Welk zoekteam bedoelen ze nou?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:30 schreef Klummie het volgende:
twitter:ArtwinKreekel twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:27:48Zoekteam is 'verschrikkelijk geschrokken', aldus één van de coördinatoren. Het lichaam is volgens de leiding door de politie gevonden. reageer retweet
![]()
![]()
De kans op een opgeloste zaak.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:48 schreef Hdero het volgende:
Om eerlijk te zijn als er geen doorbraak komt binnen de komende 48 uur, ziet de situatie vrij somber uit. Oftewel de kans op een onopgeloste zaak neemt steeds toe. Ga maar duimen/bidden/hopen dus.
Is er nou al bevestiging dat het stoffelijk overschot daadwerkelijk Savannah is dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, politie had in feite gezegd gisteren dat ze wel wisten waar ze uithing...
Nee. Kan best nog ff duren denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er nou al bevestiging dat het stoffelijk overschot daadwerkelijk Savannah is dan?(niet sarcastisch, ik kan het ff niet meer bijhouden met al die tweets etc)
nee, nog niet bekend welk geslacht ookquote:Op zondag 4 juni 2017 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er nou al bevestiging dat het stoffelijk overschot daadwerkelijk Savannah is dan?(niet sarcastisch, ik kan het ff niet meer bijhouden met al die tweets etc)
Vind het verschrikkelijk dat er zulke zieke kerels zijn die denken recht te hebben om dit te doen. Brrrr.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Omdat in het verleden best wat verslaafde prostituees zijn vermoord.
En blijkbaar terecht.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:35 schreef edraket31 het volgende:
Politie heeft op een andere plek gezocht omdat ze geen redenen zagen om te zoeken waar het zoekteam van vrijwilligers ging zoeken
Nee, niet officieel nog, of dat moet net veranderd zijn. Maar odds have it. en trouwens als dit weer een derde zaak is dan zou ik me nog meer ongerust maken over Savannah. Alsof er dan niets aan de hand is.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Kilometers (ruim 4).quote:Op zondag 4 juni 2017 13:33 schreef Physsic het volgende:
Hoe ver is die plek eigenlijk van de plek waar de fiets van Savannah stond?
Misschien de bus van F/H naar B genomen, staat er ook een bushalte, of?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kilometers (ruim 4).
Het lichaam dat gevonden is, is op het industrieterrein boven vak B gevonden, de fiets stond op de grens van F en H.
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat het meisje dat als eerste werd gevonden de familie ook al eerder werd verwittigd en het publiek pas een dag later om wie het ging.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:42 schreef SeLang het volgende:
Precies, dat duurt wel even. Als het een meisje blijkt te zijn van ongeveer dezelfde leeftijd e.d. dan wordt eerst de familie ingelicht en een familielid zal haar dan eerst moeten identificeren.
Ze hebben ook niet meegezocht. Ze hebben elders onderzocht (en gezocht kennelijk).quote:Op zondag 4 juni 2017 13:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien. Ik heb alleen gelezen dat de politie hielp om de zoekactie van de vrijwilligers in goede banen te leiden, maar dat ze zelf niet zouden meezoeken.
Feesboek.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zijn idioten die de ouders op FB al condoleren...
quote:Op zondag 4 juni 2017 13:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zijn idioten die de ouders op FB al condoleren...
Het vrijwillige zoekteam.quote:
Nee, door de politie...quote:Op zondag 4 juni 2017 13:44 schreef Stupidisco het volgende:
Lichaam gevonden door toevallige passant. (livestream Hart van Nederland)
Dan acht ik de kans groter dat het (als het Savannah is), de dader is geweest die haar fiets kilometers verderop heeft neergezet om de suggestie te wekken dat ze met de bus is gegaan vanaf Hoogland.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien de bus van F/H naar B genomen, staat er ook een bushalte, of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |