Dat ik door een homo voor homo aangezien werdquote:Op zondag 4 juni 2017 00:52 schreef Sigaartje het volgende:
Waar maak je je trouwens in godsnaam druk om?
Nou en, wat kan jou dat nou rotten?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:52 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Dat ik door een homo voor homo aangezien werd
Jij maakt je nu drukker dan ikquote:Op zondag 4 juni 2017 00:54 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou en, wat kan jou dat nou rotten?
Als ik allemaal wist wat mensen allemaal over mij dachten zou ik gek worden.
Mij interesseert het echt geen zak.
Als iemand denkt dat ik van de bruine ster ben, dan denk ik, nou veel plezier en geluk ermee.
ok, dan heb je in ieder geval rust.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:55 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Jij maakt je nu drukker dan ik
Moest aan dit verhaal denken en klb leek me de beste plek, ook al is het meer een anekdote dan een klacht. That's all.
Dit was in jaar weet ik veel toen waren er geen smartphones cameras en zoquote:Op zondag 4 juni 2017 01:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Visuele ondersteuning is een vereiste.
Polaroid en scanners hebben altijd al bestaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Dit was in jaar weet ik veel toen waren er geen smartphones cameras en zo
Anders had ik natuurlijk wel een fotoburst geschoten, zoals het een ekte fokker betaamt
Wel knap om de focus van bikinizusjes te verleggen naar homo's.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef maffehenkie het volgende:
HET WAS GEWOON EEN GAY TEST HALLO
dat is toch raar of niet dan
Waarom vroeg vriend niet gewoon of ik interesse had? Of waarom maakte hij geen avances? Dan was het snel genoeg duidelijk geworden. Eigenlijk telt dit als kindermisbruik, om je zusje zo te utilisen.
Jij bent dus gegaytest. Right?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef maffehenkie het volgende:
HET WAS GEWOON EEN GAY TEST HALLO
dat is toch raar of niet dan
Waarom vroeg vriend niet gewoon of ik interesse had? Of waarom maakte hij geen avances? Dan was het snel genoeg duidelijk geworden. Eigenlijk telt dit als kindermisbruik, om je zusje zo te utilisen.
Waarom gebruik je haar als topictitel dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:27 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Jaha maar punt is dat zn zusje daarvoor misbruikt is. Figuurlijk gesproken.
Want kijkcijfers voor topic en omdat zij toch het topic was van de gaytestquote:Op zondag 4 juni 2017 01:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom gebruik je haar als topictitel dan?
Als jij zijn zusje nou had misbruikt was je misschien iets minder homoseksueel overgekomen in dit hele verhaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:27 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Jaha maar punt is dat zn zusje daarvoor misbruikt is. Figuurlijk gesproken.
Ok SSquote:Op zondag 4 juni 2017 01:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als jij zijn zusje nou had misbruikt was je misschien iets minder homoseksueel overgekomen in dit hele verhaal.
Ga jij ook al die kant op?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:35 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Want kijkcijfers voor topic en omdat zij toch het topic was van de gaytest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |