Mensen die 50 euro voor coke neerleggen betalen ook wel 40 euro voor goede cijfers. Cashingggg.quote:
eenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mensen die 50 euro voor coke neerleggen betalen ook wel 40 euro voor goede cijfers. Cashingggg.
moa zou wel een keer ritalin willen doen hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
eenbetekent zo veel als pls staph niemand boeit dit
oh ik ken haar nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa zou wel een keer ritalin willen doen hoor
ja kom we gaan het over die flikkersjaaltjes hebben, veel boeiender idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
eenbetekent zo veel als pls staph niemand boeit dit
Oranje is helemaal de kleur van deze zomer.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja kom we gaan het over die flikkersjaaltjes hebben, veel boeiender idd.
Weet je al welke kleur je wilt? Paars of roze?
Vind het een beetje ver gaan om medicijnen te verhandelen voor een beetje geld.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mensen die 50 euro voor coke neerleggen betalen ook wel 40 euro voor goede cijfers. Cashingggg.
mijn hart is oranjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oranje is helemaal de kleur van deze zomer.
Nee. Ben ook na half jaar gestopt en nieuw nummer genomen omdat het irritant werd dat random vrienden van vrienden van vrienden er om kwamen vragen. Begon gewoon als 'Hey jij hebt add toch mag ik een keer Ritalin proberen?' en toen werd het steeds vaker gevraagd door meer mensen en hield ik zelf niets meer over dus ben ik geld gaan vragen. Was een leuke zomer. Nu geef ik het alleen aan goede vrienden en alleen voor tentamens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:16 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Jaa echt bizar wat mensen er voor betalen! Gewoon speed is goedkoper denk ik
Zou wel bang zijn voor popo ofzo hoor! Valt onder harddrugs. Nooit problemen gehad? Of niet via internet aangeboden maar in person?
moa.. hoge zuiverheid en kwaliteitquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het een beetje ver gaan om medicijnen te verhandelen voor een beetje geld.
beter drugs verhandelen iddquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Mwah. Puur filler zo wat hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa.. hoge zuiverheid en kwaliteit
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ben ook na half jaar gestopt en nieuw nummer genomen omdat het irritant werd dat random vrienden van vrienden van vrienden er om kwamen vragen. Begon gewoon als 'Hey jij hebt add toch mag ik een keer Ritalin proberen?' en toen werd het steeds vaker gevraagd door meer mensen en hield ik zelf niets meer over dus ben ik geld gaan vragen. Was een leuke zomer. Nu geef ik het alleen aan goede vrienden en alleen voor tentamens.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
ligt er echt aan, ik heb hier pijnstillers die vrij sterk zijn, en je weet iig dat die filler titaniumdioxide is en geen zooiquote:
Wil daar uit principe gewoon niks mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa.. hoge zuiverheid en kwaliteit
wacht maar tot je het nodig hebtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil daar uit principe gewoon niks mee te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |