Ja doequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:04 schreef maffehenkie het volgende:
Jongens kalm, anders ga ik me mengen in de discussie
Oke komt 'ie: ik snap niet waarom je je nog druk loopt te maken om een ban van weken geleden. Hou dat kattengejank lekker op 450.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom ga voor het hepatitis kwartet, heb je ook een rijtje vol
haha kerel dit is vies slechtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom ga voor het hepatitis kwartet, heb je ook een rijtje vol
nee een kind van 7 uitmaken voor sexpop is klassequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aparte lol weer, een meid van half jouw leeftijd uitschelden op een forum.
Ja dat was wel laag. Zelfs Noel sprak me erop aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee een kind van 7 uitmaken voor sexpop is klasse
flikker toch op
Dan weet je dat de shit echt aan isquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat was wel laag. Zelfs Noel sprak me erop aan.
Kloptquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan weet je dat de shit echt aan is
Heujj tik aan. Mijn handen beginnen licht te tintelen dus hij is zojuist in mijn bloedbaan opgenomen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:05 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Nee heb weer ritalin ben vrij chill nu
nee ik geef alleen maar aan dat je een hypocriete domme foksnol bent, gewoon waarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef xcachet het volgende:
Maar jij verlaagt je nu wel heerlijk tot mijn niveau WCH
vriend duw op kruisje en ga wat nuttigs doenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik geef alleen maar aan dat je een hypocriete domme foksnol bent, gewoon waar
nou nou nouquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik geef alleen maar aan dat je een hypocriete domme foksnol bent, gewoon waar
Heeeuy boksquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heujj tik aan. Mijn handen beginnen licht te tintelen dus hij is zojuist in mijn bloedbaan opgenomen.
Laat gaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heeft TARDIS. foto doorgestuurd of zoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:13 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zei Ik ben een beetje verliefd op zeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |