abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 mei 2017 @ 10:31:51 #1
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171343361
Wie kent deze dame nog? Lijdend voorwerp van een geheel terechte FOK!wide hetze een jaar of 8, 10 terug. Iemand plaatst vast de linkjes

Wisten jullie dat deze FOK!-antiheld vorig jaar de pijp uit gegaan is :o Ik las het net ergens, pedo's zijn weer veilig
Laffe huichelaar
pi_171343380
Yvonne van Hertum, Pedo Hunter. RIP dan maar?
pi_171343446
pi_171343662
Zou raken
pi_171343844
Ja, Van Hertum die volledig voorbij de wet ging om 'pedo's' aan de schandpaal te nagelen. Nou is dat op zich wel een nobel streven, maar Van Hertum liet zich niet hinderen door gebrek aan veroordeling of zelfs gebrek aan bewijs.

Dus als ze een hekel aan je had, kwam je gewoon op d'r pedolijst te staan... Ze deden zich voor als minderjarigen op chatsites... Iets wat niet mag, want uitlokking, en waarbij tegelijkertijd de 'pedo' niet strafbaar is, want die immers te chatten met een ouwe graftak. Waarna ze haar slachtoffers met foto en naam (telefoonnummer en wat ze dan ook kon vinden) op haar site zette en vervolgens chanteerde.

Ze is veroordeeld voor smaad toen een van haar slachtoffers door haar onterecht als pedo op het internet werd tentoongesteld en deze naar de rechter is gestapt.

Ze kwam ook in opspraak door haar boek, omdat ze de joodse gemeenschap over zich heen kreeg wegens het spuien van onwaarheden omtrent haar vader en moeder die in vernietigingskampen zouden hebben gezeten.

Eigenlijk was ze voornamelijk bezig met het uit haar duim zuigen van flauwekul.

Yvonne van Hertum is vorig jaar overleden. Vermoedelijk aan longkanker, maar ziektebeelden had ze ook al meerdere malen verzonnen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Jordy-B op 31-05-2017 21:15:56 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171344168
Ze had een jaar of tien geleden nog medewerkers rondlopen die haar zaten te verdedigen bij kritische berichten en posts.

Zoals hier: http://frontpage.fok.nl/weblog/497696/1/1/50

De user vakkie_x hoorde bij de kliek van Van Hertum.

Yvonne van Hertum heeft naar aanleiding van die column nog aangifte gedaan... Dwz, naar eigen zeggen:
NWS / Pedojager doet aangifte tegen FOK
NWS / van Hertum eist rectificatie ; anders oorlog

Deze reactie van Danny naar aanleiding van een column van Sunchaser spreekt daar ook over: http://frontpage.fok.nl/column/132420

De liefhebber kan nog even rondneuzen in de Yvonne van Hertumtopics als deze:
KLB / Yvonne van Hertum, waar ze de lurker is

[ Bericht 8% gewijzigd door Jordy-B op 31-05-2017 11:38:24 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171344917
Wat is dit dan weer. :')
Zonder wrijving geen glans
pi_171345205
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit dan weer. :')
nostalgie O+
pi_171345573
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:13 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

nostalgie O+
Echt wel, ik heb zelden zo hard gelachen om de domheid van een paar mensen :D
  woensdag 31 mei 2017 @ 17:29:38 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171353228
Ga vanavond eens lekker zitten voor die linkjes
Laffe huichelaar
pi_171354813
Oh, er zijn er meer. Ze heeft rond 2007 echt wel wat losgemaakt op en rond het forum. :D
pi_171366911
Ja een dom wijf wat o.a. adressen van Pedo's publiceerden waar debielen dan stenen en molotov cocktails naar binnen flikkerden niet weten dat die gasten al 5 jaar verhuist waren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_171367470
quote:
  Admin zaterdag 10 juni 2017 @ 18:57:24 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_171601580
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 10:31 schreef timmmmm het volgende:
Wie kent deze dame nog? Lijdend voorwerp van een geheel terechte FOK!wide hetze een jaar of 8, 10 terug. Iemand plaatst vast de linkjes

Wisten jullie dat deze FOK!-antiheld vorig jaar de pijp uit gegaan is :o Ik las het net ergens, pedo's zijn weer veilig
Serieus?
Dat is dan volledig aan me voorbij gegaan.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator zondag 11 juni 2017 @ 01:53:42 #15
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_171610668
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Serieus?
Dat is dan volledig aan me voorbij gegaan.
Je zal maar zo'n naamgenoot hebben :') :r
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')