Omdat? Het zoekteam heeft het lichaam helemaal niet gezien, voor zover ik heb begrepen.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Keel doorgesneden of iets dergelijks lijkt mij waarschijnlijk.
Of het lichaam was gewoon een lichaam, om het zo maar te zeggen. Dat is iets waar veel normale, niet-getrainde mensen ook behoorlijk van schrikken lijkt me. Ik zou er in elk geval wel van schrikken.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iets ''verschrikkelijks'' ontdekt.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:18 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Omdat? Het zoekteam heeft het lichaam helemaal niet gezien, voor zover ik heb begrepen.
Zij hebben het niet ontdekt. Een lichaam vinden, of in de buurt van de vondst zijn, is al verschrikkelijk genoeg.quote:
Dat lees ik niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik doe normaalquote:
Dit dus. Denk dat elk normaal mens zou schrikken van een lijk. Ongeacht wie of wat het is.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of het lichaam was gewoon een lichaam, om het zo maar te zeggen. Dat is iets waar veel normale, niet-getrainde mensen ook behoorlijk van schrikken lijkt me. Ik zou er in elk geval wel van schrikken.
Ja, ik denk dat je dat wel als eerste onderzoekslijn moet uitvoeren iig.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef Momo... het volgende:
Zijn er recent TBS-ers vrij gekomen die nu in omgeving Amersfoort wonen?
We gaan de lijst er even bijhalen zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef Momo... het volgende:
Het vrijwillige zoekteam heeft het stoffelijk overschot helemaal niet ontdekt.quote:
Denk het niet. Genoeg mensen in de thuiszorg die er zo nu en dan eentje vinden als ze langskomen voor zorg. Mijn vriendin incluis. Die schrikken daar echt niet van hoor. Dan wordt gewoon protocol gevolgd.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef houdjemond het volgende:
Denk dat elk normaal mens zou schrikken van een lijk.
Je klinkt geobsedeerd, beetje vervelend, gewoon even wat meer respect voor wat er gebeurt toch zeer heftig.quote:
Dit was niet het jaarlijkse uitje van het verzorgende personeel.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk het niet. Genoeg mensen in de thuiszorg die er zo nu en dan eentje vinden als ze langskomen voor zorg. Mijn vriendin incluis. Die schrikken daar echt niet van hoor. Dan wordt gewoon protocol gevolgd.
Dat lijkt me verstandig. Zou ik ook doen denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:21 schreef superworm het volgende:
Verschillende nichtjes in die leeftijd, exact dezelfde regio. Worden voorlopig naar school gebracht met de auto, en de oudere samen met haar broer op 1 scooter.
Nijkerk kan ook nog.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef Momo... het volgende:
Maar het zoekteam heeft het stoffelijk overschot helemaal niet ontdekt, een toevallige voorbijganger heeft het stoffelijk overschot ontdekt.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit dus. Denk dat elk normaal mens zou schrikken van een lijk. Ongeacht wie of wat het is.
Vergeet niet dat het de afgelopen dagen erg warm was..je wil niet weten hoe een lijk er dan uit gaat zien.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of het lichaam was gewoon een lichaam, om het zo maar te zeggen. Dat is iets waar veel normale, niet-getrainde mensen ook behoorlijk van schrikken lijkt me. Ik zou er in elk geval wel van schrikken.
Thuiszorg is anders dan wen lichaam langs een sloot vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk het niet. Genoeg mensen in de thuiszorg die er zo nu en dan eentje vinden als ze langskomen voor zorg. Mijn vriendin incluis. Die schrikken daar echt niet van hoor. Dan wordt gewoon protocol gevolgd.
Vergelijking van niets natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zonnebrand vergeten zeker.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het de afgelopen dagen erg warm was..je wil niet weten hoe een lijk er dan uit gaat zien.
Dat vind ik ook helemaal geen rare reactie, gewoon menselijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het zoekteam heeft het stoffelijk overschot helemaal niet ontdekt, een toevallige voorbijganger heeft het stoffelijk overschot ontdekt.
Het zoekteam is alleen maar geschrokken vh feit dat er een stoffelijk overschot is gevonden.
Inderdaad. En dan wellicht in het water? Hmm..quote:Op zondag 4 juni 2017 14:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het de afgelopen dagen erg warm was..je wil niet weten hoe een lijk er dan uit gaat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |