abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171434023
Soms denk ik dat Ad vaak sarcastisch is. Dat had ik nadat hij een gezinszak friet had leeggegeten en daarna heel droogjes zei: "Zo, dat was friet voor drie personen", bij het verfrommelen van de zak.
Dat was een gedenktwaardig moment. Waarom zei hij dat? Was het zelfspot? Was het schikken in zijn lot?

Ik ben absoluut geen heilige en als je iemand wil betrappen op ongezond leven, moet je langskomen bij mij. Een frikandelletje gaat er af en toe wel in, maar vier stuks, tja, baas boven baas, zal ik het maar noemen. :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171434065
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef Sigaartje het volgende:
moet je langskomen bij mij.
Kun je niet een vlog maken?
pi_171434150
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 00:18 schreef vaduz het volgende:

[..]

Kun je niet een vlog maken?
Ik????
Ik ben niet zo bijzonder als Ad, ha ha ha, jongen, ik ben zo saai.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171434167
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 00:21 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik????
Ik ben niet zo bijzonder als Ad, ha ha ha, jongen, ik ben zo saai.
Dat beoordelen wij wel :7
  zondag 4 juni 2017 @ 00:24:20 #205
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_171434205
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 00:22 schreef praadje het volgende:

[..]

Dat beoordelen wij wel :7
Laat Ad het maar niet horen dat er nog andere zijn die ook gaan vloggen in zijn stijl, want echte fans die doen dat niet. Die pakken geen kijkers van hem af!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_171434263
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 00:22 schreef praadje het volgende:

[..]

Dat beoordelen wij wel :7
Doe maar.

Maar ik snap het wel. Ik ben vrijgezel en dan ga je niet zo snel in de keuken staan. En een salade is niet besteed aan een man. Laten we gewoon eerlijk zijn. Ik heb trouwens wel vandaag een heerlijke bak aardbeien gekocht, Hollandse, ze zijn er weer!

Maar het is gewoon zo, ik ben vrijgezel en dan werk je snel iets naar binnen als je honger hebt. Nu word ik ouder en heb besloten er meer op te letten, want eens krijg je de rekening natuurlijk.
Een vrouw die wel eens langs kwam bij mij gaf mij de tip: maak bewust tijd vrij voor je eten. Kook voor een paar dagen en ga aan tafel zitten met voor mijn part een glaasje wijn en een gezonde maaltijd. Ga niet aan het aanrecht staan eten of voor de tv. Vond ik een goeie. Maar de verleiding is vaak groot en ik lust geen wijn.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171434279
quote:
99s.gif Op zondag 4 juni 2017 00:24 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Laat Ad het maar niet horen dat er nog andere zijn die ook gaan vloggen in zijn stijl, want echte fans die doen dat niet. Die pakken geen kijkers van hem af!
Zo is dat. :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 4 juni 2017 @ 00:33:05 #208
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_171434439
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 00:26 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Doe maar.

Maar ik snap het wel. Ik ben vrijgezel en dan ga je niet zo snel in de keuken staan. En een salade is niet besteed aan een man. Laten we gewoon eerlijk zijn. Ik heb trouwens wel vandaag een heerlijke bak aardbeien gekocht, Hollandse, ze zijn er weer!

Maar het is gewoon zo, ik ben vrijgezel en dan werk je snel iets naar binnen als je honger hebt. Nu word ik ouder en heb besloten er meer op te letten, want eens krijg je de rekening natuurlijk.
Een vrouw die wel eens langs kwam bij mij gaf mij de tip: maak bewust tijd vrij voor je eten. Kook voor een paar dagen en ga aan tafel zitten met voor mijn part een glaasje wijn en een gezonde maaltijd. Ga niet aan het aanrecht staan eten of voor de tv. Vond ik een goeie. Maar de verleiding is vaak groot en ik lust geen wijn.
Dit werkt wel.

Ik ben student en in de weekenden ben ik vaak weg dus ook niet al te veel tijd/zin om iedere avond te koken. Wel heb ik altijd porties macaroni en bami gerechten in de vriezer staan. Die zijn makkelijk als familie maaltijd klaar te maken en kunnen een week of 2/3 mee in de vriezer en daarna lekker makkelijk op te warmen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_171434564
quote:
99s.gif Op zondag 4 juni 2017 00:33 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Dit werkt wel.

Ik ben student en in de weekenden ben ik vaak weg dus ook niet al te veel tijd/zin om iedere avond te koken. Wel heb ik altijd porties macaroni en bami gerechten in de vriezer staan. Die zijn makkelijk als familie maaltijd klaar te maken en kunnen een week of 2/3 mee in de vriezer en daarna lekker makkelijk op te warmen.
Dat doe ik ook regelmatig. Dit soort gerechten leent zich daar uitstekend voor. Macaroni, bami, nasi, etc. Je staat even met een grote pan in de keuken, soms veel snijwerk en bakken en braden en mengen en daarna in bakken verdelen.

Het is alleen dat ik ook regelmatig aardappels groente vlees wil eten.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171435114
Volgens mij heeft Ad nog nooit echt gekookt.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171435964
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171435997
Ik weet dat dit het Ad topic is maar wat erg van die aanslagen. Wilde ik even met jullie delen, jullie zijn toch mijn matties.
pi_171436055
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:39 schreef praadje het volgende:
Ik weet dat dit het Ad topic is maar wat erg van die aanslagen. Wilde ik even met jullie delen, jullie zijn toch mijn matties.
Niets aan de hand. Islam is vrede!!
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171436099
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:42 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Niets aan de hand. Islam is vrede!!
:'(
pi_171436111
Wat is er eigenlijk met Ad zijn vlogs tussen 2013 en 2016 gebeurd?
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171436131
Wat zou Ad hiervan vinden? Nu ik het bedenk. Hij zegt nooit iets over politiek of over de aanslagen. Eigenlijk gaan alle vlogs van Ad over ........ Ad :Y
pi_171436169
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:45 schreef Simterklaas het volgende:
Wat is er eigenlijk met Ad zijn vlogs tussen 2013 en 2016 gebeurd?
Ik heb eens gevraagd of hij weet waarom zijn zoon boos op hem is en toen zei hij dat zijn zoon boos was omdat Ad altijd over hem praatte in zijn vlogs. Dus ik vermoed dat die weggehaald zijn voor die reden.
pi_171436471
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:46 schreef praadje het volgende:
Wat zou Ad hiervan vinden? Nu ik het bedenk. Hij zegt nooit iets over politiek of over de aanslagen. Eigenlijk gaan alle vlogs van Ad over ........ Ad :Y
Daar hettie natuurlijk het schijt oan.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171436838
Ad wordt sowieso niet oud joh. Hoe sneu dat ook is hoor.
  zondag 4 juni 2017 @ 06:35:18 #220
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_171437794
Goeiemorrege... c_/

Als Ad zo door blijft leven vrees ik ook dat hij niet heel oud gaat worden.
Maar ja, aan de andere kant.. krakende wagens enzo.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  zondag 4 juni 2017 @ 08:17:59 #221
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_171438300
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:37 schreef Toto69 het volgende:
Ad wordt sowieso niet oud joh. Hoe sneu dat ook is hoor.
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 06:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeiemorrege... c_/

Als Ad zo door blijft leven vrees ik ook dat hij niet heel oud gaat worden.
Maar ja, aan de andere kant.. krakende wagens enzo.
Dat constante gerook en het niet bewegen vormen natuurlijk een recept voor kanker of hart-
en vaatziekten.

Ik gok nog een jaartje of 3... ;( Misschien kan Ad z'n leven nog omgooien door te stoppen met roken en gezond te gaan leven. Maar daar heeft Ad schijt oan.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:02:09 #222
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171438785
Als hij zijn leven om moet gooien dan heeft hij er helemaal geen zin meer in. Denk ik.

Zijn hemden trouwens een trend onder vloggers?
  zondag 4 juni 2017 @ 09:17:41 #223
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_171438972
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:02 schreef Sheffield het volgende:
Als hij zijn leven om moet gooien dan heeft hij er helemaal geen zin meer in. Denk ik.

Zijn hemden trouwens een trend onder vloggers?
Stoppen met roken, gaan bewegen en wat gezonder eten zijn niet zulke enorme uitdagingen zou je zeggen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:20:12 #224
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171439016
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:17 schreef Geelman het volgende:

[..]

Stoppen met roken, gaan bewegen en wat gezonder eten zijn niet zulke enorme uitdagingen zou je zeggen.

Hebben we het over dezelfde Ad hier?
  zondag 4 juni 2017 @ 09:23:55 #225
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_171439073
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:20 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Hebben we het over dezelfde Ad hier?
Ken je de site van Hildo? (http://www.twolefthands.nl/index.htm)

Ook een man die alleen maar troep at ( :D ) en shag rookte, maar na een hersenbloeding of zo z'n leven heeft omgegooid (lees Hildo's kopzorgen maar eens). Nu schat ik in dat Hildo wel wat meer in z'n mars heeft dan Ad, maar het is toch een goed voorbeeld hoe je ook vastgeroeste gewoonten kan doorbreken.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')