abonnement Unibet Coolblue
pi_173329729
Dus Brianna heeft een kind dat ster heet: Nova.
Haar tweede heet ook ster: Stella. Met ook nog Star.
Wat lachwekkend _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173330763
Wat een ghetto familie bij Briana.
Nu herinner ik me die 16 and pregnant weer.
De latina versie van Jenelle.

Wat een toevoeging voor Teen Mom :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173400938
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:23 schreef Blue_note het volgende:
Ik zie eerder Javi en Brianna bij elkaar komen.
Javi is ook te goed voor Kailyn....
Als ik zo behandeld zou worden door een vrouw, zou ik ook a.s.a.p. weg willen wezen. En ze zet hem ook nog eens flink voor schut op de TV terwijl zij zelf in de rondte rondneukt. Walgelijk wijf.

Waarom zou Javi wel samengaan met Brianna? Verderop wordt geschreven dat Brianna een ghetto familie heeft. Javi is, zo oogt het, een rustige man. Zijn familie is nooit echt in beeld gebracht dus over hen kan ik niets zeggen.

Wat betreft Kailyn, voor haar zal nooit welke man dan ook goed genoeg zijn. Zij streeft altijd naar meer en beter, doet impulsief en volgens mij heeft ze bindingsangst. Die territoriumdrift als Javi langskomt om hun zoon te halen. :D :'( :')
pi_173401062
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:47 schreef Gruj0 het volgende:

Waarom zou Javi wel samengaan met Brianna? Verderop wordt geschreven dat Brianna een ghetto familie heeft. Javi is, zo oogt het, een rustige man. Zijn familie is nooit echt in beeld gebracht dus over hen kan ik niets zeggen.

Javi oogt voor mij ook te rustig en netjes vergeleken Brianna.

Man oh man, die moeder die schreeuwt, die zus die als een dwarse puber van 16 lompe uitspraken doet (maar wel zo slim was om voor een abortus te kiezen en inmiddels geen tweede keer per ongeluk zwanger is geworden, daar geef ik haar dan wel credits voor). Brrrr.
Van die typische Latina heethoofden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173401123
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Javi oogt voor mij ook te rustig en netjes vergeleken Brianna.

Man oh man, die moeder die schreeuwt, die zus die als een dwarse puber van 16 lompe uitspraken doet (maar wel zo slim was om voor een abortus te kiezen en inmiddels geen tweede keer per ongeluk zwanger is geworden, daar geef ik haar dan wel credits voor). Brrrr.
Van die typische Latina heethoofden.
Dus eigenlijk moeten we medelijden hebben met Devon en die nieuwe vlam van haar.
Wat me opviel is dat ze nu telkens zegt dat ze geen conflict wil met Devon vanwege haar dochter. Dat is allemaal voor de camera's zo waarschijnlijk. Want die moeder ging tekeer zoveel maar kon tegen die Devon.

Er is nog een andere familie die best erg was en eigenlijk wel van racisme jegens de blanke man kon worden beticht. Die twee schijnen nu 3 kinderen met elkaar te hebben.
pi_173401282
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 11:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moeten we medelijden hebben met Devon en die nieuwe vlam van haar.
Wat me opviel is dat ze nu telkens zegt dat ze geen conflict wil met Devon vanwege haar dochter. Dat is allemaal voor de camera's zo waarschijnlijk. Want die moeder ging tekeer zoveel maar kon tegen die Devon.

Ze praten over hem, ook in het bijzijn van dat meisje van 5. -O- En dan zeggen ze nog dat hij zijn verantwoordelijkheden niet kent. Die ghetto praat vind ik eigenlijk nog erger, net als die escalatie jaren terug, waarop die dwerg van een moeder met dingen ging gooien. :X

Toen ik die Nova voor het eerst zag viel me op hoe rustig ze was, net zo rustig als haar vader.

Ik snap sowieso niet dat je 2 keer ongepland zwanger wordt, maar dat je een tweede zwangerschap besluit te houden bij een jongen die je net 3 weken kent, dat gaat er bij mij niet in :N

Enige goeie dat de oma de laatste tijd gezegd heeft is dat alleen Nova eronder lijdt en dat Brianna ook die "3 keer per jaar" door moet zetten om af te spreken, voor en om Nova.

Dan heb je zo een moeizame relatie met de vader van je kind, dan besluit je een zwangerschap door te zetten en te denken dat de vader van je ongeboren kind wel huisje-boompje-beestje wordt (want "hij is al 31"). :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173407710
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 11:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze praten over hem, ook in het bijzijn van dat meisje van 5. -O- En dan zeggen ze nog dat hij zijn verantwoordelijkheden niet kent. Die ghetto praat vind ik eigenlijk nog erger, net als die escalatie jaren terug, waarop die dwerg van een moeder met dingen ging gooien. :X

Toen ik die Nova voor het eerst zag viel me op hoe rustig ze was, net zo rustig als haar vader.

Ik snap sowieso niet dat je 2 keer ongepland zwanger wordt, maar dat je een tweede zwangerschap besluit te houden bij een jongen die je net 3 weken kent, dat gaat er bij mij niet in :N

Enige goeie dat de oma de laatste tijd gezegd heeft is dat alleen Nova eronder lijdt en dat Brianna ook die "3 keer per jaar" door moet zetten om af te spreken, voor en om Nova.

Dan heb je zo een moeizame relatie met de vader van je kind, dan besluit je een zwangerschap door te zetten en te denken dat de vader van je ongeboren kind wel huisje-boompje-beestje wordt (want "hij is al 31"). :')

Ik zie een patroon met de familie Evans. Wat jij al zei, een latina Jenelle. :{
Brianna had beter niet kunnen meedoen want deze serie gaat de boel weer flink opstoken. Als zij dat zelf niet doet met haar familie dan wel die MTV producers. Die doen het gewoon subtiel/sneaky. Zo zaten ze ook te stoken bij Javi en Kaylin om maar wat sappigs los te krijgen voor de camera.
  roze zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:27:14 #258
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173409318
Trouble in paradise bij Ryan en Mackenzie.

quote:
Just as The Ashley suspected, Radar Online continues to add to the story it posted last week revealing that married Teen Mom OG star Ryan Edwards was allegedly trying to pick up chicks on Tinder.

As The Ashley previously reported, a girl whom Ryan was allegedly conversing with on the dating site (and trying to arrange a tryst with behind the Food City…as you do), had told her Facebook pals that Ryan’s wife, Mackenzie Standifer, had called and texted her after the news of the scandal leaked.

Now, Radar has released more texts from the alleged conversation between Mackenzie and Ryan’s Food City floozy!

(Radar has stated that it has verified that the texts came from Mackenzie’s phone number, and that the original texts between Ryan and the Food City floozy came from Ryan’s phone number, just FYI. The exchange happened earlier this month.)

In the new bunch of published texts, Mackenzie informs the girl that she will not be getting any tail from Ryan, and that the girl should be ashamed of herself for trying to hook up with a married man.

When the girl asked Mackenzie why she was blaming her for the situation, instead of her husband Ryan, Mackenzie allegedly told the girl that she was “just as much [at] fault,” according to Radar. “It is your fault that you continue to message a man you know is married.”

The Food City floozy argues that she never actually intended to actually sleep with Ryan, given that she’s 10 years younger than him. She asks Mackenzie why a 19-year-old would want to sleep with Ryan and Mackenzie allegedly replied, “Same reason every other slut does.”

Ouch!

The girl then tells Mackenzie that she deserves someone better than Ryan. Mackenzie doesn’t respond, but later appears to offer to pay off the girl to keep her quiet about Ryan’s Tindering.

“What’s it gonna cost for you to shut your damn mouth?” Mackenzie reportedly asked the girl.

It’s not yet known whether or not we will get to see this play out on the next season of ‘Teen Mom OG,’ but one thing is for sure– Mackenzie is standing by her man!
&
quote:
It’s no secret that the three-month marriage of Teen Mom OG stars Ryan Edwards and Mackenzie Standifer is in trouble (what with Ryan getting caught allegedly soliciting sexy time via The Tinder and all), but from what The Ashley is hearing things are way worse between the newlyweds than we thought– and it’s been causing absolute chaos for the MTV film crew and producers who are there to document it for ‘Teen Mom OG!’

The Ashley’s sources tell her that Mackenzie and Ryan are at odds at the moment, and Ryan has fled the house that they share, making it hard for the film crews to get in touch with him. (He did actually film yesterday for the show, though, from what The Ashley hears.)

The gossip is running through the film crew, cast and producers like white-hot lava right now.

“Ryan has blocked Mackenzie’s number,” one of the sources tells The Ashley. “This was going on for a while, even before the Tinder stuff broke. But he has not stayed at home for the past few days.”

Another source tells The Ashley that Ryan has mentioned to more than one crew member that HE is planning to file for divorce. (Now, take that with a grain of salt because, as we know, these ‘Teen Mom’ knuckleheads make up and break up more than anyone else on the planet.)

However, the second source says that Ryan does not appear to be fooling around this time.

“He did not just say it in passing,” the source tells The Ashley. “It was mentioned multiple times to multiple people on the crew.”

Annnnd…that’s not all! The first source tells The Ashley that Mackenzie has made it incredibly hard for the ‘Teen Mom OG’ film crew and producers over the past few weeks.

“Mackenzie requested that MTV pay for her and her friends to go on vacation to ‘get away from it all’ and film, of course,” the source said. “MTV considered it, but yesterday they decided against it and said they will not pay for it.”

Money has been a big issue, both sources confirm to The Ashley.

“The crew has been filming Mackenzie over the last week or so, give or take,” one says. “She has not made it easy and at times she’s refused to talk about the Ryan drama on-camera, but has stated that she will talk if they pay her more.”

(The Ashley has no clue if the production staff has given in to her payment demands.)

Anyway, The Ashley hears that Ryan’s parents, Jen and Larry Edwards, have been trying to support Ryan through all this drama; however they are remaining stern that he maintains his sobriety.

“They told Ryan he could stay at their house while he and Mackenzie were having issues, but they said if he was coming for other reasons, they aren’t having it,” the source tells The Ashley.

It’s unknown at this point how much of this will actually make it to our television screens, but The Ashley can confirm that the MTV film crews are there capturing the drama!

Stay tuned….
Linkje met foto's van de appjes: http://radaronline.com/ph(...)mackenzie-standifer/ en de berichten hierboven komen van theashleysrealityroundup.com.
Your beauty never ever scared me.
pi_173409884
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als ik zo behandeld zou worden door een vrouw, zou ik ook a.s.a.p. weg willen wezen. En ze zet hem ook nog eens flink voor schut op de TV terwijl zij zelf in de rondte rondneukt. Walgelijk wijf.

Waarom zou Javi wel samengaan met Brianna? Verderop wordt geschreven dat Brianna een ghetto familie heeft. Javi is, zo oogt het, een rustige man. Zijn familie is nooit echt in beeld gebracht dus over hen kan ik niets zeggen.

Wat betreft Kailyn, voor haar zal nooit welke man dan ook goed genoeg zijn. Zij streeft altijd naar meer en beter, doet impulsief en volgens mij heeft ze bindingsangst. Die territoriumdrift als Javi langskomt om hun zoon te halen. :D :'( :')
Omdat ze daar op twitter zelf naar hinten.
pi_173409910
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 21:27 schreef Amarantha het volgende:
Trouble in paradise bij Ryan en Mackenzie.

[..]

&

[..]

Linkje met foto's van de appjes: http://radaronline.com/ph(...)mackenzie-standifer/ en de berichten hierboven komen van theashleysrealityroundup.com.
Dat is al oud nieuws toch :@
  Moderator zondag 27 augustus 2017 @ 09:21:49 #261
382129 crew  Donna
pi_173416475
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 21:57 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat is al oud nieuws toch :@
Niet echt. Het nieuw wordt nog altijd aangevuld met nieuwe info.
pi_173417131
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 09:21 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Niet echt. Het nieuw wordt nog altijd aangevuld met nieuwe info.
Je hebt gelijk, excuus :@
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:37:46 #263
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_173442366
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 21:27 schreef Amarantha het volgende:
Trouble in paradise bij Ryan en Mackenzie.

[..]

&

[..]

Linkje met foto's van de appjes: http://radaronline.com/ph(...)mackenzie-standifer/ en de berichten hierboven komen van theashleysrealityroundup.com.
Little Miss Perfect begint steeds meer op een fame and money grabbing bitch te lijken :D

Deze actie van Ryan is wel echt OERdom, als je met een bekende kop op Tinder gaat zitten dan vraag je er gewoon om. Dat is al behoorlijk dubieus voor een getrouwde vent, laat staan die gesprekken die daarna volgden.
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_173442677
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:37 schreef Queens het volgende:

[..]

Little Miss Perfect begint steeds meer op een fame and money grabbing bitch te lijken :D

Deze actie van Ryan is wel echt OERdom, als je met een bekende kop op Tinder gaat zitten dan vraag je er gewoon om. Dat is al behoorlijk dubieus voor een getrouwde vent, laat staan die gesprekken die daarna volgden.
ach ze ging ook met hem trouwen op een parkeerplaats terwijl hij zo high was als iets. En dit is ook al haar 2e huwelijk, kind is pas 20?
pi_173443098
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:57 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

ach ze ging ook met hem trouwen op een parkeerplaats terwijl hij zo high was als iets. En dit is ook al haar 2e huwelijk, kind is pas 20?
Haar tweede huwelijk, wow. Zeker religieus dat het weer moet vanwege het samenwonen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173444568
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Haar tweede huwelijk, wow. Zeker religieus dat het weer moet vanwege het samenwonen.
nee, zodat ze ryan kon bezoeken in rehab
pi_173445014
Bij een van de comments op Radar maakte een user een vergelijking tussen Alf en Mackenzie.
Ik moest stiekem wel lachen :@ :D.
pi_173445429
Chelsea gaat los op twitter momenteel.

Dat alles door MTV zo wordt verknipt/geplakt om drama te creëeren en dat ze er helemaal klaar mee is.

Snap ik....

Maar kap er dan mee. Ow wacht: MTV= veel geld.....
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 17:47:00 #269
382129 crew  Donna
pi_173445499
Chelsea's vader heeft begin dit jaar laten weten dat Chelsea wss met TM2 stopt.
pi_173445533
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:47 schreef DonnaRush het volgende:
Chelsea's vader heeft begin dit jaar laten weten dat Chelsea wss met TM2 stopt.
Dat waren geruchten, hij heeft het in ieder geval weer ingetrokken.

http://www.intouchweekly.(...)lsea-houska-8-247129

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2017 17:50:49 ]
pi_173445713
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:54 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nee, zodat ze ryan kon bezoeken in rehab
Ja, nee, ook al een eerste huwelijk zo jong.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 18:01:09 #272
382129 crew  Donna
pi_173445752
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:48 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat waren geruchten, hij heeft het in ieder geval weer ingetrokken.

http://www.intouchweekly.(...)lsea-houska-8-247129
Hmm, nouja kan me voorstellen dat er iig wel over gesproken wordt 'thuis'.
Die tweet van Randy kwam natuurlijk niet uit het niks ondanks dat hij het ingetrokken heeft. Chelsea hoeft het om het geld ook niet te doen. Denk dat ze als een van de weinigen veel gespaard heeft en Cole werkt gewoon toch?
pi_173445787
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:43 schreef Blue_note het volgende:
Chelsea gaat los op twitter momenteel.

Dat alles door MTV zo wordt verknipt/geplakt om drama te creëeren en dat ze er helemaal klaar mee is.

Snap ik....

Maar kap er dan mee. Ow wacht: MTV= veel geld.....
Klagen maar toch het geld willen :+ Een andere reden is er niet.
Het is niet of ze in de show zit om de kijkers een kijk in haar leven te gunnen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173446436
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:01 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hmm, nouja kan me voorstellen dat er iig wel over gesproken wordt 'thuis'.
Die tweet van Randy kwam natuurlijk niet uit het niks ondanks dat hij het ingetrokken heeft. Chelsea hoeft het om het geld ook niet te doen. Denk dat ze als een van de weinigen veel gespaard heeft en Cole werkt gewoon toch?
Ja, maar het is toch een flinke som geld die ze jaarlijks mislopen als ze uitstappen natuurlijk.
Chelsea zou ook fulltime werken?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2017 18:44:36 ]
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 18:47:41 #275
382129 crew  Donna
pi_173446497
Ja absoluut. Het geld is natuurlijk erg aantrekkelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')