abonnement Unibet Coolblue
pi_171366309
Het afgelopen jaar heb ik een pre-master gevolgd en vooralsnog alles kunnen afronden zonder gebruik te hoeven maken van herkansingen. Echter, de afgelopen paar weken heb ik wegens omstandigheden (griep, verhuizing) de nodige achterstand opgelopen. Aan mijn scriptie ben ik nog niet echt begonnen en het vak dat ik daarnaast volg loopt evenmin lekker. Officieel moet ik mijn scriptie al over een week of vier inleveren. In de tussentijd heb ik dus ook nog een vak af te ronden (tussentoets inmiddels gemist). Het ziet er gezien de tijd naar uit dat dit niet gaat lukken. Het wordt ofwel voor de scriptie gaan ofwel voor het vak. Iemand ervaringen met een pre-master? Aangezien de master pas na de zomer aanvangt, zou het mogelijk zijn dat ik mijn scriptie eind zomer inlever? Uiteraard ga ik hierover in gesprek met bijv een tutor maar ik ben benieuwd naar andermans ervaringen.
pi_171366801
begint al helemaal fout, einstein for example die noemde zichzelf helemaal geen master, zo arogant was hij dus gewoon niet...
pi_171367424
Goh, een keer druk erop. Wen er maar vast aan als je straks een baan op WO niveau hebt.
pi_171367563
Wil je je scriptie in vier weken gaan schrijven?

Ik snap je niet. Je pre-master is nog niet afgerond, hoe wil je dan aan je master beginnen? Je kan beter je tijd gebruiken voor je scriptie en dat vak. bij het volgende instroommoment kan je dan beginnen aan je master.
Protège moi de mes désirs.
pi_171368407
Ik heb ook pre-master en master traject gedaan. Bij ons moest je überhaupt je pre-master eerst binnen een gestelde tijd afhebben, anders was het over en uit.
pi_171370394
Zoals Pinuts al zei zijn ze vaak erg streng hierin. Heb zelf ook een premaster traject gedaan en hier was het qua regels hetzelfde. Je haalt het binnen de tijd en mag beginnen aan de master of je haalt het niet en moet direct weg.
pi_171377272
Premastertrajecten zijn vaak strenger dan bachelortrajecten en soms zelfs lastiger dan de master zelf. Ze willen alleen het beste van het beste van de (doorgaans) hbo'ers, dus tja...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_171380479
Een premaster moet je idd binnen een bepaalde tijd halen, daarnaast kan je niet aan de master beginnen alvorens de premaster te hebben afgerond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')