Ja zekerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
hebben jullie het nieuwe nummer van Liam Gallagher al gehoord?
Bedankt Frankie. Ik hou hem wel in het gareel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
NoelEr was een periode dat ik altijd blij verrast was als jij er bent, vaak typte ik dan een stukje tekst als 'I live my life in the city and there's no easy way out', maar je bent zo braaf de laatste tijd, dat ik er gewoon vanuit ga dat je er bent.
Complimenten gaan naar cachie.
ik las 'flamoes'quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Hahaha bradge![]()
je bent famous bij mij en mn match xoxox
Ah, jij gaat er even tussenuit het werkende leven in. Dat is ook mooi. In mijn tijd - toen je je nog drukte maakte om gegrepen te worden door velociraptors - heette dat het kandidaatsexamen. Gewoon eventjes een historisch feitje dat je toch niet boeit, maar dan lijkt het leren wellicht minder saai.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
10 maanden stage/afstuderen, daarna aan de pre-masterleven en als ik het dan nog niet zat ben even een postmastertje van een jaar.
En als ik het dan nog niet zat ben, dan maar PhD'tje![]()
dis gonna b fun
Hahahaha velociraptorsquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij gaat er even tussenuit het werkende leven in. Dat is ook mooi. In mijn tijd - toen je je nog drukte maakte om gegrepen te worden door velociraptors - heette dat het kandidaatsexamen. Gewoon eventjes een historisch feitje dat je toch niet boeit, maar dan lijkt het leren wellicht minder saai.
Dat is laatste is een gedoe hoor, eventjes een paar jaar wat anders doen is zeker niet verkeerd.
Pls no no.quote:
Daar zit je elke keer als je eet ook al in tochquote:
Welk nummer?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
hebben jullie het nieuwe nummer van Liam Gallagher al gehoord?
Je komt weer even buurten hier? Tijd niet gezien.quote:
Klopt!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je komt weer even buurten hier? Tijd niet gezien.
Jullie hoeven niet meer artikelen te zoeken in de bibliotheek. Gewoon met een VPN naar Jstore en die meuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahaha velociraptorsja in jullie tijd was het allemaal veel makkelijker hé
Neuh, heb de laatste tijd de televisie eigenlijk niet aangehad. Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Klopt!
Heb je dat drieluik gezien over de Iraak oorlog op NPO?
Geen idee, dit is 'em: https://www.npo.nl/the-iraq-war/VPWON_1274024quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, heb de laatste tijd de televisie eigenlijk niet aangehad. Wanneer was dat?
ze hadden het beter aan jou kunnen overlaten iddquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen idee, dit is 'em: https://www.npo.nl/the-iraq-war/VPWON_1274024
Echt goede docu, verbaas me er wel over dat die hele Bush regering op het niveau kleuterklas is blijven steken hoe ze gedealt hebben met het hele gebeuren. En hoe schaamteloos ze zich er nu, met de kennis van achteraf, nog steeds over uitdrukken.
Kun je zo terug kijken. Een aanrader dus. Zet het dadelijk wel even op als ik ga eten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen idee, dit is 'em: https://www.npo.nl/the-iraq-war/VPWON_1274024
Echt goede docu, verbaas me er wel over dat die hele Bush regering op het niveau kleuterklas is blijven steken hoe ze gedealt hebben met het hele gebeuren. En hoe schaamteloos ze zich er nu, met de kennis van achteraf, nog steeds over uitdrukken.
maak daar met ruim drie uur maar een 8 gangen maaltijd vanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je zo terug kijken. Een aanrader dus. Zet het dadelijk wel even op als ik ga eten.
Ik was in de regen maar jij was er nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:21 schreef zeer het volgende:
[..]
maak daar met ruim drie uur maar een 8 gangen maaltijd van
gvd wat was dat mooi geweestquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was in de regen maar jij was er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |