Dat je nog aandacht besteed aan die gozer.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat houden we zoMaar een beetje rustig joh
Zijn meer mensen die hier posten natuurlijk. En als je ooit een luisterend oor nodig hebt, dan weet je mijn DM te vinden.
Ruzie genoeg op de wereld, we zitten hier voor ons plezier dus laten we elkaar vooral niet ergeren.
I knowquote:Op zondag 4 juni 2017 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat houden we zoMaar een beetje rustig joh
Zijn meer mensen die hier posten natuurlijk. En als je ooit een luisterend oor nodig hebt, dan weet je mijn DM te vinden.
Ruzie genoeg op de wereld, we zitten hier voor ons plezier dus laten we elkaar vooral niet ergeren.
Ik wist niet dat Rozevla een van jouw vrienden wasquote:
vind echt vet zulke unitsquote:Op zondag 4 juni 2017 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word echt naar van alle ellende in deze wereld.
Jah. Fuck dat. Dikke vinger geven. Geloof mij maar, zelfs je mengen in de heisa heeft geen nut. Gewoon lekker smoken en zero cares gevenquote:Op zondag 4 juni 2017 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit geen screenshot uit een game?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind echt vet zulke units
de franse gign is mijn favo
[ afbeelding ]
HOE VET IS DIT
Een van de redenen dat ik graag hier inlog. FOK! en vooral KLB heeft een naam, maar ik kom hier altijd graag, mensen zijn soms zo verkeerd niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een cyborgquote:Op zondag 4 juni 2017 02:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind echt vet zulke units
de franse gign is mijn favo
[ afbeelding ]
HOE VET IS DIT
Komt allemaal in orde Henkie. Soms moet je aan je medegebruikers denken he.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:58 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
I know
Maar dit soort posts helpt mij beter dan mij laten ranten
Maar my bad I know. Of.nja. weet ik veel. Heb het zelf in de hand. Of zou moeten. Kusje
KLB RED WHITE ARMYquote:Op zondag 4 juni 2017 02:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik graag hier inlog. FOK! en vooral KLB heeft een naam, maar ik kom hier altijd graag, mensen zijn soms zo verkeerd niet.
Als de wereld in een apocalyps verandert, dan gaan we een leger vormen.quote:
wees blij dat je geen 20 km naar een waterput moet lopenquote:Op zondag 4 juni 2017 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Echt vervelend als je net lekker zit maar je drinken is op.
Jah. Haha ja topic. Was gewoon relevant omdat t alle checkboxen aftikte van fok. Homo's. Zusjes. Tienermeisjes. Gluren.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt allemaal in orde Henkie. Soms moet je aan je medegebruikers denken he.
Zand erover, nieuw begin.
op naar de frontliniequote:Op zondag 4 juni 2017 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als de wereld in een apocalyps verandert, dan gaan we een leger vormen.
Ja dat is wel waar. In de koelkast staan gewoon blikjes koud drinkenquote:Op zondag 4 juni 2017 02:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wees blij dat je geen 20 km naar een waterput moet lopen
Jeetje, wat een bijbelse ellende ervaar jij toch ook he ama. Tjonge.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Ja ken wel mensen die dat kunnen maar ik vind dat beetje matig.quote:
Vandaag (of misschien gisteren al?) was er een flesje sinaasappelsap ontploft wat over datum was. Zo hup in de koelkast.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een bijbelse ellende ervaar jij toch ook he ama. Tjonge.
Jij bent echt te goed voor deze wereld, Frank.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt allemaal in orde Henkie. Soms moet je aan je medegebruikers denken he.
Zand erover, nieuw begin.
Kom, ik heb nog een half pak vruchtensap en een volle fles ice teaquote:Op zondag 4 juni 2017 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik wil gewoon koud blikje cola.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kom, ik heb nog een half pak vruchtensap en een volle fles ice tea
Jij zou wel een stormtrooper zijn ja. Daarna winnen we, roven een slijterij leeg en gaan we rustig champagne drinken.quote:
Die loopt niet vanzelf naar je toequote:
Moest je vandaag zeker een koelkastje schoonmaken, wat een kutwerk is.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag (of misschien gisteren al?) was er een flesje sinaasappelsap ontploft wat over datum was. Zo hup in de koelkast.
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moest je vandaag zeker een koelkastje schoonmaken, wat een kutwerk is..
Daar wordt geen mens vrolijk van. Heb je wel wat rust verdiend hoor.quote:
Oh was maar kwartiertje werk.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar wordt geen mens vrolijk van. Heb je wel wat rust verdiend hoor.
Heb je de gladiool die ervoor verantwoordelijk was nog bij zijn of haar lurven kunnen grijpen?
Aha.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh was maar kwartiertje werk.Ik ben zelf de sukkel.
Kom maar door.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doet me trouwens aan een anekdote denken, tenzij het jullie verveelt.
Vertel maarquote:Op zondag 4 juni 2017 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doet me trouwens aan een anekdote denken, tenzij het jullie verveelt.
Nou ja, gezien koelkasten.quote:
Lekker bezig Frankquote:Op zondag 4 juni 2017 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, gezien koelkasten.
Heb vroeger weleens gehad, toen gingen we uit en als je een heel klein beetje te veel had gedronken dan stierf je van de dorst de volgende ochtend. Wij sliepen bij een vriend (had sowieso nooit wat in huis dus dat was een indicator) en werd daar wakker en had dorst. Nu volstaat water, maar iets met een smaakje is lekkerder. Stond een pak sinaasappelsap. Bleek 3 maanden over daturm en open, maar had zo'n dorst.
Merkte geen fuck, tot we in de tram naar huis zaten. Ik heb serieus mijzelf de deuren van de tram echt helemaal ondergekotst. Werd zo ziek. Zo ziek dat een slager doekjes kwam brengen en mijn vader me moest ophalen. Zat daar serieus een half uur in de zon, gewoon onder de kots. Was vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |