abonnement Unibet Coolblue
pi_171507811
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat echte slachtoffers zijn?
eh,... ja?

Of wacht....

Neuh, hadden ze maar geen bommen in de zandbak moeten gooien toch?
w/
pi_171508013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:08 schreef 2600 het volgende:

[..]

eh,... ja?

Of wacht....

Neuh, hadden ze maar geen bommen in de zandbak moeten gooien toch?
w/
Kijk, je bent al aan het schuiven ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171508353
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Kijk, je bent al aan het schuiven ;)
Nu ben ik in de war, op wie moet ik nou boos zijn?
pi_171519181
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:25 schreef 2600 het volgende:

[..]

Nu ben ik in de war, op wie moet ik nou boos zijn?
Op jezelf
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171541068
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is te zwartwit.
En toch waar.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is dan ook niet waar.
Zou kunnen; maakt mij niet uit.
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:49:43 #206
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171542298
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:19 schreef ChrisCarter het volgende:
Het enige dat het mij zegt is dat je geen enkel idee hebt van wat er speelt in het onderwijs. Het beeld dat jij schetst komt totaal niet overeen met de werkelijkheid.
ik denk dat jij niet door hebt waarom we geforceerd naar de indoctrinatiegevangenis moeten.

Ik mag aannemen dat je beseft dat scholen weapons of mass instruction is.

School is er om ons dom passief en volgzaam te maken. School is zombificatie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:52:14 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171542316
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 15:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens 'n goeie vriendin van mij die al 25 jaren lerares is, is het wel zo.
Misschien dat 't anders in 't V.K. is.
in duitsland zijn docenten de laan uit gevlogen omdat 911 behandeld werd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:53:12 #208
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171542322
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 08:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je ziet het goed en vat het goed samen.

Deze is ook interessant

Complotdenkers hebben ze goed op een rijtje

In juli 2013 werd een studie gepubliceerd door de psychologen Michael J. Wood en Karen M. Douglas van de Universiteit van Kent in de U.K. Het rapport was getiteld: ‘En hoe zit het met gebouw 7?’ Het was een sociaal-psychologische studie van een online discussie over 9/11 complottheorieën. In de studie werden de complotdenkers vergeleken met de anti-complotdenkers naar aanleiding van hun reacties op nieuwswebsites.

Het onderzoek toonde ook aan dat degenen die voor de officiële lezing waren van 9/11, zich in het algemeen vijandiger opstelden.

Dus, de pro-complotdenkers zijn meer dan twee keer zo veel vertegenwoordigd in de discussie dan zij die de officiële overheidslijn aanhangen. Deze constatering ging op voor gebeurtenissen zoals 9/11 en de moord op John F. Kennedy. Dit betekent dat de pro-complot commentators algemeen aanvaarde kennis delen, in tegenstelling tot de anti-complotdenkers die een kleine minderheid vormen.

Mogelijk als gevolg van frustratie dat de mainstream visie niet meer aangehangen wordt door een meerderheid, gaven de anti-complotdenkers regelmatig blijk van boosheid en ongenoegen in hun reacties.

“Het onderzoek… toonde aan dat mensen die de officiële lezing van 9/11 onderschreven in het algemeen agressiever waren in hun pogingen om andersdenkenden te overtuigen”, staat in het rapport.

Verder bleek dat degenen die niet geloven in complotten niet alleen vijandig waren maar ook op een fanatieke wijze hun eigen visie aanhingen. De onderzoekers constateerden dat volgens de anti-complotdenkers het onweerlegbaar bewezen is dat 19 moslims zonder vliegervaring met commerciële vliegtuigen een verrassingsaanval hebben kunnen uitvoeren, geleid door een man in een grot in Afghanistan, die dagelijks nierdialyse nodig had.

briljant die laatste alinea
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171542323
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 02:15 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

En toch waar.
Nee, een bepaalde mening of visie hebben op een bepaald onderwerp maakt je niet medeplichtig.
quote:
[..]

Zou kunnen; maakt mij niet uit.
Dat doet het wel, anders reageerde je er niet op...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171542336
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in duitsland zijn docenten de laan uit gevlogen omdat 911 behandeld werd.
Terecht als we jouw visie op het onderwijs volgen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:54:59 #211
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171542340
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is te zwartwit.
nee dat is evident.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:56:24 #212
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171542353
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat ja. Zo eentje die in de veronderstelling is dat hij dingen weet en begrijpt maar (hopelijk) 10 jaar later nog eens terugkijkt en ziet hoe jong en dom hij was.
nee de docent zou achter z'n oren moeten krabben waarom hij utterly bullshit heeft verkondigd
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171542356
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

briljant die laatste alinea
Inderdaad briljant, het laat zien hoe complotdenkers tegen anderen aankijken en er niet voor schromen de werkelijkheid te verdraaien om hun versie meer gewicht te geven. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171542368
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee de docent zou achter z'n oren moeten krabben waarom hij utterly bullshit heeft verkondigd
De leraar is niet degene met het Dunning-Kruger syndroom
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171542373
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dat is evident.
Het is inderdaad evident dat complotdenkers er zo tegen aan kijken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171542385
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik denk dat jij niet door hebt waarom we geforceerd naar de indoctrinatiegevangenis moeten.


Dat moeten we niet, dat maak jij er van...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 8 juni 2017 @ 09:00:17 #217
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171542389
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

briljant die laatste alinea

Het onderzoek… toonde aan dat mensen die de officiële lezing van 9/11 onderschreven in het algemeen agressiever waren in hun pogingen om andersdenkenden te overtuigen”, staat in het rapport.

Verder bleek dat degenen die niet geloven in complotten niet alleen vijandig waren maar ook op een fanatieke wijze hun eigen visie aanhingen. De onderzoekers constateerden dat volgens de anti-complotdenkers het onweerlegbaar bewezen is dat 19 moslims zonder vliegervaring met commerciële vliegtuigen een verrassingsaanval hebben kunnen uitvoeren, geleid door een man in een grot in Afghanistan, die dagelijks nierdialyse nodig had.


Inderdaad dat maken we hier vaak zat mee. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_171542476
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het onderzoek… toonde aan dat mensen die de officiële lezing van 9/11 onderschreven in het algemeen agressiever waren in hun pogingen om andersdenkenden te overtuigen”, staat in het rapport.

Verder bleek dat degenen die niet geloven in complotten niet alleen vijandig waren maar ook op een fanatieke wijze hun eigen visie aanhingen. De onderzoekers constateerden dat volgens de anti-complotdenkers het onweerlegbaar bewezen is dat 19 moslims zonder vliegervaring met commerciële vliegtuigen een verrassingsaanval hebben kunnen uitvoeren, geleid door een man in een grot in Afghanistan, die dagelijks nierdialyse nodig had.


Inderdaad dat maken we hier vaak zat mee. :o
Precies, projectie is de complotdenkers niet vreemd. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171542577
Het grote probleem van complotdenkers is niet per se dat ze kritisch zijn over hetgeen wat door officiele kanalen naar buiten komt, maar dat ze die kritische houding volledig laten varen als het in hun complot straatje past. Ze hebben een soort misplaatste arrogantie omdat ze denken dat zij helemaal door hebben hoe de wereld denkt en als je daar tegenin gaat ben je "vijandig" of een "dom schaap die de kudde volgt".

Er zijn vaak kritische noten te plaatsen bij het nieuws en hoe het gebracht wordt, maar wat vele complotdenkers als de waarheid zien is vele malen idioter dan dat.
  donderdag 8 juni 2017 @ 09:32:43 #220
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171542727
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik denk dat jij niet door hebt waarom we geforceerd naar de indoctrinatiegevangenis moeten.

Ik mag aannemen dat je beseft dat scholen weapons of mass instruction is.

School is er om ons dom passief en volgzaam te maken. School is zombificatie
Kom je weer met je hyperbolen.

Goede onderbouwing ook weer. Zoals gewoonlijk.
  donderdag 8 juni 2017 @ 09:33:51 #221
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171542754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het onderzoek… toonde aan dat mensen die de officiële lezing van 9/11 onderschreven in het algemeen agressiever waren in hun pogingen om andersdenkenden te overtuigen”, staat in het rapport.

Verder bleek dat degenen die niet geloven in complotten niet alleen vijandig waren maar ook op een fanatieke wijze hun eigen visie aanhingen. De onderzoekers constateerden dat volgens de anti-complotdenkers het onweerlegbaar bewezen is dat 19 moslims zonder vliegervaring met commerciële vliegtuigen een verrassingsaanval hebben kunnen uitvoeren, geleid door een man in een grot in Afghanistan, die dagelijks nierdialyse nodig had.


Inderdaad dat maken we hier vaak zat mee. :o
Je verwart agressie met kritische inhoudelijke vragen. Datgene waarvan jij pretendeert vol van te zijn.
  donderdag 8 juni 2017 @ 09:34:40 #222
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171542769
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee de docent zou achter z'n oren moeten krabben waarom hij utterly bullshit heeft verkondigd
Welke bullshit verkondig ik dan?
pi_171542816
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De onderzoekers constateerden dat volgens de anti-complotdenkers het onweerlegbaar bewezen is dat 19 moslims zonder vliegervaring met commerciële vliegtuigen een verrassingsaanval hebben kunnen uitvoeren, geleid door een man in een grot in Afghanistan, die dagelijks nierdialyse nodig had.


Inderdaad dat maken we hier vaak zat mee. :o
We maken dit soort verdraaiingen door complotdenkers inderdaad vaak mee. Bovenstaande is niet de officiële uitleg van wat er op 911 heeft plaatsgevonden.
Dat men zich moet verlagen tot dit soort leugens toont heel mooi aan hoe sterk hun eigen alternatief eigenlijk is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 8 juni 2017 @ 09:37:52 #224
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171542819
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in duitsland zijn docenten de laan uit gevlogen omdat 911 behandeld werd.
Bron?

Het enige geval dat ik kan vinden in Europa was een docent op een militaire (!) Academie. En daar was 911 de druppel niet de hoofdoorzaak.

Allemaal complotpropaganda dit
pi_171542870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:21 schreef Alfje het volgende:
Het grote probleem van complotdenkers is niet per se dat ze kritisch zijn over hetgeen wat door officiele kanalen naar buiten komt, maar dat ze die kritische houding volledig laten varen als het in hun complot straatje past. Ze hebben een soort misplaatste arrogantie omdat ze denken dat zij helemaal door hebben hoe de wereld denkt en als je daar tegenin gaat ben je "vijandig" of een "dom schaap die de kudde volgt".

Er zijn vaak kritische noten te plaatsen bij het nieuws en hoe het gebracht wordt, maar wat vele complotdenkers als de waarheid zien is vele malen idioter dan dat.
Sterker nog, als je hun visie niet volgt ben je medeplichtig aan het complot. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:19:40 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171543415
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

We maken dit soort verdraaiingen door complotdenkers inderdaad vaak mee. Bovenstaande is niet de officiële uitleg van wat er op 911 heeft plaatsgevonden.
Dat men zich moet verlagen tot dit soort leugens toont heel mooi aan hoe sterk hun eigen alternatief eigenlijk is.
Het grote stroman forum ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:58:02 #227
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171545434
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het onderzoek… toonde aan dat mensen die de officiële lezing van 9/11 onderschreven in het algemeen agressiever waren in hun pogingen om andersdenkenden te overtuigen”, staat in het rapport.

Verder bleek dat degenen die niet geloven in complotten niet alleen vijandig waren maar ook op een fanatieke wijze hun eigen visie aanhingen. De onderzoekers constateerden dat volgens de anti-complotdenkers het onweerlegbaar bewezen is dat 19 moslims zonder vliegervaring met commerciële vliegtuigen een verrassingsaanval hebben kunnen uitvoeren, geleid door een man in een grot in Afghanistan, die dagelijks nierdialyse nodig had.


Inderdaad dat maken we hier vaak zat mee. :o
Schelden , ridiculiseren , frustraties , zelfs bedreigingen zie je en mensen laten zich tegenwoordig liever leiden door emoties dan wat anders .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_171545611
Ah, het slachtofferschap is weer begonnen.
Conscience do cost.
pi_171546039
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Schelden , ridiculiseren , frustraties , zelfs bedreigingen zie je en mensen laten zich tegenwoordig liever leiden door emoties dan wat anders .
Klopt, om die reden heb ik enkele complotdenkers geblokkeerd voor pb.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171546750
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, een bepaalde mening of visie hebben op een bepaald onderwerp maakt je niet medeplichtig.

[..]

Dat doet het wel, anders reageerde je er niet op...
Jouw analyserend vermogen is dus ook 3x niks.
  donderdag 8 juni 2017 @ 13:40:28 #231
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171547454
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Schelden , ridiculiseren , frustraties , zelfs bedreigingen zie je en mensen laten zich tegenwoordig liever leiden door emoties dan wat anders .
Daar heb ik via DM wel eens wat van om mijn oren gekregen ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 8 juni 2017 @ 14:20:34 #232
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171548186
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Schelden , ridiculiseren , frustraties , zelfs bedreigingen zie je en mensen laten zich tegenwoordig liever leiden door emoties dan wat anders .
Niks van aantrekken, ik moet er om lachen en ja die emoties daar wordt goed gebruik van gemaakt, de puppetmasters weten verdomd goed dat het werkt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 juni 2017 @ 14:24:24 #233
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171548230
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niks van aantrekken, ik moet er om lachen en ja die emoties daar wordt goed gebruik van gemaakt, de puppetmasters weten verdomd goed dat het werkt.
Jep, de youtube-puppetmasters die geld verdienen met hun hoaxvideo's weten heel goed dat het werkt :Y
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 14:27:19 #234
249559 crew  Lavenderr
pi_171548294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niks van aantrekken, ik moet er om lachen en ja die emoties daar wordt goed gebruik van gemaakt, de puppetmasters weten verdomd goed dat het werkt.
Daar doe je het tenslotte voor, nietwaar?
pi_171548560
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:02 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Jouw analyserend vermogen is dus ook 3x niks.
Mooi voorbeeld van projectie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 8 juni 2017 @ 14:52:58 #236
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171548867
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar heb ik via DM wel eens wat van om mijn oren gekregen ja.
Ik heb het over de dagelijkse gang van zaken in het openbaar die iedereen kan lezen . Je dm kan ik niet lezen of controleren op wie wat gezegt heeft en wie wie stalkt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_171548940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 14:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb het over de dagelijkse gang van zaken in het openbaar die iedereen kan lezen . Je dm kan ik niet lezen of controleren op wie wat gezegt heeft en wie wie stalkt .
Niemand is heilig wat dat betreft. Maar je kan wel het kaf van het koren scheiden door te zien wie erover huilt in plaats van het gewoon negeert.
Conscience do cost.
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:04:17 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171549084
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 14:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb het over de dagelijkse gang van zaken in het openbaar die iedereen kan lezen . Je dm kan ik niet lezen of controleren op wie wat gezegt heeft en wie wie stalkt .
En ook daar zie ik het vaak zat gebeuren dat ik zo neutraal mogelijk vragen probeer te stellen, en daar vrij snel frustratie, gescheld en andere persoonlijke aanvallen op terug krijg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:35:18 #239
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171555401
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:59 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat moeten we niet, dat maak jij er van...
Dat moeten we zeker wel. En als je ouder zelf gaat onderwijzen dan moet je soort van inquisitie onder gaan.

Leerplichtambtenaar. En als je nu een dag spijbelt wat ieder kind vast weleens heeft gedaan. Kan de ouder anno nu 150¤ aftikken

School is dwangmatig
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:39:26 #240
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171555512
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat moeten we zeker wel. En als je ouder zelf gaat onderwijzen dan moet je soort van inquisitie onder gaan.

Leerplichtambtenaar. En als je nu een dag spijbelt wat ieder kind vast weleens heeft gedaan. Kan de ouder anno nu 150¤ aftikken

School is dwangmatig
Je gebrek aan kennis over onderwijs en de regels is stuitend voor iemand die er zo fel over van leer steekt.

Het is namelijk vrij eenvoudig om als ouder(s) thuisonderwijs te geven.

En de LPA geeft niet meteen 150 euro boete.

Maak mensen eens niet zo onnodig bang.
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:39:48 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171555520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:21 schreef Alfje het volgende:
Het grote probleem van complotdenkers is niet per se dat ze kritisch zijn over hetgeen wat door officiele kanalen naar buiten komt, maar dat ze die kritische houding volledig laten varen als het in hun complot straatje past. Ze hebben een soort misplaatste arrogantie omdat ze denken dat zij helemaal door hebben hoe de wereld denkt en als je daar tegenin gaat ben je "vijandig" of een "dom schaap die de kudde volgt".

Er zijn vaak kritische noten te plaatsen bij het nieuws en hoe het gebracht wordt, maar wat vele complotdenkers als de waarheid zien is vele malen idioter dan dat.
Helaas voor je is de wereld zieker, corrupter, geschifter dan wat de alex Jones'en en Assangen weten te exposen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:41:26 #242
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171555546
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Welke bullshit verkondig ik dan?
niet per se jij.

Meer de geschiedenis leraar. Wolternoordhoff gezwam
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:42:58 #243
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171555591
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 14:24 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jep, de youtube-puppetmasters die geld verdienen met hun hoaxvideo's weten heel goed dat het werkt :Y
welke hoaxvideos. Het 8uur journaal
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:45:04 #244
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171555645
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je gebrek aan kennis over onderwijs en de regels is stuitend voor iemand die er zo fel over van leer steekt.

Het is namelijk vrij eenvoudig om als ouder(s) thuisonderwijs te geven.

En de LPA geeft niet meteen 150 euro boete.

Maak mensen eens niet zo onnodig bang.
zat berichten dat er wel meteen beboet wordt

Is natuurlijk ook aan de juf of meester om meteen te melden als Pietje er niet is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 8 juni 2017 @ 19:51:22 #245
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171555794
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zat berichten dat er wel meteen beboet wordt

Is natuurlijk ook aan de juf of meester om meteen te melden als Pietje er niet is.
Heb je ook enig idee waarom we dat soort dingen willen weten? :)
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 19:55:16 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_171555897
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat moeten we zeker wel. En als je ouder zelf gaat onderwijzen dan moet je soort van inquisitie onder gaan.

Leerplichtambtenaar. En als je nu een dag spijbelt wat ieder kind vast weleens heeft gedaan. Kan de ouder anno nu 150¤ aftikken

School is dwangmatig
Wat wil je dan? Dat ouders gewoon een schooltje thuis kunnen houden zonder regels of structuur? Dán worden kinderen pas gehersenspoeld.
pi_171566944
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat moeten we zeker wel. En als je ouder zelf gaat onderwijzen dan moet je soort van inquisitie onder gaan.

Leerplichtambtenaar. En als je nu een dag spijbelt wat ieder kind vast weleens heeft gedaan. Kan de ouder anno nu 150¤ aftikken

School is dwangmatig
Nope, we kennen in Nederland geen schoolplicht.
Dat had je kunnen weten als je goed had opgelet op school.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171566975
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zat berichten dat er wel meteen beboet wordt

Is natuurlijk ook aan de juf of meester om meteen te melden als Pietje er niet is.
Pietje is zelf een overeenkomst aangegaan met die betreffende school.
Die moet hij dan uiteraard naleven.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171566996
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

welke hoaxvideos.
Die jij maar al te graag plaatst. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171567013
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 19:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Helaas voor je is de wereld zieker, corrupter, geschifter dan wat de alex Jones'en en Assangen weten te exposen
Je begreep zijn punt dus niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')