Ja. Ff snorten dan studerenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ligt er echt aan, ik heb hier pijnstillers die vrij sterk zijn, en je weet iig dat die filler titaniumdioxide is en geen zooi
ik laat die shit gwn altijd esthetiseren kun je daarna mooi lange polymeren maken met glycorol ben je daar ook weer mee klaarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ligt er echt aan, ik heb hier pijnstillers die vrij sterk zijn, en je weet iig dat die filler titaniumdioxide is en geen zooi
denk niet dat HPLC zo'n strak overhempje heeft thoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zeer is wel lekker idd, HPLC is lekkerder
rip HPLC
esthetiserenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
ik laat die shit gwn altijd esthetiseren kun je daarna mooi lange polymeren maken met glycorol ben je daar ook weer mee klaar
kinderspeedquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef Myrr het volgende:
Nja, het is maar Ritalin. Snap niet dat er mensen zijn die dat snuiven op feestjes. Het effect ervan is echt verre van interessant.
Werd hier ook puur gedaan om te studeren.
kun je pls stoppen met je gênante aandachtshoerderij?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef Myrr het volgende:
Nja, het is maar Ritalin. Snap niet dat er mensen zijn die dat snuiven op feestjes. Het effect ervan is echt verre van interessant.
wel gladde benenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
denk niet dat HPLC zo'n strak overhempje heeft tho
Klopt. Is ook geen partydrug nee. Maar helpt wel echt voor focus, maar verschilt misschien. Mensen zonder add zeggen ze worden er juist drukker van.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef Myrr het volgende:
Kun je je please bezig gaan houden met ober en sjaaltjes?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je pls stoppen met je gênante aandachtshoerderij?
anders ga je toch lekker wegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je pls stoppen met je gênante aandachtshoerderij?
Ja, maarja, neem dan gewoon Dextro of echte drugs.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:24 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Klopt. Is ook geen partydrug nee. Maar helpt wel echt voor focus, maar verschilt misschien. Mensen zonder add zeggen ze worden er juist drukker van.
ja veresteren, van polyester (bijvoorbeeld) dat bestaat,quote:
Meh drugs afgezworen. Evenals alcohol, behalve gister relapsequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maarja, neem dan gewoon Dextro of echte drugs.
oh typfout boehoequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja veresteren, van polyester dat bestaat,
ethetiseren betekent mooier maken
ook leuk
Ook sneller uitgewerkt, dus tsja. Te hoge dosis is verre van chill als je doel studeren is. Je raakt alleen maar onrustig en lichamelijk opgefokt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar bioavailability hoger bij snorten. Daarom ..
Heb het al, maar dan op voorschriftquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wacht maar tot je het nodig hebt
Ja. Maar ik snij ze soms in kwartjes. Dan elk uur een kwartje snorten. Ben geen grootverbruiker.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook sneller uitgewerkt, dus tsja. Te hoge dosis is verre van chill als je doel studeren is. Je raakt alleen maar onrustig en lichamelijk opgefokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |