quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Degene die het filmpje op YT gezet heeft is iets minder enthousiast over dit concert.
Er zijn vast wel een paar van de 253 lurkers die hebben geklikt. En anders heb je gewoon jezelf even verwend met een - voor jou - fijn stukje muziek. Niet gelijk zo negatief.quote:
Ik heb zelf niet geluisterd, natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er zijn vast wel een paar van de 253 lurkers die hebben geklikt. En anders heb je gewoon jezelf even verwend met een - voor jou - fijn stukje muziek. Niet gelijk zo negatief.
Ik zou meer verbaasd zijn geweest als je dat wel had gedaan.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet geluisterd, natuurlijk.
Ach het is eens wat anders dan "Wild is the Wind". Zijn trouwens best veel slechte liedjes gemaakt met wind in de titel.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zou meer verbaasd zijn geweest als je dat wel had gedaan.
Heb ik ook wel een beetje. Ligt aan YouTube.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:09 schreef Lyza666 het volgende:
Als ik wat door zit te klikken op youtube komen er uiteindelijk iedere keer dezelfde nummers in de 'aanbevolen' lijst.
Ik doe altijd hetzelfde blijkbaar
Oh. Pak van m'n hart dat het niet aan mij ligtquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een beetje. Ligt aan YouTube.
Welterusten LYZA!quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh. Pak van m'n hart dat het niet aan mij ligt
Slaaptijd. Welterusten ALLEMAAL!
quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh. Pak van m'n hart dat het niet aan mij ligt
Slaaptijd. Welterusten ALLEMAAL!
Hij kent de weg niet, ziet een uitgestoken hand van een beveiliger die hij ook niet kent, en denkt dat die een handje komt schudden. In het Vaticaan schudde hij ook al een kardinaal de hand die alleen maar aangaf welke kant The Donald op moest.quote:
Ik vind het net een klucht.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij kent de weg niet, ziet een uitgestoken hand van een beveiliger die hij ook niet kent, en denkt dat die een handje komt schudden. In het Vaticaan schudde hij ook al een kardinaal de hand die alleen maar aangaf welke kant The Donald op moest.
Kan er weer gereld worden, voetbal...............nee, dank je.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
en voetballen vanavond, Marokko en Nederland tegen elkaar
lolquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan er weer gereld worden, voetbal...............nee, dank je.
Wel eens voorbij zien komen, maar ik kijk verder niet naar zulke programma's.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
lol
en ken jij het programma ink master
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |