Ok, dat weet ik, maar die aftelling van dagen snap ik niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:15 schreef Leonos het volgende:
Dat het pakket wacht om verscheept te worden.
Misschien gaan ze hem pas over vijf dagen sturen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, dat weet ik, maar die aftelling van dagen snap ik niet.
Kon ik niet vinden helaas.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Misschien gaan ze hem pas over vijf dagen sturen.
Staat het niet uitgelegd op de site van Ali?
Dan is het even vijf dagen wachten of een mail naar ze sturen.quote:
Dit. Je krijgt het altijd maar je moet geduld hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan is het even vijf dagen wachten of een mail naar ze sturen.
Maar bij Ali kan je meestal wel een maandje wachten ofzo hoor.
De wachttijden van AliExpress zijn mij bekend, maar dit ene dingetje kon ik niet achterhalen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:26 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dit. Je krijgt het altijd maar je moet geduld hebben.
De verkoper heeft x dagen om te shippen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, dat weet ik, maar die aftelling van dagen snap ik niet.
Snap je probleem niet zo.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De wachttijden van AliExpress zijn mij bekend, maar dit ene dingetje kon ik niet achterhalen.
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:36 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
De verkoper heeft x dagen om te shippen.
Shippen ze niet nadat de klok is afgeteld, dan wordt de order geloof ik automatisch gecanceled.
Is waar, net ff gegoogeld.quote:
Ik heb wel vaker dat het een week oid duurt. Ik denk dat ze alle orders opsparen tot ze weer een container hebben en dan de boel versturen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Ok duidelijk. Dan mag de verkoper opschieten als ik het zo zie...
Doe ik meestal 1,5 dag voor de klok afloopt. Antwoorden ze niet in die 1,5 dag (tenzij weekend...) dan weet ik eigenlijk wel genoeg en cancel ik hem zelf.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 12:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk het. Heb de verkoper er nog niet over gemaild dus wacht het nog even af. Wanneer is een goed moment om te mailen of het nog verstuurd gaat worden denk je?
Nee, alleen de tracking van ali krijg je. Je kan wel na een tijdje PostNL even tweeten en vragen of ze je de nederlandse tracking code kunnen geven (kan pas als het pakketje al in Nederland is)quote:Op woensdag 14 juni 2017 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Krijg je van PostNL nog apart een track en trace code of is alleen de tracking op de Alixpress website de enige info die je hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |