Kan vanalles zijn. Politie lijkt echter te denken aan vrijwillig weglopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:06 schreef Leandra het volgende:
Kan natuurlijk ook een gevalletje loverboy of grooming zijn.
Kinderachtig zeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik hobbel hier lang genoeg op Fok rond om te weten hoe het werkt en je manier van posten heeft totaal niets te maken met het topic of de inhoud ervan.
, ik zet je even onder de negeerknop.
Ik las dat de ouders morgen zwaar gaan bidden in de Kerk voor Savannah en dat ze veilig de weg terug naar huis gaat vinden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is je bron ervoor dat ze uit een zwaar christelijk gezin komt? Ze liep in een broek nota bene.
Daar hoef je niet zwaar christelijk voor te zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik las dat de ouders morgen zwaar gaan bidden in de Kerk voor Savannah
Excuus. Ze gaan vanavond al bidden. Voor de rest vind ik hun teksten toch vrij duidelijk, en ik vind het ook mooi dat ze het doen, maar in dit soort gezinnen kom je toch vaak net wat strengere regels tegen, evenmin iets mis mee, maar met al dat vertier in de Nederlandse samenleving kan dat toch snel als aanlokkelijk worden beschouwd voor tienermeisjes en -jongens in Nederland.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zwaar christelijk voor te zijn.
Kanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Excuus. Ze gaan vanavond al bidden. Voor de rest vind ik hun teksten toch vrij duidelijk, en ik vind het ook mooi dat ze het doen, maar in dit soort gezinnen kom je toch vaak net wat strengere regels tegen, evenmin iets mis mee, maar met al dat vertier in de Nederlandse samenleving kan dat toch snel als aanlokkelijk worden beschouwd voor tienermeisjes en -jongens in Nederland.
Familie gaat zo naar een dienst, zouden ze dat doen als er progressie in de vermissing zou zitten?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:35 schreef houdjemond het volgende:
Politie heeft hoop haar snel te vinden volgens RTL4, dus ze moeten dan wel goede aanleiding hebben?
Wat voor dienst?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Familie gaat zo naar een dienst, zouden ze dat doen als er progressie in de vermissing zou zitten?
Wat byzarquote:
Nja als je als politie zoiets roept moet je toch een helder idee hebben waar ze is?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Familie gaat zo naar een dienst, zouden ze dat doen als er progressie in de vermissing zou zitten?
Ja, waarom niet? Extra hulp van God?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja godverquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Extra hulp van God?
Waarom niet, zolang ze niet terug is weet je nog niet of ze wel veilig is en veilig thuis gaat komen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee maar prima verderquote:
Als ze gelovig zijn is dat niet raar toch?quote:
Dit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ze gelovig zijn is dat niet raar toch?
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ze gelovig zijn is dat niet raar toch?
uhm, het zit toch even anders, anderen gaan vanavond bidden in de Maranathakerk. Van de familie van Savannah is dat niet bekend, moeder had alleen het bericht gedeeld.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom niet, zolang ze niet terug is weet je nog niet of ze wel veilig is en veilig thuis gaat komen.
Het maakt mij weinig uit wat mensen doen, ik ben zelf niet in zo'n gezin opgevoed, maar ondanks een liefdevol gezin kan ik me indenken dat voor een jong meisje in een verder vrij ongeremd land sommige verleidingen misschien groot zijn om er een paar dagen tussenuit te knijpen op zoek naar vermaak.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan
Maar je schuift die ouders en deze hele situatie onder een bepaalde gewenste noemer. Ia dat echt nodig?
Ben jij zelf in een streng gelovig gezin opgegroeid?
Ah, nog even en ze blijken helemaal niet kerks te zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
uhm, het zit toch even anders, anderen gaan vanavond bidden in de Maranathakerk. Van de familie van Savannah is dat niet bekend, moeder had alleen het bericht gedeeld.
Misschien moet je wat minder aannames doen, vooralsnog is er niet eens reden om aan te nemen dat ze kerkelijk zijn, alleen in Bunschoten wonen is daar tegenwoordig al geen argument meer voor.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het maakt mij weinig uit wat mensen doen, ik ben zelf niet in zo'n gezin opgevoed, maar ondanks een liefdevol gezin kan ik me indenken dat voor een jong meisje in een verder vrij ongeremd land sommige verleidingen misschien groot zijn om er een paar dagen tussenuit te knijpen op zoek naar vermaak.
Ook al zijn ze niet kerkelijk, het initiatief komt vanuit de kerk zelf. Dat zij willen bidden voor het meisje kan geen kwaad lijkt mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder aannames doen, vooralsnog is er niet eens reden om aan te nemen dat ze kerkelijk zijn, alleen in Bunschoten wonen is daar tegenwoordig al geen argument meer voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |