gare caps?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:25 schreef Mano_ het volgende:
Mogelijk gare caps, mogelijk gare HV-converter mits geen LED-backlight.
Uitgedroogde capacitors/condensators. Kort gezegd houden die stroom vast om het bij een bepaalde spanning vrij te geven. Als die van je backlight niet meer goed functioneren kan je jouw symptomen krijgen.quote:
Enig idee hoeveel het zou kosten om dit te vervangen (als het dat zou zijn?)quote:Op zondag 4 juni 2017 17:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Uitgedroogde capacitors/condensators. Kort gezegd houden die stroom vast om het bij een bepaalde spanning vrij te geven. Als die van je backlight niet meer goed functioneren kan je jouw symptomen krijgen.
Enige jaren en smart-tv?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:05 schreef hottentot het volgende:
Hij lijkt mij al enige jaren oud en ook niet zo groot.
Een vervangend exemplaar koop je dan voor een paar tientjes via marktplaats, moet je helemaal niet meer willen klooien met reparatie.
het is toch je eigen TV? dan weet je toch wel hoe oud die is?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enige jaren en smart-tv?
Een smart-tv
bestaat toch niet zolang?
Die TV was eerst van mijn oom,heb hem gekregen maar na 4 maand doet hij zo...quote:Op zondag 4 juni 2017 23:14 schreef vaduz het volgende:
[..]
het is toch je eigen TV? dan weet je toch wel hoe oud die is?
Smart is er bijna 10 jaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die TV was eerst van mijn oom,heb hem gekregen maar na 4 maand doet hij zo...
Kijk dan achterop, wat er als productiedatum staat vermeld.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die TV was eerst van mijn oom,heb hem gekregen maar na 4 maand doet hij zo...
Ahh dat ziet eruit alsof je TV precies 2 jaar en 1 dag oud is!!!quote:Op zondag 4 juni 2017 14:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand zou zijn met mijn tv.
Model is van April 2014.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:05 schreef hottentot het volgende:
Hij lijkt mij al enige jaren oud en ook niet zo groot.
Een vervangend exemplaar koop je dan voor een paar tientjes via marktplaats, moet je helemaal niet meer willen klooien met reparatie.
Jonger dan ik dacht, voor deze loont zich een investering nog wel. (of vraag je oom waar en wanneer hij hem heeft gekocht en zie wat de garantie aldaar is)quote:Op zondag 4 juni 2017 23:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Model is van April 2014.
Het betreft een LG 47LB580V
Ken je TS niet?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zeg TS, Heb je zelf eigenlijk wel onderzoek gedaan?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |