abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171376704
-

[ Bericht 50% gewijzigd door sp3c op 01-06-2017 22:36:57 (geen volkskrant pls) ]
pi_171377023
Die Biden: ik zou een betere kandidaat geweest zijn. :').

Nee, Joe, Bernie zou een betere geweest zijn.
I´m back.
pi_171377171
'Nieuws' vind ik een groot woord, maar er worden inderdaad wel heel veel onwaarheden verspreid via kanalen als facebook. Of het nou Russen of andere bronnen zijn die onzin verspreiden maakt geen fuck uit.
Verder ben ik er niet van overtuigd dat het een invloed had op de verkiezingen aangezien mensen die de, vaak makkelijke weerlegbare, verzonnen feiten van dat soort facebookposts voor waar aannemen toch onder geen beding op de andere partij zou stemmen.

Ik vind het wel verontrustend dat zowel Hillary als de Democratische partij overal de schuld lijken te zoeken behalve bij zichzelf. Benieuwd wat er moet gebeuren om dit te doen veranderen, want het zet de partij op voor alleen maar meer verliezen in de toekomst.
pi_171377199
Ze was wellicht niet de beste kandidaat ooit, maar dat men in plaats van haar kozen voor Trump, daar kan ik nog steeds niet bij.

En je moet wel een hele grote plaat voor je kop hebben als je nu nog wenst te beweren dat Trump the lesser of two evils is.

Dat de Russen de verkiezingen beïnvloed hebben is overigens waar. Al is dat niet de enige reden dat ze verloor.
  donderdag 1 juni 2017 @ 16:26:55 #5
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_171377226
Nou, ik moet zeggen dat ik toch wel blij ben met de winst van President Trump.

Ik heb me nog nooit zo erg vermaakt met een president.

Wat een held.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 1 juni 2017 @ 17:40:24 #7
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171378602
Ze heeft haar verlies 100% aan zichzelf te danken. Ze heeft amper campagne gevoerd, met het idee dat ze toch wel zou winnen. Als dan de republikeinen aankomen met van die vieze tactieken, ben je al te laat.
pi_171379033
Ze had de hele media achter zich inclusief de politici en het bedrijfsleven en nog heeft ze dik verloren.
Ze is/was gewoon een slechte corrupte kandidaat die schijt had aan iedereen die niet aan de kust wonen.
Trump heeft gewonnen omdat Trump een visie had, Clinton wou slechts het beleid van Obama voortzetten.
Bovendien iemand die maling heeft aan de democratie zou nooit verkozen moeten worden.
Dat is iets waar wij Nederlanders nog wat van kunnen leren.
pi_171379062
Heerlijk die tranen van Huillary _O-
Nooit gedacht dat de winst van Trump van Huillary de grootste verliezer van de eeuw zou maken
*O* *O* *O*
  donderdag 1 juni 2017 @ 18:14:43 #10
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171379317
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 17:59 schreef Chivaz het volgende:
Ze had de hele media achter zich inclusief de politici en het bedrijfsleven en nog heeft ze dik verloren.
Ze is/was gewoon een slechte corrupte kandidaat die schijt had aan iedereen die niet aan de kust wonen.
Trump heeft gewonnen omdat Trump een visie had, Clinton wou slechts het beleid van Obama voortzetten.
Bovendien iemand die maling heeft aan de democratie zou nooit verkozen moeten worden.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 17:59 schreef Chivaz het volgende:
Wat voor coherente visie had Trump precies?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171379326
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

[..]

MAGA !!!
pi_171379512
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

[..]

Hij wou dus de belastingen verlagen, de overheid terug dringen zodat bedrijven weer in de vs zullen investeren. Een muur bouwen om illegale immigratie tegen te gaan, het tegengaan van immigratie vanuit risicolanden om zo de terreurdreiging omlaag te brengen. Importtarieven zodat Amerikaanse producten aantrekkelijker worden etc etc.
Kortom precies de zaken waar heel wat mensen die niet aan de kust wonen zich in konden vinden.
Clintons visie was slechts het beleid van Obama voortzetten, dat beleid bood kennelijk nauwelijks perspectief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')