Oh, dan ga ik 'm niet af kijken maar gaat het in etappes.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:21 schreef zeer het volgende:
[..]
maak daar met ruim drie uur maar een 8 gangen maaltijd van
Willoowtje!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was in de regen maar jij was er niet
Supermooiquote:
Hey mooie manquote:
begrijpelijk, kabel tv is ook niet iets wat mij kan boeienquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik 'm niet af kijken maar gaat het in etappes.
Enige zenders die nog weleens de moeite waard zijn om te kijken, de PO. Dat RTL-gebeuren met al die spelletjes waarvan de ene nog dommer is dan de ander en BN'ers en al dat soort gezeur.
We hebben tv ook opgezegd. Wat te kijken valt doe ik via het internet met zo'n box.
dat is veel te min voor een intellectueel als jijquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
begrijpelijk, kabel tv is ook niet iets wat mij kan boeien
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat is veel te min voor een intellectueel als jij
Wel mooi dat net degene waarvan je echt verwacht dat hij elke avond tv kijkt zo'n reactie plaatst.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
komt zeker door je sociaaleconomische achtergrond
Bijnaquote:
Neuh, is pure schijt. Kan er de PO mee bekijken en zo. dus wat jij hebt laten kan zo terug zoeken. Maar we ergeren ons al maanden aan al die spelletjes, The Voice en noem die klerezooi maar op. Dus we hebben televisie opgezegd. Tot juni hebben we het nog geloof ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
begrijpelijk, kabel tv is ook niet iets wat mij kan boeien
ik heb denk ik al 15 jaar geen abo meer, wat een baggerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, is pure schijt. Kan er de PO mee bekijken en zo. dus wat jij hebt laten kan zo terug zoeken. Maar we ergeren ons al maanden aan al die spelletjes, The Voice en noem die klerezooi maar op. Dus we hebben televisie opgezegd. Tot juni hebben we het nog geloof ik.
Jeetje, ik word bijna verlegen.quote:
sws doet adblocker het niet op je tvquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
ekijken en zo. dus wat jij hebt laten kan zo terug zoeken. Maar we ergeren ons al maanden aan al die spelletjes, The Voice en noem die klerezooi maar op. Dus we hebben televisie opgezegd. Tot juni hebben we het nog geloof ik.
Ze gaan je sowieso bellen met een aanbieding. Niet doen, want dan zit je er weer een jaar aan vastquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, is pure schijt. Kan er de PO mee bekijken en zo. dus wat jij hebt laten kan zo terug zoeken. Maar we ergeren ons al maanden aan al die spelletjes, The Voice en noem die klerezooi maar op. Dus we hebben televisie opgezegd. Tot juni hebben we het nog geloof ik.
Kaal knikkertjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb denk ik al 15 jaar geen abo meer, wat een bagger
beetje geforceerd reclame door je strot laten duwen, dan moet je wel echt volkomen debiel zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kaal knikkertje
Ik zeg het niet graag, maar jij hebt helemaal gelijk. En je deed er 15 jaar korter over. Godverdomme.
Willoow heeft een serieus prachtig paard. dat sprekend het paard van Gandalf is. Shadowfax. Zo heet hij niet, maar zo noem ik hem altijd.quote:
Hoop dat de Italianen winnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga vanavond wel tv kijken
de cl finale
ohquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Willoow heeft een serieus prachtig paard. dat sprekend het paard van Gandalf is. Shadowfax. Zo heet hij niet, maar zo noem ik hem altijd.
Prima Frankquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, ik word bijna verlegen.
Hoe is het leven met willoowtje en shadowfax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |