar goed, misschien vergeet je dat ook wel in je paniek.
Hand weg.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:38 schreef superworm het volgende:
[..]
"Als je bij het verband bent, vind je het pakje."
Niet normaal, natuurlijk. Maar heb het op die leeftijd ook meegemaakt.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:38 schreef Momo... het volgende:
Hoe normaal is enge mannen in autojes die pubermeiden achtervolgen?
Misschien is het de bedoeling om op te vallen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
Wel apart dat áls allemaal deze voorvallen met elkaar te maken hebben ,dat je dat dan in zó'n korte tijd achter elkaar probeert. Je moet dan toch wel snappen dat dat gaat opvallen?
Dit soort dingen gebeuren veel vaker. In veel gevallen komt het niet eens tot serieuze melding bij de politie en al zeker niet zo groot/breed uitgemeten in de media.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is wel allemaal in hetzelfde gebied. Vrij opvallend
Mobiel mee jatten maar wel de moeite nemen die telefoon uit het hoesje te trekken en dat dan achteloos weg te gooien waar het gevonden kán worden? Ik weet 't niet. Lijken me niet echt hele snuggere dader(s) dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Id en geld in hoesje van mobiel? Mobiel zullen ze wel meegejat hebben.
Ik ook. Komt vaker voor dan men lijkt te denken.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Niet normaal, natuurlijk. Maar heb het op die leeftijd ook meegemaakt.
Dan zijn er toch veel opzichtigere dingen om op te vallen?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien is het de bedoeling om op te vallen.
Zulke dingen worden ALTIJD gemeld dus je zit er nogal naast. Zelfde met die masturberende man in Den Bosch. Dat wist ik 5 minuten na het voorval al.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:40 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren veel vaker. In veel gevallen komt het niet eens tot serieuze melding bij de politie en al zeker niet zo groot/breed uitgemeten in de media.
Omdat er nu een vergrootglas licht rondom de zaak van Romy & Savannah lijkt alles nu met elkaar verband te houden.
Ik persoonlijk geloof daar niet in. Maar goed, ik ben ook maar ik.
Random wat pubermeiden vermoorden vind ik persoonlijk best een effectieve manier om terreur te zaaien, bijv.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan zijn er toch veel opzichtigere dingen om op te vallen?
Het was meer dan iemand die naast je ging rijden en vunzige dingen ging roepen?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Niet normaal, natuurlijk. Maar heb het op die leeftijd ook meegemaakt.
Ik hoor niets en me raam staat open.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:42 schreef Resistor het volgende:
* Resistor hoort weer sirenes
* Resistor checkt 112 meldingen
* Resistor ziet dat het gewoon een brand in Eemdijk is
Niets aan de hand, behalve dat de brand volgens mij opgeschaald is.
Vanmorgen ook al een andere brand relatief in de buurt (Smink)
Onzin. Ben meerdere keren belaagd, maar ik heb nooit aangifte gedaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zulke dingen worden ALTIJD gemeld dus je zit er nogal naast. Zelfde met die masturberende man in Den Bosch. Dat wist ik 5 minuten na het voorval al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |