Wat is dit voor vreemde opmerking? Lijkt me niet azielzoers rondrijden in autos of überhaupt een rijbewijs hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat was voor de AZC's er waren want tegenwoordig........
Achtervolgt en klemgereden waarna het meisje gevlucht is. Klinkt mij wel in de oren als poging tot van alles en nog wat.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:34 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Achtervolgd is niet direct poging tot ontvoering toch?
Bron: AD
Dat wisten we een uur gelden alquote:Op zondag 4 juni 2017 16:34 schreef Infection het volgende:
twitter:HartvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:33:17Bij de A1 bij Bunschoten zijn spullen veiliggesteld, maar wat of waarom is nog onduidelijk https://t.co/L20yrpzBb6 reageer retweet
Toch wel flink in de buurt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is ook geen stoffelijk overschot gevonden in het gebied vd vrijwillige zoektocht.
Zionisten dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:36 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wat is dit voor vreemde opmerking? Lijkt me niet azielzoers rondrijden in autos of überhaupt een rijbewijs hebben.
Die schermen zetten ze volgens mij neer zo snel als ze die ter plaatse hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien komen ze het slachtoffer wel ophalen. Dat gebeurt over het algemeen achter de schermen.
Ik weet het niet, hoor, ik speculeer maar wat.
Dit ja. De zoektocht begon aan de oostelijke kant van het industrieterrein, en het overschot lag zo'n beetje in het midden het industrieterrein, bij de noordelijke ingang.quote:
ach die heeft te lang bij een Hospita gewoondquote:Op zondag 4 juni 2017 16:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je hebt hier een tirade gehouden van topic 1 tot vanmiddag en iedereen die rekening hield met een misdrijf of de dood van savanna persoonlijk aangevallen.
En nu weer leuk komen doen? Savannah zat toch bij een vriendje omdat ze zo kerkelijk was?
Was toch heel dom achteraf gezien...
Nee klopt, maar daar waar die afzetting nu zou zijn is wel een flink aantal km verderop.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:36 schreef Infection het volgende:
[..]
De bisschopsweg is de weg die direct verbonden zit aan de weg waar het stoffelijk overschot is aangetroffen. Is een weg van zo'n 3km lang die naar Baarn leidt. Is dus niet heel gek ver er vandaan.
In Amersfoort heb je ook een Bisschopsweg, misschien daarom die verwarring.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:36 schreef Infection het volgende:
[..]
De bisschopsweg is de weg die direct verbonden zit aan de weg waar het stoffelijk overschot is aangetroffen. Is een weg van zo'n 3km lang die naar Baarn leidt. Is dus niet heel gek ver er vandaan.
Gaan jullie nu weer opnieuw beginnen?!quote:
In het artikel van het AD staats niets over klemrijden. Leuk dat dat wel staat in het 112 artikel maar dat zegt me niet zoveel.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:36 schreef adder het volgende:
[..]
Achtervolgt en klemgereden waarna het meisje gevlucht is. Klinkt mij wel in de oren als poging tot van alles en nog wat.
Ik voorkom dat jij het doet in deze situatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:37 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wil je ajb stoppen met proberen het topic te kapen? Potverdorie
Hou gewoon allebei op.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik voorkom dat jij het doet in deze situatie.
stop ff met je BS - anders TRquote:
En al zou het niet precies in het zoekgebied liggen, dan nog kan er veel bewijsmateriaal in de nabije omgeving liggen, en dat is wel het zoekgebied, bovendien wist de politie bij aanvang van de zoektocht (of de aankondiging in deze) niet waar het lichaam was, laat staan dat ze vermoord zou kunnen zijn, nou ja er is nog geen bevestiging dat het om haar gaat maar volgens mij worden er per week nou ook niet erg veel onbekende lichamen in Bunschoten en omgeving gevonden.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit ja. De zoektocht begon aan de oostelijke kant van het industrieterrein, en het overschot lag zo'n beetje in het midden het industrieterrein, bij de noordelijke ingang.
De kans is erg groot dat ze het gewoon is. Al helemaal als haar eigendommen vlakbij gevonden zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
En al zou het niet precies in het zoekgebied liggen, dan nog kan er veel bewijsmateriaal in de nabije omgeving liggen, en dat is wel het zoekgebied, bovendien wist de politie bij aanvang van de zoektocht (of de aankondiging in deze) niet waar het lichaam was, laat staan dat ze vermoord zou kunnen zijn, nou ja er is nog geen bevestiging dat het om haar gaat maar volgens mij worden er per week nou ook niet erg veel onbekende lichamen in Bunschoten en omgeving gevonden.
Nee ik negeer hem. Dus jullie kun je weglaten.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie nu weer opnieuw beginnen?!
Alsjeblieft niet
Alsof ze jou nog wel serieus nemen hahaquote:Op zondag 4 juni 2017 16:42 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee ik negeer hem. Dus jullie kun je weglaten.
Klopt, maar moet toch even nog onder voorbehoud zijn, zonder officiele bevestiging van de politie.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:42 schreef Infection het volgende:
[..]
De kans is erg groot dat ze het gewoon is. Al helemaal als haar eigendommen vlakbij gevonden zijn.
Zie deze tweet:quote:Op zondag 4 juni 2017 16:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit ja. De zoektocht begon aan de oostelijke kant van het industrieterrein, en het overschot lag zo'n beetje in het midden het industrieterrein, bij de noordelijke ingang.
De link is naar dit plaatje:twitter:112petrus twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:21:44Het enige wat de politie "bevestigt" is wat hieronder staat. Een voorwerp waarvan de politie niet weet wat het is.… https://t.co/UwpyJMNTX9 reageer retweet
Irrelevant voor dit topic. Moet ik er een mod bij roepen? Doe ik niet graag maar desnoods wel. 🌐quote:Op zondag 4 juni 2017 16:38 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Lichtgetinte mannen in auto
http://www.nu.nl/terroris(...)tijdens-ramadan.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |