Gewattes? Arme NG.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee dat is NG. Die wordt gecuckt door zijn chick.
Ik zat meer te denken aan het feit dat jij ook single bent. Je lacht niet alleen, maar diep van binnen huil je ook.quote:
Waarom denk je aan mij?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan het feit dat jij ook single bent. Je lacht niet alleen, maar diep van binnen huil je ook.
ja met elk glas ga je 10 jaar eerder doodquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:43 schreef Oberkullie het volgende:
Is aanmaaklimonade 0% suiker ongezond denken jullie
natuurlijk, lekker aspartaam zuipenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:43 schreef Oberkullie het volgende:
Is aanmaaklimonade 0% suiker ongezond denken jullie
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja met elk glas ga je 10 jaar eerder dood
uitkijken dus!!!!
zoveel typen voor iets dat je niet kan makenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:48 schreef xcachet het volgende:
Ik wilde zeggen dat stoppen met ademen het enige gezonde is. Maar kan ik niet maken he.
Ik droog je tranen welquote:
Ik ga maar even lunchen inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoveel typen voor iets dat je niet kan maken
Hey, ik ook. Tik 'm aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n laatste drie tentamens en dan ben ik klaar met school willen jullie mij even met z'n allen demotiveren pls
Hai xo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |