abonnement Unibet Coolblue
pi_7316286
Allemaal welkom op het gezelligste subforum van Fok!

Ik zal me eerst ff voorstellen voordat ik aan het "serieuze" gedeelte ga beginnen.

Ik ben dus Oldenzaaltjuh, voor de meesten hopelijk wel bekend hier

Meer is er niet over mij te vertellen dus nu maar het "serieuze" gedeelte.

Om te beginnen meteen maar de belangrijkste regel: Slowchat is geen vuilnisvat!.

Dit betekent dat we de volgende zaken liever niet zien:

  • Topics openen om het topics openen.
  • Meerdere topics die in korte tijd door dezelfde user geopend worden.
  • Topics met een 'loze' openingspost (smiley, "hoi", "dag", etc.).
  • Baggertopics. (onbegrijpelijke/onduidelijke topictitel en/of openingspost)
  • Posten met als enige bedoeling het 'postopkrikken'.
  • Flames of flame-uitlokkende posts.
  • Spam (posten met als doel een andere website te promoten). Indien je reclame wilt maken voor een andere site kun je hiervoor je signature gebruiken.
  • Alles wat in strijd is met de Algemene FOK! Policy.
  • Slowchat is NU de plek voor de zogenaamde slowchatseries (CUB/[ONZIN]/Nachtbar en alles wat daaruit voortgekomen is).

    Voor de andere "onzin" topics (NAAMTOPICS en dat soort "onzin") kunnen jullie terecht in :

    Onzin voor je leven

    Mocht er uit zo'n topic wat in onzin staat toch een vervolg ontstaan dan kan die uiteraard geplaatst worden in dit forum.

    Echter ook voor de series geldt dat de inhoudsloze posts niet toegestaan zijn. Het is de bedoeling dat je op elkaar reageert en niet enkel reageert om je postaantal omhoog te krikken.

    In het algemeen geldt: alles met mate, dus ook het plaatsen van 'stempels' met teksten als 'Dit is een kansloos topic' of 'Dit topic is goedgekeurd'. En kijk voordat je een topic opent eerst of er niet toevallig een topic is waar je gewoon lekker bij kunt aanschuiven. Dat voorkomt een enorme wildgroei van topics die na een paar posts toch doodbloeden.

    Het kan voorkomen dat een topic gesloten wordt, terwijl een ogenschijnlijk identiek topic openblijft. Dit is mogelijk doordat we niet altijd álles kunnen lezen en hier kunnen dan ook geen rechten aan ontleend worden.

    In gevallen waarin deze FAQ niet voorziet beslissen de moderators, zonodig na overleg met een Forum-Admin. Mocht je vinden dat er in sommige gevallen te streng wordt gemodereerd, bedenk dan dat dat wordt gedaan om het forum leesbaar en leuk te houden voor jou en je mede-users. Kritiek (zowel positief als negatief) op het forum en/of de moderators is welkom. Hiervoor staan naast het Feedbackforum ook de mailboxen open.

    moderator:
    Ik ben tot nu toe nog de enige moderator in dit forum.
    Kijk voor meer info hierover in dit topic.

    Als er problemen, vragen of wat dan ook zijn kun je me toevoegen op msn op dit adres:

    oldenzaaltjuh@hotmail.com

    Je kan natuurlijk ook gewoon mailen.
    Dat kan naar:

    oldenzaaltjuh@fok.nl

    Indien er niet snel genoeg wordt gereageerd kun je voor spoedeisende zaken het beste een mail sturen naar: forum@fok.nl.

    * Tenslotte het allerbelangrijkste: Veel plezier in dit forum en probeer het gezellig te houden.

    [Dit bericht is gewijzigd door oldenzaaltjuh op 17-12-2002 17:52]

    Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
    FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')