nee maar wel schrikken zo vsn " wie is dat midden in de nacht? :0 "quote:Op zondag 4 juni 2017 04:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
t is niet dat je ze wakker maakt ofzo
jawel. Ik ken ze pas net. Verhuisd toch.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je een goede relatie met je buren?
zal ze leren hahaquote:Op zondag 4 juni 2017 04:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee maar wel schrikken zo vsn " wie is dat midden in de nacht? :0 "
aah nicequote:Op zondag 4 juni 2017 04:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jawel. Ik ken ze pas net. Verhuisd toch.
bonk een leuk deuntjequote:Op zondag 4 juni 2017 04:40 schreef madeliefff het volgende:
Bonken is een agressieve manier van ieys vragen vink eigenlijk. Denk dat vragen positiever word ontvangen. Maar ben zo moe dat ik niet erheen wil eigenlijk. Maja
Okquote:Op zondag 4 juni 2017 04:49 schreef madeliefff het volgende:
Ze horen mn gebonk nuet of hebben nier door wrm ik t doe lol. K ga pas morgenmiddag aanbellen hierover liever
Vroeg opstaan om aan te bellen en ze zo te wekken. Dat zal ze leren HAHA.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:49 schreef madeliefff het volgende:
Ze horen mn gebonk nuet of hebben nier door wrm ik t doe lol. K ga pas morgenmiddag aanbellen hierover liever
quote:Op zondag 4 juni 2017 04:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vroeg opstaan om aan te bellen en ze zo te wekken. Dat zal ze leren HAHA.
Zonde van de kosten van zo'n vliegtuigquote:Op zondag 4 juni 2017 06:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beter pakken ze die radicale varkens eens een keer op en passen ze het Videla systeem toe. Netjes boven zee uit het vliegtuig.
Het is voor een goed doelquote:Op zondag 4 juni 2017 06:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zonde van de kosten van zo'n vliegtuig
Als wij hun nou eens onthoofden en dat filmen en verspreiden. Misschien dat nieuwe terroristen ronselen dan lastiger wordt. Dat is tenminste taal die ze begrijpen.quote:
lolquote:Op zondag 4 juni 2017 06:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als wij hun nou eens onthoofden en dat filmen en verspreiden. Misschien dat nieuwe terroristen ronselen dan lastiger wordt. Dat is tenminste taal die ze begrijpen.
Dan moeten ze praktisch heel de UK op zo'n vliegtuig zetten, is echt de capital van Wahhabisme.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beter pakken ze die radicale varkens eens een keer op en passen ze het Videla systeem toe. Netjes boven zee uit het vliegtuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |