Een meisje klem rijden en wat onverstaanbare dingen roepen [en niet eens de moeite nemen om uit te stappen], dat is alles, kom op zeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Een dronken persoon die wat roept, of een meisje op de kont slaat is toch wat anders dan klem gereden worden en een vermissing.
Daar zullen Sabine Dardenne, Natascha Kampusch en Laetitia Delhez anders overdenken...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een meisje klem rijden en wat onverstaanbare dingen roepen [en niet eens de moeite nemen om uit te stappen], dat is alles, kom op zeg.
Ik zou klemgereden worden toch niet waarderen (lees: doodeng vinden). Zeker niet als ik nog maar 17 was. Gelukkig kon ze ontsnappen. Snap heel goed dat er aangifte gedaan is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een meisje klem rijden en wat onverstaanbare dingen roepen [en niet eens de moeite nemen om uit te stappen], dat is alles, kom op zeg.
Vanuit haar perspectief uiteraard maar het gaat om een verband met een vermissing en een moord in dit geval.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou klemgereden worden toch niet waarderen (lees: doodeng vinden). Zeker niet als ik nog maar 17 was. Snap heel goed dat er aangifte gedaan is.
Zij werden ook klemgereden om vervolgens onverstaanbare woorden naar hun hoofd geslingerd te krijgen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar zullen Sabine Dardenne, Natascha Kampusch en Laetitia Delhez anders overdenken...
Dit, stel dat het vaker gebeurt en niemand aangifte doet en er vervolgens een grietje vermist is en een vermoord wordt teruggevonden 15 km verderop.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou klemgereden worden toch niet waarderen (lees: doodeng vinden). Zeker niet als ik nog maar 17 was. Snap heel goed dat er aangifte gedaan is.
Die Detroux stapte in het geval van Sabine niet eens uit het busje Trok haar zo naar binnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zij werden ook klemgereden om vervolgens onverstaanbare woorden naar hun hoofd geslingerd te krijgen?
Hoe vaak denk je dat dit soort situaties gebeuren? Heeeeeeeeeeeeeeel vaak, aangiftes genoeg, en soms verschijnt het in de media. Nou als het ook maar iets met een vermissing of moord te maken had dan hadden deze mannen ook nog wel op z'n minst een poging gedaan om dit meisje in hun auto te krijgen denk je niet of iets in die richting?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, stel dat het vaker gebeurt en niemand aangifte doet en er vervolgens een grietje vermist is en een vermoord wordt teruggevonden 15 km verderop.
o wacht ff...
Dat gaat in een busje dan ook wat makkelijker dan in een kleine zwarte auto he.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die Detroux stapte in het geval van Sabine niet eens uit het busje Trok haar zo naar binnen.
Het gaat niet om hoe vaak of wat is de kans.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat dit soort situaties gebeuren? Heeeeeeeeeeeeeeel vaak, aangiftes genoeg, en soms verschijnt het in de media. Nou als het ook maar iets met een vermissing of moord te maken had dan hadden deze mannen ook nog wel op z'n minst een poging gedaan om dit meisje in hun auto te krijgen denk je niet of iets in die richting?
Detroux had op dat moment ook wat meer ervaring.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat gaat in een busje dan ook wat makkelijker dan in een kleine zwarte auto he.
Tsja als je dit voorval van het klemrijden raar vindt dan denk ik dat jij je nog wel eens sterk kan vergissen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het gaat niet om hoe vaak of wat is de kans.
Feit is dat er drie rare dingen gebeurt zijn in een radius van 20 km.
Dat zegt dat dan toch wel voldoende he.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Detroux had op dat moment ook wat meer ervaring.
Of dat zeggen ze om de dader niet ongerust te maken of dat ze hem op het spoor zijn en denken dat dat andere meisje daar ook is en mogelijk dan wat aangedaan wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Geen verband dus;
https://www.rtlnieuws.nl/(...)od-14-jarige-meisjes
o god Jens zit op de zaken...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Geen verband dus;
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Of dat zeggen ze om de dader niet ongerust te maken of dat ze hem op het spoor zijn en denken dat dat andere meisje daar ook is en mogelijk dan wat aangedaan wordt.
De stelligheid waarmee ze het zeggen vind ik nogal opmerkelijk te noemen. Op zijn minst. Ik geloof er niet zo in eerlijk gezegd.
Dat betekent dus meer dan waarschijnlijk dat ze een vrij Goed idee hebben waar Savannah zich bevindt of in ieder geval wat haar intenties zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Geen verband dus;
Ik wist niet dat ze WIFI hebben op de Orient-express Hector Poirotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:58 schreef Geralt het volgende:
Komop zeg, in dezelfde regio 1 meisje vermist en 1 meisje vermoord. En dan daags erna stellig ontkennen dat de zaken met elkaar te maken zouden kunnen hebben.
Nope. Not buying.
We zullen zien.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze WIFI hebben op de Orient-express Hector Poirot.
Je bedoelt (Marc) Dutroux neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die Detroux stapte in het geval van Sabine niet eens uit het busje Trok haar zo naar binnen.
Just the messenger, maar ik vind het ook TE toevallig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:58 schreef Geralt het volgende:
Komop zeg, in dezelfde regio 1 meisje vermist en 1 meisje vermoord. En dan daags erna stellig ontkennen dat de zaken met elkaar te maken zouden kunnen hebben.
Nope. Not buying.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |