Neequote:Op zondag 4 juni 2017 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur eens wat zon hierheen dan, Frass.
Kijk buienradar joh.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je straks ook regen krijgt.
stond onder de douchequote:Op zondag 4 juni 2017 09:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijk buienradar joh.
Regen mijn kont.
mwa dat voel je maar heel kort . Ze zijn niet bang om te sterven. Martelen lijkt me effectiever als ze daar al bang voor zijnquote:Op zondag 4 juni 2017 06:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als wij hun nou eens onthoofden en dat filmen en verspreiden. Misschien dat nieuwe terroristen ronselen dan lastiger wordt. Dat is tenminste taal die ze begrijpen.
quote:Op zondag 4 juni 2017 09:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mwa dat voel je maar heel kort . Ze zijn niet bang om te sterven. Martelen lijkt me effectiever als ze daar al bang voor zijn
Wat wordt hier nou weer besproken.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mwa dat voel je maar heel kort . Ze zijn niet bang om te sterven. Martelen lijkt me effectiever als ze daar al bang voor zijn
atoombom op londenquote:Op zondag 4 juni 2017 09:46 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Is t erger dan ik gister dacht? Auto op brug of meer?
Ben je al langs de buren geweestquote:Op zondag 4 juni 2017 09:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee k ga vanmiddag als ze wakker zijn. Snachts vind ik beetje raar om te doen als ze al in bed liggen.quote:
snap wel dat je rekening houdt met de nodige nachtrust van mensen die je de hele nacht wakker houdenquote:Op zondag 4 juni 2017 09:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee k ga vanmiddag als ze wakker zijn. Snachts vind ik beetje raar om te doen als ze al in bed liggen.
hahhaa lekker voor je OKquote:Op zondag 4 juni 2017 10:08 schreef Oberkullie het volgende:
Vandaag in NWS
De 1,8 miljoen mensen die op 15 maart j.l. PVV en FvD hebben gestemd zijn de ware verzetshelden. De rest zijn hersendode zombies en extreemlinkse fascisten.
![]()
![]()
NWS in een notendop?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:08 schreef Oberkullie het volgende:
Vandaag in NWS
De 1,8 miljoen mensen die op 15 maart j.l. PVV en FvD hebben gestemd zijn de ware verzetshelden. De rest zijn hersendode zombies en extreemlinkse fascisten.
![]()
![]()
wat was je cijfer voor begrijpend lezen in groep 8?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef xcachet het volgende:
"Ook de aanvallers, drie mannen gewapend met messen, hebben de aanslag niet overleefd; ze werden door de politie doodgeschoten."
Gewapend met messen doodgeschoten?
Nou, poeh. Daar vraag je me wat. Ik zal m'n rapport even inscannen en naar je mailen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef zeer het volgende:
[..]
wat was je cijfer voor begrijpend lezen in groep 8?
sws beetje rare als een Amerikaans politie team in London mensen doodschiet tochquote:Op zondag 4 juni 2017 10:25 schreef maffehenkie het volgende:
tenminste, weet niet of het swat was of gewone politie. Ik dacht gewone politie in mijn voorgaande post maar not sure
weet ik veel hoe ze heten in de UK, zelfs in NL is het lastig: AT, DSI, BBE, UIM, enz enzquote:Op zondag 4 juni 2017 10:26 schreef zeer het volgende:
[..]
sws beetje rare als een Amerikaans politie team in London mensen doodschiet toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |