Als je het wachtwoord niet hebt krijg je dat niet zomaar veranderdquote:Op zondag 4 juni 2017 13:54 schreef maily het volgende:
[..]
Openbaar .... dat blijf ik maar niet snappen ....
De 76 rijdt vlakbij langs.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:49 schreef DeParo het volgende:
Ligt er geen bushalte vlakbij de plek waar dit lichaam is gevonden en dus misschien op dezelfde route als waar de fiets is gevonden?
Oja, verkeerd gekeken!quote:Op zondag 4 juni 2017 13:53 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nope. Nog steeds in de lucht en openbaar.
Hadden ze bij een begraafplaats afgesproken?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee
dat is bij de Bikkersweg -- stukje noordelijker
Ik had het over de fb van moeder zelf. Maar alles is inderdaad nog openbaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het wachtwoord niet hebt krijg je dat niet zomaar veranderd
Heb topic even teruggekeken maar zie even niets wat duidt op actief zoeken.quote:
De een in een afgelegen stukje natuurgebied en de ander op een industrieterrein? Lijkt me een totaal andere werkwijze.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
2 x dezelfde dader. Daar ben ik 100% van overtuigd. Wat sneu voor die ouders etc
Dat zou duiden op een hoge graad van "georganiseerd" zijn, terwijl ik hierbij toch meer denk aan "niet-georganiseerd". Wat dat betreft komt het lastigvallen van een meisje op 31 mei ergens daar in de buurt meer overeen. Een soort eerste poging ahw. Echter dat was wel met meerdere personen in de auto (2 geloof ik) en dat lijkt me weer niet overeen te komen.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is de moordenaar die toevallige passant die de politie informeerde. Je weet het niet. Zou ook zomaar nog eens kunnen.
Industrieterrein kan ook stukken hebben waar weinig mensen langskomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
De een in een afgelegen stukje natuurgebied en de ander op een industrieterrein? Lijkt me een totaal andere werkwijze.
2 x een meisje van 14. 2 x die duidelijk opgewacht is en 2 x in dezelfde streek op dezelfde dag/nacht. Mij te toevallig.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
De een in een afgelegen stukje natuurgebied en de ander op een industrieterrein? Lijkt me een totaal andere werkwijze.
Het is niet eens zeker dat het een misdrijf is en gezien die eerdere reactie van haar oma, zou het juist meer voor de hand liggen dat ze is weggelopen en zichzelf iets heeft aangedaanquote:Op zondag 4 juni 2017 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
2 x dezelfde dader. Daar ben ik 100% van overtuigd. Wat sneu voor die ouders etc
Als familie wil je natuurlijk ook niet denken aan het ergst mogelijke scenarioquote:Op zondag 4 juni 2017 13:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het is niet eens zeker dat het een misdrijf is en gezien die eerder reactie van haar oma, zou het juist meer voor de hand liggen dat ze is weggelopen en zichzelf iets heeft gedaan
Gezocht, maar kan het niet vinden. Bedoel je deze?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze waren iig actief aan het onderzoeken. Zie foto's in het vorige topic.
Dat zei een politieagent mij laatst ook. Dat hij niet weet hoe ernstig zieke mensen opgevangen kunnen worden ivm bezuinigingen en dat je daardoor heel veel narigheid krijgt.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:58 schreef Slaro het volgende:
Mocht dit een seriemoordenaar blijken dan wijd ik het wel aan bezuinigingen in de zorg, hoor zoveel verhalen van mensen die psychische zorg nodig hebben nu tussen wal en schip vallen, zo treurig.
Kan 1x misdrijf zijn (Romy) en 1x zelfmoord?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 x een meisje van 14. 2 x die duidelijk opgewacht is en 2 x in dezelfde streek op dezelfde dag/nacht. Mij te toevallig.
En online gedrag van Savannah geeft de politie het idee dat ze is weggelopen. Daarnaast stond haar fiets netjes op de standaard en op slot in de buurt van een bushalte. Klinkt alsof ze op de bus is gestapt om iemand van internet te ontmoeten en wel de intentie had om later terug te komen en haar fiets weer mee te nemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
GGZ: Wij hebben plaats voor u over 8 maandenquote:Op zondag 4 juni 2017 14:00 schreef Status het volgende:
[..]
Dat zei een politieagent mij laatst ook. Dat hij niet weet hoe ernstig zieke mensen opgevangen kunnen worden ivm bezuinigingen en dat je daardoor heel veel narigheid krijgt.
Maar goed, dit is afwachten wat het is.
Neequote:Op zondag 4 juni 2017 14:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Gezocht, maar kan het niet vinden. Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Dat lijkt me geen politie.
Hoezo uit online gedrag, waar stond dat?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:01 schreef Mula het volgende:
[..]
En online gedrag van Savannah geeft de politie het idee dat ze is weggelopen. Daarnaast stond haar fiets netjes op de standaard en op slot in de buurt van een bushalte. Klinkt alsof ze op de bus is gestapt om iemand van internet te ontmoeten en wel de intentie had om later terug te komen en haar fiets weer mee te nemen.
Dat is het vrijwillige hondenzoekteam, die foto heb ik zelf gepost.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Gezocht, maar kan het niet vinden. Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Dat lijkt me geen politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |