Dat zoekteam heeft het lichaam niet gevonden, en dus ook niet gezien.quote:
Tja, en daarna lekker bbq-en in de achtertuin.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Het zoekteam had namelijk een gezellig dagje uit verwacht.
quote:Op zondag 4 juni 2017 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké! Door je quote dacht ik idd dat je het alleen tegen mij had. Dank voor de opheldering.
Was toch bekend? Stonden foto's van (onder)zoekende politie-agenten in het vorige topic. Was alleen niet op dezelfde plaatsen als het vrijwillige zoekteam.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dus de politie is toch ook gaan zoeken?
Politie deed toch niet actief mee aan het zoeken,quote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, wel door de politie gevonden?
Die politie die zich dood moest schamen? Die?
Nou ja, afwachten maar weer wat er nou waar is.
Zal wel vermoordt zijn.twitter:ArtwinKreekel twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:28:48,,Het was al erg, nu is het een nachtmerrie", aldus coördinator reageer retweet
Politie heeft op een andere plek gezocht omdat ze geen redenen zagen om te zoeken waar het zoekteam van vrijwilligers ging zoekenquote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou ja, politie had in feite gezegd gisteren dat ze wel wisten waar ze uithing...quote:Op zondag 4 juni 2017 13:35 schreef Greys het volgende:
Ik kan me ergens best voorstellen dat die mensen ergens toch niet echt verwacht hadden dat er daadwerkelijk een stoffelijk overschot aangetroffen zou worden hoor. Logische menselijke reactie toch om te schrikken als het wel gebeurt? (Of het nou ramptoeristen waren of niet even daargelaten, dat weet ik niet, maar toch.)
Ik denk dat burgers "iets" zagen en direct de politie hebben opgeroepen. Die hebben het lichaam dan officieel gevonden.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Omdat in het verleden best wat verslaafde prostituees zijn vermoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:28 schreef Status het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare opmerking.
Vind ik dan.
Lichaam is bij het witte bruggetje gevondenquote:
Klopt. Betreffend lichaam is dan ook niet dor het vrijwillige zoekteam gevonden en ook niet in het gebied waar die zochten.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Politie deed toch niet actief mee aan het zoeken,![]()
Waren alleen aanwezig om alles in goede banen te leiden.
Lijkt me een reactie van de coördinator van het zoekteam dus niet iemand die inhoudelijk iets kan zeggen over de vondst van het lichaam.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:35 schreef Zipportal het volgende:
Zal wel vermoordt zijn.twitter:ArtwinKreekel twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:28:48,,Het was al erg, nu is het een nachtmerrie", aldus coördinator reageer retweet
of de politie heeft het gewoon echt gevondenquote:Op zondag 4 juni 2017 13:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk dat burgers "iets" zagen en direct de politie hebben opgeroepen. Die hebben het lichaam dan officieel gevonden.
precies, dat impliceerde ik ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jawel, ook kinderseriemoordenaars. Meerdere zelfs.
Oprechte vraag: sta je open voor de mogelijkheid dat de politie gewoon zelf wel aan het zoeken was net buiten het gebied van de vrijwilligers maar dat niet gezegd hebben omdat er anders honderden vrijwilligers in de weg gingen lopen op de plek waar ze zelf wilden zoeken? Die mogelijkheid ís er toch gewoon?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Politie deed toch niet actief mee aan het zoeken,![]()
Waren alleen aanwezig om alles in goede banen te leiden.
Alles is hier een complot, toeval bestaat niet!quote:Op zondag 4 juni 2017 13:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
of de politie heeft het gewoon echt gevonden
Warmte beelden, vertrapte vegetatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:37 schreef myShizzle het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van zo'n helikopter eigenlijk?
Mssn filmpje van omgeving maken maar dat is in 10 minuutjes klaar lijkt me.
Nee. Of iig niet door het vrijwillige zoekteam. Volgens eigen zeggen.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk dat burgers "iets" zagen en direct de politie hebben opgeroepen. Die hebben het lichaam dan officieel gevonden.
oh ja, die dikke griezelige oomquote:Op zondag 4 juni 2017 13:37 schreef Klummie het volgende:
Sowieso degenen die het meest fanatiek meezochten ook onderzoeken, het zal niet de eerste keer zijn dat de dader mee helpt.
Die heb ik niet gezien. Ik heb alleen gelezen dat de politie hielp om de zoekactie van de vrijwilligers in goede banen te leiden, maar dat ze zelf niet zouden meezoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was toch bekend? Stonden foto's van (onder)zoekende politie-agenten in het vorige topic. Was alleen niet op dezelfde plaatsen als het vrijwillige zoekteam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |